Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

+4
Puringa
Debby
LTO
Natsirt!
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Puringa zo maa 16, 2014 11:55 am

Haha je moet het zelf weten hoor, ik kan erg slecht liegen ;)Het was niet voor niets dat ik bij de vorige stemronde nadrukkelijk aangaf dat Luke niet de beschermengel was, ondanks dat iedereen dat dacht vanwege de ogenschijnlijk overduidelijke hint in het verhaal (ik had het ook geloofd als ik niet beter wist). Hoe kon ik daar zo zeker van zijn? Als ik 'seer' was of hoe dat nu mag heten had ik er niet zo'n commotie om gemaakt.

Zoals ik al zei, ik heb mijn rol afgelopen maandag in de facebookchat verklapt om duidelijk te maken dat Luke dat niet kon zijn en zijn beweringen dus niet zomaar geloofd moesten worden. Dat er meer mensen kunnen beschermen doet niets aan mijn aanvankelijke uitspraak af.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Debby zo maa 16, 2014 1:22 pm

Mmm, te laat voor de deadline... maar de verjaardag vieren van mijn dochter was erg leuk! Ze is 10 jaar geworden en het krioelde hier vanmiddag van de pubers en bijna pubers. Ik zak nu even lekker onderuit, met een heerlijk stuk appeltaart met heel veel slagroom. Fijne zondag allemaal!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Puringa zo maa 16, 2014 1:49 pm

Nog gefeliciteerd dan! Smile

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! ma maa 17, 2014 4:47 am

De maester liep samen met de groep naar de kamer van Mitchel Lannister. Op zijn bureau vonden ze een document met daarop de mededeling dat voortaan Patrick Martell de nieuwe leider moest zijn. Al snel barstte de discussie uit.
"Hij zal vast samen met de Lannister werken!" zei Eline Tulling.
Patrick krabde zijn hoofd en keek verbaasd naar Eline.
"Ik blijf erbij dat ik Luke niet vertrouw," zei Patrick rustig.
Luke en Timo bespraken met elkaar en kwamen samen tot conclusie om niet Eline maar Patrick op te hangen. Mark daarentegen besloot om samen met Patrick te stemmen.
"Dus dat is drie tegen twee! Het is wachten op Debby," zei de maester.
Debby was echter nergens te bekennen. Patrick werd door twee bewakers meegenomen en naar een plein in de stad gebracht. Voor de ogen van de hele stad werd hij berecht. Tyrion Lannister deed zich voor als rechter en vroeg aan Patrick of hij zich nog wilde verdedigen.
"Dat had ik graag willen doen, maar dat lukte mij nu niet meer!" zei hij boos.
Ser Ilyn Peyn, de scherprechter van de koning, trok een groot zwaard en maakte een zwaaiende beweging. Het hoofd van Patrick rolde over de grond en kwam voor de voeten van Debby terecht.
"Ik ben te laat. Sorry," zei ze verontschuldigend.
De groep accepteerde haar verontschuldiging en iedereen dacht dat ze klaar waren.

MAAR!

Er was niets te vinden in de kamer van Patrick om hem aan te wijzen als Targaryan.
"Zaten we weer fout?" vroeg Luke Tyrell onrustig, nadat iedereen weer in de eetkamer zat.
De rest knikten en niemand durfde wat te zeggen.
"Ik stel voor dat iedereen zijn eigen vertrekken op stuurt. Het zal nog wat langer duren!" zei de maester.
De groep ging uit elkaar. Timo Stark draaide nog even om.
"Wie is nu de nieuwe leider?"
De maester haalde zijn schouders op en ging op zoek naar informatie om te kijken wie Patrick als leider zou aanwijzen.

De nacht is begonnen.
Patrick Martell is dood, hij was geen targaryan.
Deadline: Dinsdag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! ma maa 17, 2014 12:08 pm

De maester kon die nacht niet slapen en keek uit het raam.
“Wat zal er nog gaan gebeuren,” mompelde de maester.
De maester hoorde een gil niet ver van hem vandaan. Langzaam trok hij zijn kleding aan en liep hij door de gangen. Onderweg zag hij de Jachthond met koning Joffrey praten. Hij vroeg zich af waarom ze in zijn vertrekken waren, maar al snel vond hij uit wat er gaande was. Er was die avond een aanslag gepleegd op de koning, maar de moordenaar was ontkomen. Hij was naar zijn vertrekken gegaan, maar kwam daar iemand tegen. Zonder al te veel moeite wist de moordenaar zijn belager te vermoorden. De maester begroette de koning en zag het lichaam liggen. Het was Luke Tyrell.
“Stomme Tyrells ook. Je hebt er niets aan!” zei de koning spottend en hij liep weg.
De jachthond gaf een grijns en vertrok ook. Via de andere ingang kwamen Timo Stark, Eline Tulling, Mark Baratheon en Debby Arryn aangelopen.
“Is Luke dood?” vroeg Debby verbaasd.
De maester knikte en staarde de groep aan.
“Wat deed hij hier?” vroeg Mark.
“Hij kwam vragen of Patrick Martell een nieuwe leider had gekozen!” zei de maester.
“En dat is hem fataal geworden,” zei Timo somber.
De maester knikte.
“Wat nu?” vroeg Eline.
De maester vertelde dat de groep alvast moest nadenken over de volgende slachtoffer. Hij zou zelf op zoek gaan naar informatie voor een nieuwe leider.

Luke Tyrell is dood, hij was geen Targaryen.
Ik wacht nog even tot ik weet wie de nieuwe leider wordt.
Jullie mogen alvast met elkaar gaan discussiëren.
Deadline is woensdag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! di maa 18, 2014 3:30 am

De maester vond in de kamer van Patrick Martell een briefje.
Daarop stond dat in geval van overlijden Debby Arryn alles zou krijgen.
De maester schreef nog een aantal van dit briefje en gaf iedereen er één.
Vanaf nu moest Debby proberen de laatste Targaryen te vinden.

Debby is dus de nieuwe burgemeester.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  MarkV wo maa 19, 2014 11:09 am

Hoewel ik Eline heb beschermd in haar eerste periode van stemmen, verdenk ik nu Eline dat zij één van de slechteriken is. Vermoed dat zij samenspant met een Targaryen
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien wo maa 19, 2014 11:21 am

Ik verdenk Mark al langere tijd maar heb voorheen, op aanmoedigen van anderen op iemand anders gestemd. Ik stem dus nu op Mark.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Debby wo maa 19, 2014 11:24 am

Ik stem op Eline! Ze stemde op de slechterik Mitchell als burgemeester. Stemde op Luke die goed is en nu toch opeens dood is, veranderde naar Timo die goed is en dood was, maar gelukkig teruggehaald werd. Vervolgens stemde ze op Patrick en hij was ook goed! Dus....
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 wo maa 19, 2014 11:30 am

Ik stem met Debby en Mark mee op eline.


Laatst aangepast door Phoenix90 op wo maa 19, 2014 11:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien wo maa 19, 2014 11:30 am

Ik stemde daarna met Luke mee... Argument klopt dus niet..
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! wo maa 19, 2014 1:27 pm

En zo eindigde het.
Eline werd aangewezen en stond op van haar stoel. Ze keek de groep aan en zag hoe Timo naar haar toe liep met zijn zwaard in zijn hand. Ze pakte een kandelaar en smeet het in zijn gezicht.
“Ik ben niet slecht!” schreeuwde ze, maar het was al te laat.
Mark had zijn zwaard gepakt en sneed in één snelle beweging haar keel open.
“We zijn veilig,” zei Mark.
De maester liep naar Timo om hem te helpen en merkte toen opeens een gelach. Hij keek omhoog en zag Debby lachen. Mark was verbaasd en vroeg haar wat er aan de hand was. Debby liep om Mark heen en pakte een mes. Zij stak haar mes in Timo's keel en dat zorgde ervoor dat Timo op hield met gillen.
“Wat doe jij?” vroeg Mark verbaasd.
“Hij irriteerde me!” zei ze en ze pakte haar mes en dook boven op Mark.
Mark vocht zo goed als hij kon, maar merkte dat hij opeens heel zwak werd.
“Ik heb je wijn vergiftigd. Vervelend he!”
Mark voelde zijn handen tintelen en daarna voelde hij een steek in zijn maag. Niet veel later voelde hij niets meer.
De maester keek in angst toe en probeerde weg te rennen. Hij werd echter bij de deur door Debby tegen gehouden.
“Waarom doe je dit?”
“De draak zal herrijzen!” zei Debby.
“Je komt hier nooit weg. Er zal een oorlog tegen de Targaryens volgen!”
“Ik heb mijn taak volbracht. Het is toch niet mijn schuld dat een maester gek werd en probeerde alle huizen te vermoorden,” zei Debby rustig.
De maester snapte het niet en zag dan ook te laat dat Debby haar zelf neerstak met haar mes. Terwijl ze dit deed schreeuwde ze om genade.
“Wat gebeurd er?” vroeg de maester geschokt.
Hij snapte het niet meer. De maester zakte door zijn knieën en zag een glimlach op Debby's gezicht. Op het moment dat haar ogen sloten voelde de meester een klap op zijn hoofd. Daarna werd alles zwart.

Pas een paar dagen later werd hij wakker. Hij zat in een kleine zwarte cel en zag helemaal niets. Toch was er iemand met hem in die cel. De maester knipperde met zijn ogen en zag Varys in een deuropening staan.
“Bij het spel der tronen win je of sterf je!”

Het spel is afgelopen.
Debby kon niet meer verliezen dus bij deze.
Zij was de sjamaan.
De wolven winnen dus.

De puntverdeling:
Debby 2
Kevin 1
Mitchel 1

Rolverdeling:
Mitchel en Kevin: Wolven
Debby: Sjamaan
Luke: Heks
Timo: Ziener
Mark: Necromancer.
Eline: Pyromaan
Samantha: Jager
Patrick: Beschermengel
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum