Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2014: The Voyage of the S.S Jupiter

+7
Isabeau
Debby
Wolverine
LTO
Samantha van keulen
Puringa
Natsirt!
11 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! zo mei 04, 2014 8:21 am

"Stardate 90034.... Ach wat maakt het uit! Alsof iemand deze ongein beluisterd," zei een gedaante in een duistere ruimte.
Hij drukte op een grote blauwe knop en daarna op een groene. Hij hoorde een oude recording.
"Mijn naam is Tristan Delafonte. Pas 23 jaar oud en nu al 1ste piloot op de S.S. Jupiter. Onze bestemming is onbekend en de reis wordt eenzaam en lang. Wie weet wat ik zie en doe. Het wordt een avontuur!"
De recording stopte toen een alarm afging. De lichten sprongen aan en daar zat Tristan. Nu veertig jaar met kort bruin haar en een volle bruine baard. Hij staarde naar de beeldschermen en zag dat een buitendeur open stond. Dit was raar, want die horen niet open te staan. Tristan wist dat hij ze niet automatisch kon sluiten en liep naar de deur toe. Toen hij bij de deur was sloot hij het en zag hij drie lange klauwstrepen. Tristan gleed met zijn vingers door de strepen en vroeg zich af wat het was. Lang kon hij niet nadenken want hij hoorde een gil. Tristan rende op het geluid af en vond de kapitein en de onderhoudsleider dood. Tristan raakte in paniek en wilde weg rennen. Hij deed dit niet omdat hij de Cryno-guy op de grond zag liggen. Hij rende erop af en zag dat de Cryno-guy aan het dood gaan was. Zijn buik lag open en Tristan kon zijn darmen al zien hangen.
"Het is El Diablo!" zei de Cryno-guy. "Hij klimt in je ziel en vermedigvuldig zich. Samen met Lucifer, het oog, jaagt hij!"
Daarna stierf de Cryno-guy. Tristan werd misselijk en begon te kotsen, zoiets had hij niet verwacht. Hij veegde net zijn mond af toen hij een geluid hoorde. Het was het ontdooingsproces van de slaapcellen. Hij rende op de cellen af en zag dat blok A open ging. In blok A zaten de personeelsleden en één voor één gingen de cellen open.

Dit verhaal is een scifi verhaal met daarin verwijzingen naar Alien, Predator, Doctor Who, Star Wars, Star Trek en FireFly.
De wolf in dit verhaal mag zich de eerste avond vermedigvuldigen (een andere slachtoffer kiezen). Dus de rol die je de eerste avond krijgt betekend niet automatisch jouw rol!

Ook komt er een nieuwe rol in het spel Wink
Ik verklap hem later pas!

Om de rollen te verdelen moet iedereen een functie op het schip kiezen.
Dit zijn de functies:

2de piloot. - Kevin
Beveiliger.
Rijke Investeerder. - Steven
Zijn assistent.
Monteur.
Machinekamerarbeider. - Mark
Wapendeskundige. - Wolverine
Schoonmaker. - Isabeau
Navigator. - Patrick
Communicatiemedewerker. - Samantha
Dokter. - Phoenix90
Tolk. - Debby
Bioloog. - LTO
Astroloog. - Lien


Laatst aangepast door Natsirt! op vr mei 09, 2014 12:24 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Puringa zo mei 04, 2014 8:25 am

Navigator!

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Samantha van keulen zo mei 04, 2014 9:05 am

Communicatiemedewerker voor mij
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  LTO zo mei 04, 2014 9:07 am

Geef mij de bioloog maar.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine zo mei 04, 2014 9:10 am

Wapendeskundige, ik hou van harde knallen en actie hahaha.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Debby zo mei 04, 2014 9:54 am

Tuurlijk doe ik weer mee... voor mij de tolk graag!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Isabeau zo mei 04, 2014 10:24 am

Ik gaat lekker schoonmaken!
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! ma mei 05, 2014 2:42 pm

We hebben al zeven deelnemers Wink
Het gaat de goede kant op Very Happy
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Debby di mei 06, 2014 6:07 am

Kevin zou zich toch ook nog aanmelden? Dan zijn we al met 8!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! wo mei 07, 2014 11:49 am

De Ontmoeting

De cellen gingen open en Tristan stond daar in paniek. Hij schudde zijn hoofd en liep heen en weer.
“Hoe moet ik dit in hemelsnaam uitgaan leggen,” mompelde hij.
Als eerste stapte Patrick Zabrak, de navigator die alleen gebruikt wordt als het schip verdwaalt, uit zijn cel. Hij staarde lachend naar Tristan en rekte zich uit. Zijn dertig jarige lichaam kraakte bij elke beweging.
“Man, hoe lang heb ik liggen slapen?” vroeg hij.
“Dat zou ik ook wel willen weten!” zei Luke Summer die zojuist uit zijn cel stapte.
Luke Summer was de bioloog mee op reis. Hij was oorspronkelijk niet geselecteerd voor deze reis maar werd op laatste moment mee genomen door de investeerder van deze groep. Volgens de investeerder kwam dat omdat Luke voor een man van vijftig nog heel enthousiast was of verschillende wonderen in de wereld. De investeerder was Steven Maldovar. Arm geboren maar door goede handeltjes heel snel heel rijk geworden. Nu was het zijn plan om een nieuwe wereld te ontdekken en hier een groot pret park te laten bouwen. De reis was echter al twintig jaar bezig en er was nog steeds geen planeet gevonden.
“Het is inmiddels al bijna twintig jaar later,” zei Tristan zacht.
Steven stond op uit zijn cel en staarde boos naar Tristan.
“En nog steeds geen resultaat? Dit pik ik niet!”
“Laat hem met rust, rijke varken! Ik heb al te lang de sterren niet gezien,” zei Eline Jayne, de astroloog rustig.
Achter haar hoorde ze gelach en ze zag Debby Nimoy, de tolk van de groep, Eline's woorden vertalen naar een buitenaardse taal zodat Isabeau Naboo, een schoonmaakster op het schip, het ook kon horen. Isabeau kon haar lachen niet inhouden en hierdoor moesten Eline en Debby ook lachen.

Nadat iedereen uit hun cellen waren gestapt vertelde Tristan wat hij had gezien en gehoord. Al snel klonk er gemompel en veel protest.
“Laat mij het maar opknappen!” zei Mitchel Reynolds, de wapendeskundige, toen hij een blaster uit zijn holster pakte en er mee door de kamer ging.
“En hoe stel jij voor dat te doen? Dat wapen is primitief!” zei Timo Riddell rustig.
Waar Mitchel een sterke oorlogsveteraan was, getraind in verschillende vechtstijlen, was Timo een jonge dokter vol ambitie en hoop.
Mitchel begon te lachen en werd al snel door iedereen aangestaard. Hierdoor was hij afgeleid en merkte hij niet dat Mark Johnson, de machinekamerarbeider, achter hem was komen te staan.
“Zo leuk was dat niet,” zei hij.
Mitchel schrok en trok aan zijn trekker. Een rode straal vloog door de kamer en raakte een VISOR. Een apparaat waardoor men beter kon kijken. Debby pakte hem op en smeet het weg.
“Kapot,” zei ze terwijl ze boos keek naar Mitchel.
Mitchel verontschuldigde zich, want het was de VISOR van Debby en bood haar zijn VISOR aan.
Tristan besloot om iedereen weg te sturen zodat er rustig nagedacht kon worden over het dreigende gevaar.

Tristan was net terug in zijn cockpit toen de deur open ging. In de deur opening stonden twee mensen. De nog jongere tweede piloot Kevin Washburne en de dertig jarige intelligente Communicatiemedewerker Samantha Uhura.
“Wat komen jullie doen?” vroeg Tristan.
“Onze plek controleren natuurlijk!”zei Samantha en ze liep naar haar stoel.
Kevin knikte en liep naar het stuur, waar Tristan normaal gesproken zat.
“Willen jullie weggaan, ik probeer te denken!” zei Tristan geïrriteerd.
“Natuurlijk baas,” zei Kevin en hij liep weg.
Samantha zuchtte alleen en verliet toen ook de cockpit.
Tristan staarde voor zich uit en wist wat er vanavond zou gebeuren. El Diablo kiest vanavond zijn partner uit!

De eerste nacht begint.

Voor de heks en de assassin: Deze avond kan jij niemand vermoorden! Dat mag pas volgende nacht.
Voor de wolf: Stuur mij drie mensen die jij als hulp zou willen hebben. Ik kies daar één van uit.
Voor de gokker (een nieuwe rol): Jouw keuze is dit keer wat korter.

Roluitleg gokker:
De gokker is een nieuwe personage in de nacht. Hij geeft mij elke avond een naam en een nummer door (1 t/m 6). De naam mag de gokker zelf kiezen. De nummer staat voor iets. Elke avond zijn er een paar dingen mogelijk (altijd op verschillende nummers)
De Ziener ziet in plaats van zijn keuze de gene die de gokker kiest.
De Sjamaan ziet in plaats van zijn keuze de gene die de gokker kiest.
De Beschermengel beschermt in plaats van zijn keuze de gene die gokker kiest.
De Heks beschermt in plaats van zijn keuze de gene die gokker kiest.
De Wolf vermoordt in plaats van zijn keuze de gene die gokker kiest.
Een extra persoon sterft.
Een extra persoon wordt beschermd.
Shuffle. De persoon die door de gokker gekozen is doet iets totaal anders.

De mogelijke rollen:
Dief
Wolf
Sjamaan
Assassin
Cupido
Heks
Ziener
Beschermengel
Necromancer
Pyromaan
Magistraat
Gokker
Jager

Deadline: Zaterdag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! za mei 10, 2014 12:57 pm

Nobody Else But You

Tristan wreef in zijn ogen en keek de duisternis van het heelal in. Er was niets te zien. Hij zuchtte en staarde voor zich uit. Hij merkte niet dat Isabeau was binnen gelopen en naast hem kwam te staan.
“Oh hoi Isabeau,” zei Tristan en hij liet een flauw glimlachje zien.
Isabeau mompelde wat en keek uit het raam. In de verte zag ze een klein onbewoond planeetje genaamd Geonosis.
“Je hebt niet alles gezegd. Of wel Tristan?” vroeg ze plots.
Tristan keek haar verbaasd aan en begreep meteen wat ze bedoelde. De Cryno-guy had hem verteld dat el Diablo zich zou vermenigvuldigen, maar dat had Tristan niet door gegeven.
“Sinds wanneer spreek jij Nederlands?” vroeg Tristan verbaasd.
“Een klein beetje,” mompelde ze.
“En hoe weet jij dat ik niet alles verteld hebt?”
“Ik heb het gezien op de tv beelden!” zei wapendeskundige Mitchel, die zojuist de kamer kwam binnen gelopen.
Tristan had dit kunnen weten. Mitchel hield niet alleen van zijn baan en zijn wapens, maar wilde ook graag meer opties open houden en bekeek regelmatig even de camerabeelden.
“We hebben echter een probleem,” zei hij rustig.
Tristan krabde op zijn hoofd en hoorde vervolgens Mitchel vertellen dat de cameras allemaal tegelijk waren uitgevallen gisteren toen Tristan in zijn cockpit was gaan zitten.
“Typisch,” fluisterde Tristan.
Hij stond op en liep naar de eetkamer.

In de eetkamer zaten Kevin en Debby met elkaar te praten.
“Weet je of er wat te eten is?” vroeg Tristan aan Kevin.
“Wow, waar zie jij mij voor aan? Een kapitein of een dokter ofzo?” vroeg Kevin verbaasd.
“Dokter?” vroeg Debby verbaasd.
“Riep iemand mij?”
Timo kwam de kamer binnen met een boterham in zijn hand. In zijn andere hand had hij een gezonde maaltijd en gaf dit aan Tristan.
“We zouden niet willen dat jij ziek zou worden he!” zei hij blij.
Tristan keek blij terug en begon zijn ontbijt te eten. Tristan zag hoe Kevin opstond en zich uitrekte. Op dat zelfde moment ontplofte er iets in de verte. Zonder na te denken rende Tristan naar de ontploffing en zag dat het een kamer was met één van de cellen. Er was iets ontploft en er lag een persoon uit zijn cel. Luke duwde Tristan opzij en liep naar de persoon toe.
“Dood is hij!” zei Luke zacht.
Samantha kwam naast Tristan staan en staarde naar Luke.
“Use the Force Luke, net als Yoda,” zei Samantha flauw.
“Dit is niet echt de tijd voor grappen!” zei Patrick, die achter Tristan stond.
Tristan draaide zich om en zag Patrick voor hem en naast hem stond Eline. Eline keek angstig naar het dode lichaam.
“Eline gaat het?” vroeg Tristan.
Ze reageerde niet. Tristan merkte dat Eline iets in haar handen had.
“Eline. Wat heb je in je hand?” vroeg Tristan en hij schudde haar even.
“Wie? Hoe? Watto?” vroeg Eline verbaasd.
Tristan wees op haar hand. Eline keek er ook naar en besefte toen wat ze vast hield.
“Oh ja. Ik vond deze brief in de navigatiekamer,” zei ze en ze gaf hem aan Tristan.
Tristan las de brief eerst zelf en rende terug naar zijn cockpit. Onderweg zag hij Steven en Mark met elkaar praten.
“Er is geen stad mooier dan New York. Hoge gebouwen en drukte om je heen. Continue! Geweldig,” pochte Steven.
Mark schudde het weg en zag Tristan voorbij rennen. Steven merkte dit ook op en vroeg aan Mark wat dat kon betekenen.
“Vast niet veel goeds. Zo meteen gaat het nog erger mis dan Pompeii. Oh jeej,” zei Mark en hij besloot Tristan te volgen.

In de cockpit aangekomen rende Tristan naar de intercom.
“Beste allemaal. Ik heb zojuist van Eline een boodschap gekregen. Echt positief is het niet. Ik wil iedereen in mijn cockpit zien. NU!”
Isabeau en Mitchel stonden er al en Mark kwam net aangerend. Langzaam kwamen ook Timo en Steven binnen. Zij werden gevolgd door Patrick, Luke, Samantha en Eline. Als laatste kwamen Debby en Kevin binnen gewandeld.
“Wat is er?” vroeg Mark.
“Als of hij dat aan jou verteld. Jij stelt niets voor!” zei Samantha.
Mark wilde hierop reageren maar zag Isabeau haar hoofd schudden en hij besloot op te houden.
“Er was een brief gevonden. Ik lees hem even voor:”

Ik was hier gekomen om dit schip aan zijn ondergang te brengen. De boel op stelten te zetten zeg maar. Echter nu El Diablo en Lucifer hier zijn heb ik besloten mij aan hun te koppelen. Dit wordt een leuke rit! -- De Assassin.

“Dus we hebben nu drie slechteriken onder ons?” vroeg Luke beangstigd.
“Vier,” zei Mitchel koel.
Iedereen reageerde geschokt en iedereen begon met elkaar te discussiëren.
“Wat nu?” vroeg Kevin aan Tristan.
“Luister ik ben een piloot. Niet geschikt als leider. Misschien dat één van jullie die taak wil overnemen?” vroeg Tristan.

En dat moet nu dus gebeuren!
Stemmen voor burgemeester.

Even ter verduidelijk:
De wolf heeft een partner gekozen.
De assassin heeft de slechte kant gekozen.
De sjamaan zit ook nog in het spel: dus vier slechteriken!

De Gokker heeft niemands actie veranderd dus volgende avond kan je niet het zelfde kiezen!

Good Luck!
Deadline is maandag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty BM

Bericht  Samantha van keulen zo mei 11, 2014 5:53 am

bij deze officieel mijn kandidaatstelling voor burger meester Like a Star @ heaven 

als communicatiemedewerker sta ik als middelpunt tussen de mensen en kan ik goed communiceren met iedereen. luisteren naar iedereens, argumenten verdachtmakingen en gevonden hints. om zo snel mogelijk de 4 slechteriken uit te schakelen

stem op mij en je krijgt er geen spijt van  Laughing 
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  LTO zo mei 11, 2014 6:13 am

Ik wil graag burgemeester worden, omdat ik de oudste ben in het verhaal en dus de meeste levenservaring bezit. Ook kan ik erg nuttig zijn voor jullie.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Phoenix90 zo mei 11, 2014 6:35 am

Op dit moment is de argumentatie van samantha het beste en gaat mijn stem naar haar voor het burgemeesterschap.
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine zo mei 11, 2014 6:43 am

Pfff Luke is de wijste hahaha, net echt Razz.
Ik stel mezelf ook kandidaat Very Happy.

We zitten in de problemen.
Aangezien er sprake is van moord hebben we een wapendeskundige nodig die in dit soort situaties precies weet hoe je de zaken moet aanpakken!

Samantha mag misschien sterk zijn in communiceren, maar het gaat hier wel om levens!
Stem op mij voor daadkrachtig leiderschap Smile. Wapens kunnen ons leven redden Wink.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Debby zo mei 11, 2014 9:21 am

Al zo vaak geprobeerd, maar het gaat vast deze keer lukken... Sammie krijgt mijn stem!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  MarkV ma mei 12, 2014 5:00 am

Of het nu wijsheid is, dat weet ik niet, maar ik geef voor deze ronde mijn stem aan wolverine (Mitchel)!
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! ma mei 12, 2014 5:10 am

Aangezien Kevin niet op de site kan post ik het even:
Kevin stemt op Luke
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  JeOmaOpEenFiets ma mei 12, 2014 5:33 am

Ik stem op Luke. Een burgemeester moet oud zijn!
JeOmaOpEenFiets
JeOmaOpEenFiets

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-04-14

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Samantha van keulen ma mei 12, 2014 6:00 am

Omdat kevin nog geen stem heeft gekregen en omdat ik wel mijn medekandidaten wil steunen gaat mijn stem naar kevin
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  LTO ma mei 12, 2014 6:46 am

Ik stem op Kevin aangezien hij ook op mij heeft gestemd.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Lien ma mei 12, 2014 9:30 am

Gokje misschien maar ik stem op Luke.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Puringa ma mei 12, 2014 9:31 am

Ik ga op Mitchel stemmen, bij hem heb ik een idee wat zijn rol is en die is goed. De andere kandidaten heb ik nog niet kunnen uitpluizen en vallen daarom voor mij nu nog af.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine ma mei 12, 2014 10:50 am

Jeeeey Very Happy.
Twee stemmen voor moi Razz. Tenminste geen grote verliezer haha.

Mijn stem gaat naar Kevin.
De reden is meer praktisch. Kevin kan niet op de site en dus hebben we overleg via fb en dan gebeurt er tenminste wat meer dan telkens in het laatste uurtje eens een beslissing nemen Wink.

Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Samantha van keulen ma mei 12, 2014 11:29 am

Gokje maar ik switch naar luke sorry kevin
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum