Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2014: The Voyage of the S.S Jupiter

+7
Isabeau
Debby
Wolverine
LTO
Samantha van keulen
Puringa
Natsirt!
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 3 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Debby ma mei 19, 2014 11:04 am

Ha die Luke... zo had ik het ook al ´gezien´ Dus krijgt Kevin mijn stem, afzijdigheid betekend immers niet onpartijdig of onbelangrijk voor de voortgang van het spel!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 3 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine ma mei 19, 2014 2:25 pm

Ik stem ook op Kevin.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 3 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! di mei 20, 2014 6:12 am

Bijna klaar!

Luke, Debby en Mitchel beschuldigden meteen Kevin. Kevin keek angstig naar Isabeau, maar die zei niets. Kevin wilde er vandoor maar werd door de drie in de hoek geduwd. Kevin pakte zijn mes uit zijn zak en zwaaide er mee rond. Tristan, die zich op de achtergrond hield, zag het bloed van het mes druipen. Kevin kwam in een kleine ronde kamer terecht en wist dat dit de afvalpijp was. Voordat Luke de deur dicht kon doen gooide Kevin zijn mes. Het raakte Tristan in zijn been en hij keek er angstig naar.
"Ik had nooit El Diablo moeten vervolgen. Ik vervloek jullie!" riep Kevin nog één keer uit.
Debby had zojuist lachend op een grote rode knop gedrukt en Kevin werd de ruimte ingeschoten.
"Dus hij was de assassin?" vroeg Isabeau verlegen.
"Daar lijkt het wel op!" zei Mitchel bevestigend.
Tristan hinkte weg en hoorde Luke nog zeggen: "Nog 1 avond en dan is het klaar. We zullen zien wie dan nog staat!"

Kevin is dood en was de assassin.
De laatste nacht is ingegaan. Ik ga ervan uit dat ik na deze nacht nog 1 verhaal hoef te schrijven.

Deadline woensdag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 3 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! wo mei 21, 2014 4:24 am

En het eindigt met een knal!

Die nacht was een vervelende nacht voor iedereen die nog leefde op het schip. Tristan zat in zijn eentje in zijn cockpit en kon niet slapen. Hij besloot om naar de tv schermen te kijken. Hij zag hoe Luke en Mitchel samen voor de deur van de kamer van Isabeau stonden. Luke knikte en ging naar binnen. Er klonk een schreeuw en Luke kwam bebloed uit de kamer gelopen. Mitchel lachte en zag Debby aan komen lopen.Zonder na te denken greep hij zijn pistool en hij schoot Debby in haar keel. Debby viel achter over en stierf langzaam weg. Luke liep naar haar toe en zag dat haar ogen veranderde in twee zwarte bollen. Luke pakte een mes en stak haar beide ogen uit. Luke en Mitchel staarden naar elkaar en liepen vervolgens naar de cockpit. Zonder na te denken zette Tristan zijn schip richting de meteorietenregen. Vervolgens ging hij voor de deur staan en wachtte op zijn lot. De deur schoot open en Tristan sloeg Mitchel op de grond. Luke pakte zijn mes en stak het in Tristan's hart. Tristan glimlachte toen hij dood naar achteren viel.
"Hij had me goed te pakken," lachte Mitchel terwijl hij het bloed van zijn neus afveegde.
Luke was echter lijkbleek toen hij zag dat het schip naar een meteorietenregen vloog.
"Hij heeft ons allebei goed te pakken," mompelde Luke.
Het schip vloog de regen in en het duurde even voordat het schip geraakt werd. Luke en Mitchel pakten elkaars hand toen het schip door de meteorieten werden geraakt.

De geliefden hebben het overleefd.
Rollen:
Patrick = Eerste wolf
Debby = Sjamaan
Kevin = Assassin
Luke = Ziener/ Tweede wolf
Mitchel = Beschermengel
Eline = Gokker
Steven = Magistraat
Isabeau = Cupido
Timo = Jager
Samantha = Heks
Mark = Pyromaan

De hints volgen nog.
Net als het volgende verhaal Wink
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 3 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! wo mei 21, 2014 5:08 am

De Hints:

Patrick: Wolf
- Patrick Zabrak: Zabrak is het ras waar Darth Maul (Star Wars: Episode 1) onderdeel van is.

Luke: Ziener/ Wolf
- Luke Summer: Summer Glau is de actrice die River Tam speelt in Firefly. Zij kan zien wat mensen denken.
- De titels van verhaal 4,5 en 6 vormen de letter L.T.O. a.k.a. de wolf.
- In verhaal 4 staat: “Luke heb je iets met je haar gedaan?” vroeg Tristan.

Debby: Sjamaan
- In verhaal 2 staat: Mitchel schrok en trok aan zijn trekker. Een rode straal vloog door de kamer en raakte een VISOR. Een apparaat waardoor men beter kon kijken. Debby pakte hem op en smeet het weg.
“Kapot,” zei ze terwijl ze boos keek naar Mitchel.
Mitchel verontschuldigde zich, want het was de VISOR van Debby en bood haar zijn VISOR aan.

Kevin: Assassin
- In verhaal 3 staat: “Wow, waar zie jij mij voor aan? Een kapitein of een dokter ofzo?” vroeg Kevin verbaasd.
In Star Trek worden Kapitein Kirk en Dokter McCoy door een Assassin
aangevallen.

Isabeau: Cupido
- In verhaal 3 staat: Isabeau mompelde wat en keek uit het raam. In de verte zag ze een klein onbewoond planeetje genaamd Geonosis.
In Star Wars: episode 2 worden Anakin en Padme verliefd op elkaar op de planeet Geonosis.

Steven: Magistraat
-In verhaal 3 staat: “Er is geen stad mooier dan New York. Hoge gebouwen en drukte om je heen. Continue! Geweldig,” pochte Steven.
Dit is een verwijzing naar Corusant van Star Wars 3. De stad met alle ambassadeurs.

Mitchel: Dief/ Beschermengel
- Mitchel Reynolds. De hoofdrolspeler van Firefly is Malcolm Reynolds. Hij is een smokkelaar en een dief van beroep.
(Er waren geen verwijzingen naar zijn beschermengel rol)

Mark: Pyromaan.
- In verhaal 3 staat: “Vast niet veel goeds. Zo meteen gaat het nog erger mis dan Pompeii. Oh jeej,” zei Mark en hij besloot Tristan te volgen.
- In verhaal 4 staat: De douche van Mark had zoveel stoom opgewekt dat de spiegel was beslagen.

Timo: Jager
- Timo Riddell. Riddell is de naam van de jager in de Doctor Who aflevering: Dinosaurs on a spaceship.

Eline: Gokker
- In verhaal 3 staat: “Wie? Hoe? Watto?” vroeg Eline verbaasd.
Watto is de baas van Anakin in Star Wars 1. Hij vergokt Anakin tegen over Qui-Gon Jinn
- In verhaal 5 staat: Tristan merkte op dat Eline twee handschoenen aan had met verschillende kleuren, zwart en rood.
Dit zijn de twee kleuren die je ook vind in een kaartspel.

Samantha: Heks
- In verhaal 3 staat:“Use the Force Luke, net als Yoda,” zei Samantha flauw.
Yoda kan de force en dus dingen doen zonder het aan te raken. Dit vond ik het meest op de heks lijken.
- In verhaal 6 staat: Met een gil viel ze op de grond en gooide ze een fles met vergif op de grond.

Mitchel/Luke: Geliefden
In verhaal 4 staat: “Goed gegaan,” zei Luke. “Bedankt, partner!” antwoordde Mitchel terug.

Er waren nog andere hints.
Ik hoor graag als je denkt ze te hebben gevonden Wink
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 3 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum