Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2014: The Voyage of the S.S Jupiter

+7
Isabeau
Debby
Wolverine
LTO
Samantha van keulen
Puringa
Natsirt!
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! di mei 13, 2014 3:56 am

Lang Leve de Leider

Iedereen begon door elkaar te praten en niemand had maar een vast idee. Tristan werd er gek van en vroeg om stilte.
“Ik wil wel leider zijn. Ik ben de oudste he!” zei Luke rustig.
Er werd wat gemompeld en uiteindelijk werd hij tot leider gekozen.
“Het lijkt mij verstandig om allemaal even terug te trekken en vervolgens over twee uur bij elkaar te komen in de vrachtruimte!”
De groep was het met hem eens en iedereen ging uit elkaar. Tristan bleef uiteindelijk alleen over. Hij bleef een uur in zijn cockpit zitten en staarde de zwarte ruimte in.
“Wat is het heelal toch mooi als het rustig is,” mompelde hij.
Tristan strekte zich uit en besloot toen rond te gaan lopen.

Hij liep als eerste naar de mannen badkamer om even wat water in zijn gezicht te gooien. Toen hij de deur opendeed hoorde hij dat één van de douches aan stond. Tristan hoorde hoe Mark begon te zingen en Tristan totaal niet opmerkte. Tristan liep naar een wasbakje en gooide wat water in zijn gezicht. Hij keek de spiegel in, maar kon niets zien. De douche van Mark had zoveel stoom opgewekt dat de spiegel was beslagen. Tristan wreef in zijn ogen en verliet de badkamer. Hij deed net de deur open toen Steven binnen kwam.
“Hallo meneer Maldovar,” zei Tristan beleefd.
Steven glimlachte alleen en liep langs Tristan en ging een douchecabine in.

Een paar minuten later stond Tristan voor de ziekenboeg en hij hoorde Timo in gesprek met Debby en Isabeau.
“Ik hoop dat we niet in te grote problemen komen,” zei Timo en hij pakte een metaal apparaat met een blauw lampje op de bovenkant.
Hij liep naar Isabeau en scheen er mee in haar ogen.
“Hoe komt het dat ze toch Nederlands verstaat?” vroeg Timo aan Debby.
Debby haalde haar schouders op en vroeg dit aan Isabeau.
“Jaren werken op schip. Helpt met leren,” zei Isabeau in gebroken Nederlands.
Tristan schudde zijn hoofd en liep verder.

Tristan kwam nu aan in de wapenruimte. Hier stond Mitchel te oefenen met een blaster en hij schoot op van alles. Alles wat hij probeerde te raken raakte hij. Luke en Patrick stonden achter hem en keken hoe hij aan het schieten was.
“Goed gegaan,” zei Luke.
“Bedankt, partner!” antwoordde Mitchel terug.
Patrick schudde zijn hoofd en wilde weg lopen totdat hij Tristan zag.
“Hallo meneer!” zei Patrick beleefd en hij liep weg.
Ook Mitchel en Luke begroette Tristan en gingen vervolgens verder met Mitchel's schietoefening.
“Luke heb je iets met je haar gedaan?” vroeg Tristan.
Luke schudde zijn hoofd en lachte naar Tristan. Tristan zei gedag tegen de twee en liep vervolgens naar de vrachtruimte.

Daar zaten Samantha, Kevin en Eline al met elkaar in discussie. Iedereen had zich opgefrist en Tristan merkte op dat Eline twee handschoenen aan had met verschillende kleuren, zwart en rood.
“Waar gaat het over?” vroeg Tristan en hij ging naast Kevin op een krat zitten.
“We vroegen ons af wat we nu moeten doen,” zei Samantha.
“Ik vond het logisch om ze het schip uit te gooien!” zei Kevin stoer.
Samantha en Eline begonnen te lachen en sloegen Kevin op zijn arm. Tristan zuchtte en merkte dat langzaam iedereen aan kwam lopen. Als eerste kwamen Mark en Steven binnen gelopen. Daarna kwamen Debby, Isabeau en Timo binnen. Zij werden meteen gevolgd door Luke en Mitchel, de enige die zijn kleding niet had aangepast, en iedereen nam plaats.
“Zullen we beginnen?” vroeg Luke beleefd.
Iedereen knikte en Luke vertelde zijn idee. Luke was bang dat El Diablo de macht zou grijpen op aarde dus moesten de mensen die verdacht werden van slechtheid het schip verlaten. Kevin zei heel hard dat dit zijn idee was en Samantha sloeg hem weer op zijn arm.
“Iemand een suggestie?” vroeg Luke.
Het bleef even stil toen er opeens iemand de kamer kwam binnen gerend. Het was Patrick en hij zat onder het zweet.
“Tristan, Luke, iedereen. Ik vond dit in de cockpit,” zei Patrick en hij liet een briefje zien.
Tristan wilde het aanpakken, maar Luke was sneller. Hij las het briefje hard op voor.

“Ik heb bewijs dat één van jullie raar aan het doen is. Bij deze laat ik duidelijk blijken dat ik Eline niet vertrouw. Met vriendelijke groeten, de Magistraat!”

Het werd stil en iedereen staarde naar Luke.
“Laten we gaan stemmen!” zei hij.

Deadline is woensdag 21.00.

Eline heeft van de magistraat een zwarte stem gekregen!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  LTO di mei 13, 2014 11:45 am

Laat ik dan als burgemeester, maar als gaan eerste stemmen. Alhoewel ik nog niet veel ideeën heb richting de wolven heb ik wel een zeer sterk vermoeden naar de assassin en gelukkig moeten we die ook lozen.

Mijn stem gaat naar onze astrologe Eline Jayne. Zij is in mijn ogen de slechte assassin.

Ik heb hier twee redenen voor:

- 1: Mijn belangrijkste reden voor deze verdenking is haar achternaam. De achternaam Jayne komt van Jayne Cobb uit de science fiction serie Firefly. Zij is één van de hoofdpersonages uit deze serie. Zij is in deze serie echter de bekende mercenary. In deze serie is zij dus de huurmoordenaar die open staat voor moorden voor beide partijen. Past dus precies in het plaatje van de assassin. Die moest namelijk ook een kant kiezen.

Dus een betere combinatie kan niet. Dit moet een hint zijn.

- 2: "Tristan draaide zich om en zag Patrick voor hem en naast hem stond Eline. Eline keek angstig naar het dode lichaam.
“Eline gaat het?” vroeg Tristan.
Ze reageerde niet. Tristan merkte dat Eline iets in haar handen had.
“Eline. Wat heb je in je hand?” vroeg Tristan en hij schudde haar even.
“Wie? Hoe? Watto?” vroeg Eline verbaasd.
Tristan wees op haar hand. Eline keek er ook naar en besefte toen wat ze vast hield".

Dit is het briefje waarin de assassin bekend maakte aan de kant van de slechte te staan. Maar natuurlijk kan ze dit ook mooi zelf hebben geschreven.


Ik sta natuurlijk open voor andere opties en met goede redenen ben ik altijd bereid om mijn stem te veranderen.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Lien di mei 13, 2014 11:59 am

Firefly nooit gezien dus daar zal ik geen argument over geven.
Maar wat betreft het briefje, lees goed de post over de verschillende rollen want er zijn meer mensen die iets door kunnen geven.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! di mei 13, 2014 1:32 pm

Luke Jayne Cobb is een man!
Ga je schamen en firefly kijken!

Jij vuile smeerlap!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  LTO di mei 13, 2014 1:39 pm

Dat klopt, maar daar komt wel de naam vandaan.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Phoenix90 di mei 13, 2014 10:49 pm

Ik heb het ook nog is door gelezen ik moet zeggen dat als de benoemde punten serieus hints zijn ze er erg dik bovenop liggen. Daarom twijfel ik op wie ik zou stemmen. Ik denk eerlijk gezegd dat het hints zijn om ons de verkeerde te laten kiezen. (lees: ik weet het dus niet zeker!)
Op wie we wel moeten stemmen, ik heb eerlijk gezegd geen andere verdachten op t moment. Maar zou graag in elk geval nog een verdachte zien. *gaat nog een keer lezen in de hoop hints te zien*

---

Edit:
Als ik het zo lees is Mitchel erg trigger happy en ook dit ligt er dik bovenop ja. Maar ik denk niet dat hij de jager is of iets. Een jager schiet alleen als er iets is om neer geschoten te worden.
Ik vraag me af of hij misschien een slechterik is.
Wat denken jullie hiervan?
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine wo mei 14, 2014 12:19 am

Ik denk dat je argumentatie verkeerd is Timo.
Deze rol leek mij het leuks en ja ik wist natuurlijk dat er een risico aan zou zitten dat de 'wapendeskundige' ook nog weleens de agressor zou kunnen zijn Razz. Het is wel erg makkelijk als ik dan ook nog eens de slechterik in het verhaal zou zijn.

Ten tweede vraag ik me toch echt af waarom de verteller valse hints in het verhaal zou plaatsen? Daarmee verpest je enkel het spel.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Phoenix90 wo mei 14, 2014 2:32 am

Het maakt het spel moeilijker. Daarbij heeft de verteller als het goed is geen voorkeur voor goed of slecht. Dus moeten er sowieso niet te overduidelijke hints in gezet worden.
Vandaar. En dat mijn argumentatie verkeerd is tjah die is dan net zo verkeerd als dat een argument op zo genoemde hints gebaseerd zijn. De enige die weet of ze goed of niet goed zijn is de verteller dus ja. Je kan er eigenlijk niet op vertrouwen. Zoals gezegd zoek ik gewoon naar meerdere mogelijkheden dan alleen Eline. Er zitten er 4 in dus ja we moeten kijken naar meerdere opties.
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Puringa wo mei 14, 2014 2:57 am

Ik heb twee verdachten op het oog, namelijk Mitchel en Eline.

Bij Mitchel vind ik de nadruk op het jagen er wel heel erg bovenop liggen, dat het me sterk lijkt dat hij jager is. De reden dat ik hem met name verdenk is dat Mitchel in het verhaal "Nobody else but you" helemaal onderaan Tristan verbetert over het aantal slechterikken, met nadruk op de 'koele' toon waarop hij dit zegt. In het verhaal is nog geen enkele referentie geweest naar een vierde slechterik, hij is de eerste die daar mee komt, dus ik verdenk hem van het sjamaanschap.

Eline vind ik verdacht om exact dezelfde agrumentatie die Luke al heeft gegeven, namelijk haar achternaam. Zeker na het vorige potje waar ook met achternamen werden gespeeld heb ik nu eerst alle achternamen doorgelopen. Die van Eline vond ik het meest opvallend, doordat dit inderdaad verwijst naar Jayne Cobb.

De tweede argumentatie van Luke vind ik niet zo sterk, dus ik ben verder gaan zoeken en ik ben op google gaan zoeken naar "red black glove", met als resultaat een boek genaamd Red Glove van Holly Black die in het kort gaat over iemand die probeert een normaal leven te hebben, maar zowel slechte als goede daden heeft verricht en moet gaan kiezen aan welke kant hij wil zijn, net zoals de assassin deze keuze heeft moeten maken.

Ten slotte heb ik ook nog "red black assassin" ingetikt in google en toen kwam ik uit op allerlei links van Assassin's Creed en laat Tristan nou een grote fan zijn van Assasin's Creed... Ik zie hem er wel voor aan om daarnaar te verwijzen.

Omdat ik meer heb kunnen vinden over de rol van Eline gaat met stem vooralsnog naar haar toe.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Phoenix90 wo mei 14, 2014 3:28 am

Dat vindt ik een.goede argumentatie puringa. Erg goed zelfs.
Ondanks dat ik mitchel nog steeds verdacht heb je me voor nu overtuigd en gaat mijn stem naar Eline.
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Lien wo mei 14, 2014 4:54 am

Ach jullie hebben toch al besloten dus vermoord me maar. Ik kan geen duidelijkere hint geven over mijn rol dan mijn twee vorige posts.
Met 4 slechteriken in het spel zou het dan al gelijk einde verhaal zijn, de balans is dan al te erg verpest.
Morituri te salutant...
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Samantha van keulen wo mei 14, 2014 10:32 am

Ik stem ook op eline van de 3 verdachten staat zij bij mij op 1
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine wo mei 14, 2014 10:40 am

Ik stem ook op Eline.
Voor het grootste deel om voorafgaande redenen die zijn gegeven.


Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! wo mei 14, 2014 12:18 pm

Terecht of onterecht vermoord?

Luke wees naar Eline en al snel volgden de andere leden hem. Eline staarde angstig naar de groep en begon te rennen.
“Waarom rennen ze toch altijd,” mompelde Patrick.
Luke, Mitchel en Kevin renden achter Eline aan. Tristan, Patrick en Debby gingen naar de cockpit. Samantha, Steven en Mark renden naar Eline haar slaapkamer. Timo en Isabeau gingen naar de nooduitgang om daar op de anderen te wachten.

Tristan rende naar zijn stoel en keek op zijn computerscherm. Hij zag de camerabeelden voorbij gaan en hij zag hoe Eline werd vast gepakt door Luke en Mitchel. Kevin wilde helpen maar werd door haar knock-out geslagen. Toen Debby dit zag begon ze te lachen. Ook Patrick vond het grappig om te zien hoe Kevin in één klap neer ging.
“Kunnen jullie normaal doen?” vroeg Tristan rustig.
Debby werd meteen rustig maar Patrick stormde boos de kamer uit.

Luke en Mitchel sleepte Eline door de gangen en brachten haar naar Timo en Isabeau.
“Heb je nog een laatste woord?” vroeg Luke streng.
Eline schudde haar hoofd en werd tegen de muur gedrukt. Timo pakte vier helmen en deed ze op bij zijn groepsgenoten. Isabeau bevestigde aan iedereen een haak zodat ze niet naar buiten zouden worden gezogen. Vervolgens deed Mitchel de deur open. Binnen luttele seconden verdween de lucht en werd Eline naar buiten gezogen. Snel deed Mitchel de deur dicht en hij keek vrolijk naar de anderen. De tussendeuren gleden ook open en in de deur opening stond Mark.
“Er was niets te vinden die ons kon brengen naar de vijand. Ze was onschuldig!”
Meteen werd de sfeer anders. De vijf die bij elkaar stonden keken elkaar onrustig aan. Al snel voegden Steven, Samantha en Patrick bij de anderen. Na een paar minuten kwamen ook Debby en Tristan aangelopen.
“Waarom deden we dit?” vroeg Patrick aan de groep.
Mitchel keek hem aan met een blik dat normaal gesproken iedereen stil kreeg.
“Onrust wordt veroorzaakt doordat wij het zelf willen geloven!” zei Patrick weer.
“Rustig man. We hadden het fout. Kan gebeuren,” zei Timo.
“Luke, Tristan, Debby. Luister we zijn verkeerd bezig,” zei Patrick.
Mark schudde zijn hoofd en ging tegen een muur leunen. Al snel volgde Samantha zijn voorbeeld.
“Fraai hoor. Is niemand het met mij eens?” vroeg Patrick.
Isabeau en Timo schudden hun hoofd.
“Patrick. Ik ben hier ook niet blij mee, maar we kunnen niets anders,” zei Steven.
Kevin kwam rustig aangelopen en keek de groep aan.
“Heb ik wat gemist?” vroeg hij.
Timo knikte en nam Kevin mee naar zijn ziekenboeg. Isabeau en Debby vertrokken naar hun slaapkamers. Mark en Samantha besloten nog wat te gaan eten. Patrick vertrok in zijn eentje en keek niemand aan. Mitchel en Luke besloten om de beveiligingsbeelden te bekijken van de afgelopen dag. Steven bleef bij Tristan staan.
“Is er een manier om hier zonder kleerscheuren van af te komen?” vroeg Steven rustig.
Tristan schudde zijn hoofd en wilde weglopen.
“Ik ben bereid ervoor te betalen!”
“Ik denk niet dat El Diablo op geld zit te wachten meneer Maldovar!” zei Tristan toen hij wegliep.

Deadline: Vrijdag 21.00

Eline is dood en was goed.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! do mei 15, 2014 10:57 am

Over mijn lijk!

Die avond kon Tristan niet slapen. Hij had nachtmerries over Eline's dood en wist niet wat hij hier mee moest. Hij besloot daarom om zijn cabine te verlaten en een rondje te lopen door de gangen. Al na vijf minuten kwam hij Kevin tegen. Kevin verliet de badkamer en keek Tristan aan.
“Wat doet u hier?” vroeg Kevin beleefd.
Tristan vertelde dat hij een inspectie deed en Kevin vroeg niet verder.
“Ik kon niet slapen,” zei Kevin rustig en hij keek naar de grond.
Tristan hoorde voetstappen steeds sneller gaan. Tristan rende er op af, zonder te kijken of Kevin mee ging. Toen Tristan eenmaal de voetstappen stil hoorden staan zag hij dat hij voor de kamer van Patrick was. Daar zat Samantha op haar knieën.
“Wat doe jij hier?” vroeg Tristan.
Samantha keek Tristan aan en Tristan zag dat ze aan het huilen was. Debby en Timo kwamen aangerend.
“Ik zei het toch,” zei Debby zacht.
Timo liep langs Kevin, die Tristan had gevolgd, en Tristan en liep de kamer in. Hij trok de deken omhoog en zag Patrick liggen. Zijn ogen waren dicht en zijn keel was open gesneden.
“Kevin, haal Mitchel en Luke. Ik wil het lichaam naar de ziekenboeg brengen!” beval Timo.
Kevin rende weg en werd tien minuten later gevolgd door Mitchel, Mark en Luke. Ook Steven en Isabeau hadden zich bij de groep gevestigd. Mitchel en Luke droegen het lichaam van Patrick naar de ziekenboeg en werden gevolgd door Timo, Samantha, Mark en Isabeau. Tristan, Debby, Kevin en Steven bleven achter en doorzochten de kamer. Al snel vond Kevin een brief. Hij gaf deze aan Tristan en vertelde dat hij hem had gevonden op Patrick's nachtkastje.

“Ik heb mijn eerste actie uitgevoerd. Wat is een schip zonder navigatie. Veel succes in hel! Groeten, de Assassin.”

Tristan gaf het briefje aan Debby en rende naar de ziekenboeg. Daar aangekomen zag hij niets anders dan bloed. Veel bloed!

Voordat Tristan bij de ziekenboeg was aangekomen hadden Mitchel en Luke het lichaam van Patrick naar binnen gebracht. Daarna waren zij even naar de badkamer gegaan om hun handen te wassen. Timo boog over het lichaam en begon te beschrijven wat hij zag.
“Een blanke man van dertig. In goede gezondheid.”
Samantha wilde wat zeggen, maar besloot snel om haar mond te houden.
“De reden van zijn dood is niet zijn open gesneden keel, maar een verstikking. Waarschijnlijk met een kussen gedaan. De snee in zijn keel is later aangebracht.”
Samantha liep naar Timo toe om naar de snee te kijken terwijl Mark en Isabeau achter in de kamer bleven staan. Op dat moment werd er op het raam geklopt en stonden Mitchel en Luke te wijzen naar de deur. Ze wilden naar binnen. Isabeau wilde net de deur open doen toen het gebeurde.
Er klonk een naar geluid toen langzaam de buik van Patrick begon te bewegen. Samantha deed een stap naar achteren en zag vervolgens hoe het lichaam werd opengescheurd. Patrick's ingewanden vlogen in het rond. Een stuk van zijn darmen kwam in Timo's oog en een stukje van zijn nier in Samantha haar mond. Samantha spuugde en dat ging vanzelf over in kotsen. Mark stond, helemaal onder bloed, heel stil en keek naar het zwarte monster dat uit Patrick kroop. Het monster keek de kamer door en zag Timo staan. Timo deed langzaam een kastje open en pakte daar een revolver uit. Hij richtte de revolver op het monster en schoot. Hij had echter zijn ene oog dicht en kon daarom niet goed zien. Zij kogel vloog niet in het monster maar raakte Samantha in haar borst. Met een gil viel ze op de grond en gooide ze een fles met vergif op de grond. Het monster werd woest en sprong op Timo en begon zijn gezicht open te scheuren. Samantha stapte langzaam omhoog en pakte de revolver van Timo.
“Ik ben nog niet dood!”
Ze richtte haar wapen en schoot richting Isabeau. Mark was echter sneller. Hij deed de deur open en gooide Isabeau naar buiten voordat hij zelf naar buiten sprong. Samantha schreeuwde het uit en daardoor keerde het monster naar haar. Het monster liet zijn tanden zien. Niet alleen een aantal ingewanden van Patrick zaten nog tussen zijn tanden maar ook een oog van Timo. Samantha trok haar wapen en wilde schieten.
KLIK
Haar wapen was leeg en ze kon niets doen aan het monster. Hij greep haar vast en begon met zijn klauwen de wond van Samantha groter te maken.

Luke keek verschrikt naar het tafereel en had niet gezien dat Tristan was aan komen rennen. Toen Tristan dit zag gooide hij een revolver naar Mitchel en met ze tweeën zochten ze naar het monster. Het raam sprong uit elkaar en het monster werd geraakt. Uit woede rende hij op Mitchel en Tristan af. Hij had Tristan bijna gepakt toen er een schot klonk. Het monster viel dood op de grond. Tristan keek opzij en zag Steven met een rifle staan.
“Bedankt,” mompelde Tristan.
Mitchel was naar Samantha gegaan, maar zag dat ze al dood was. Isabeau werd door Kevin omhoog geholpen en zei bedankte hem. Debby wilde Mark omhoog helpen, maar dat liep niet lekker. Mark was in zijn rug geschoten, maar leefde nog wel. Langzaam kwam hij overeind en keek hij naar de anderen.
“Mij krijg je niet zo snel klein!” zei hij trots.
“Ik had dit trouwens nog gevonden op het prikbord in de cockpit.” zei Debby en ze gaf Tristan een briefje.

“Mijn keuze is dit keer gevallen op Mitchel. Hij is voor mij te verdacht! Met hartelijke groeten, de Magistraat!”

Tristan schudde zijn hoofd en gooide het papiertje op de grond.
“Laten we maar weer stemmen!”

Even ter verduidelijking:
De Assassin vermoorde Patrick en ja dit was een wolf.
Patrick vermoorde Timo.
Timo was jager en schoot Samantha dood.
De Magistraat heeft Mitchel een zwarte stem gegeven.

Succes met ophangen.

Deadline: Zaterdag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  MarkV za mei 17, 2014 5:39 am

Ik ga mee met de magistraat en vind Mitchel verdacht. Zijn houding in het verhaal en daarnaast acties zorgen ervoor dat hij naar mijn mening een slecht iemand is. In het verleden hebben we Mitchel een aantal keer verdacht, maar op een één of andere manier is er iemand anders opgehangen, die onschuldig bleek te zijn.

Puringa schreef:
Bij Mitchel vind ik de nadruk op het jagen er wel heel erg bovenop liggen, dat het me sterk lijkt dat hij jager is. De reden dat ik hem met name verdenk is dat Mitchel in het verhaal "Nobody else but you" helemaal onderaan Tristan verbetert over het aantal slechterikken, met nadruk op de 'koele' toon waarop hij dit zegt. In het verhaal is nog geen enkele referentie geweest naar een vierde slechterik, hij is de eerste die daar mee komt, dus ik verdenk hem van het sjamaanschap.

MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  LTO za mei 17, 2014 6:01 am

Ik kan hier helaas niet in mee gaan. Ik weet echter wel zeker dat Mitchel te vertrouwen is en hetzelfde geldt ook voor Steven. Dat sluit toch twee mensen uit. Daarom is een stem op hun ook totaal niet logisch.

Mijn stem gaat daarom naar Mark. Hij stemt op iemand die ik 100 % vertrouw. Ook helpt hij iemand wegkomen bij de aanval an de goede Samantha. Dat maakt hem dubbel verdacht.

Om te voorkomen dat er wordt gezegd dat ik samenspan . Er zijn nog twee slechte over die kunnen samenspannen aangezien de assassin alleen speelt.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine za mei 17, 2014 9:00 am

Mark, ik vind je beredenering uiterst verdacht.
Ik zal je een goede uitleg geven ervoor Wink.

Jij zegt, Mitchel is verdacht maar anderen werden opgehangen.
Dus dan kunnen we concluderen dat de verdachtmakingen naar mij wel meevielen? Daarbij is de wapendeskundige altijd een verdachte haha. Hij heeft de wapens, maar dat is wel erg makkelijk gezegd.

En dan mijn belangrijkste argument. Jij zet de quote van Puringa neer dat die mij beschuldigt omdat ik wapens heb.
Het enige dat je erbij vergeet is dat hij een wolf was en mij dood wilde hebben met ophangen.

Is dat dan niet genoeg reden om mij juist te vertrouwen?
Vind wel dat je een beetje faalt Mark Razz. Ik heb je weleens beter zien beredeneren Wink.

Mijn stem gaat naar Markv. Dit heeft puur te maken met het feit dat hij deze actie doet. Iemand beschuldigen aan de hand van een quote van de wolf... en daarnaast zeggen dat ik verdacht ben. Voor de rest geen reden :S.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Debby za mei 17, 2014 10:29 am

Ik stem op Mark... hij is steeds op het plaats delict, zonder dat iemand hem heeft aanzien/ of aanhoren komen, erg wolverig gedrag!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  JeOmaOpEenFiets za mei 17, 2014 10:38 am

Ik stem op Mark. Ik vind zijn beredenering voor ophanging maar vaag en zijn handelingen in het verhaal maken hem er niet minder verdacht op.
JeOmaOpEenFiets
JeOmaOpEenFiets

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-04-14

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  MarkV zo mei 18, 2014 4:38 am

Ik heb inderdaad wel is betere argumenten gehad in het spel, alleen tegenwoordig doe ik dit niet meer zo fanatiek als in het verleden door o.a. scriptie, lesgeven en studie Wink heb nagenoeg geen vrije tijd meer, maar doe wel mee met het spel. En ook al beargumenteer ik minder sterk dan normaal, dit houdt niet in dat ik niet me speel  Smile  ik denk dat jij een slechterik bent, ik heb nooit gezegd dat jij de wolf hoeft te zijn. Er zijn meerdere rollen in dit spel die slecht zijn, waaronder de assasin. Ik denk dat jij één van deze personen bent, wie dit direct is kan ik niet zeggen, maar dat jij slecht bent weet ik wel zeker! De personen die hier niet in mee gaan, zijn in mijn ogen even slecht!
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Wolverine zo mei 18, 2014 5:23 am

Mark, ik kan je 100% eerlijk vertellen dat ik geen slechterik ben Wink.
Luke weet dit en heeft het ook benoemd. Dat jij mij nog steeds als een slechterik ziet is jammer, maar daarmee heb je enkel jezelf verdacht gemaakt. Vooral omdat je een quote van een wolf gebruikt Razz.

Stemming is al voorbij, wachten op het verhaal dan maar Smile.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! zo mei 18, 2014 10:11 am

Ik zie je in hel!

De groep wees heel snel naar Mark. Alleen Isabeau en Kevin durfden hun meningen niet te laten horen.
“Serieus? Ik slecht. Ha. Ik heb net iemands leven gered!” zei Mark lachend.
Luke wilde Mark net vast pakken toen Mark hem opzij duwde. Mitchel rende er op af en kreeg van Mark een klap in zijn gezicht. De anderen durfden niets te doen en zagen hoe Mark op Tristan af liep.
“Heb ik toestemming om het schip te verlaten, baas?”
Tristan knikte.
“Tot ziens!” zei Mark en hij stak een sigaret aan.
Hij liep naar de nooduitgang en zag dat de groep hem was gevolgd.
“Het spijt me,” mompelde Isabeau.
Mark wuifde het weg en keek boos naar Debby, Steven en Mitchel.
“Dank jullie wel voor het vertrouwen.”
Mark legde zijn hand op de hendel en staarde nu naar Luke en Kevin.
“Idioten!”
Hij pakte zijn sigaret uit zijn mond en smeet het weg. Hij blies een wolk rook uit en keek nu naar Tristan. Tristan deed zijn ogen dicht, wetend dat dit een foute beslissing was.
“Ik zie jullie in hel!” zei Mark en hij trok de hendel open.
De buitendeur sprong open en alle tussendeuren schoven dicht. Luke deed een ruimtepak aan en zorgde ervoor dat de deur dicht ging. Zonder na de groep te kijken liep Tristan weg.
“Dus hij was niet slecht?” vroeg Steven aan Luke.
Luke schudde zijn hoofd en Steven sloeg tegen de muur aan. Je hoorde zijn knokkels breken en, zonder te laten zien dat hij pijn had, liep hij weg. Isabeau keek angstig naar Mitchel en liep vervolgens snel weg. Kevin rekte zich uit en spuugde op de grond. “Verdomme” mompelde hij voordat hij ook weg liep. Debby en Mitchel verlieten stil de nooddeur zodat alleen Luke overbleef. Hij staarde naar het plafon en was in gedachten verzonken.
“Wat zal er nu gebeuren?” vroeg hij zacht.

Het is alweer nacht.
Mark is dood en was goed.
Ik wil van elke avond rol horen wat ze willen doen.

Deadline is maandag 20.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Natsirt! ma mei 19, 2014 8:15 am

Tristan zat in zijn cockpit stoel en keek om zich heen. Hij wist dat de kans heel klein was dat hij levend uit dit probleem zou komen. Hij pakte het stuur en wilde het een meteorietenregen in sturen toen hij het alarm hoorde. Hij zocht langs de schermen en vond rook in de gangen van de celblokken. Snel rende hij er heen en zag hij dat iemand de hele vleugel had opgeblazen. De persoon wist hoeveel explosief hij moest gebruiken om alles weg te vegen, maar niet een gat in het romp te maken. Behalve de slaapvertrekken bevonden zich hier ook de overige mensen die nog in cryno-status zaten. Tristan sloeg op de muur en vroeg zich af hoe lang het zou duren voordat de overlevenden aan zouden komen. Het duurde niet lang. Als eerste kwam Luke aangerend. Hij werd gevolgd door Debby en Kevin. Niet veel later kwam ook Mitchel aangelopen.
“Wat is er gebeurd?” vroeg Mitchel.
Tristan wees en liep er vandoor. Hij was bijna in de hal aangekomen toen hij Isabeau voor zich zag staan in haar hand had ze een klein briefje.

“Mijn stem gaat deze keer naar Luke. Moge hij voor altijd branden in de hel! De Magistraat.”

Alleen Steven ontbrak maar niemand kon wat doen. Tristan gebaarde dat iedereen naar zijn cockpit moest komen. Iedereen liep naar de cockpit totdat Kevin uitgleed. Debby begon te lachen, maar Luke hielp hem overeind. Het was duidelijk te zien dat Kevin over bloed was uitgegleden. Het bloed kwam uit de wapenkamer. Mitchel deed de deur open en daar zagen ze Steven liggen. Zijn keel was doorgesneden en zijn tong was uit zijn mond gescheurd.
“Niet echt een fijne dood,” mompelde Luke.

Tristan zei zachtjes afscheid van Steven en liep naar zijn cockpit. De rest volgden hem.
“Laten we het maar snel beëindigen,” zei Tristan.

Steven is dood.
Luke heeft de zwarte stem gekregen.
Deadline voor ophanging is dinsdag 21.00 of iemand moet drie stemmen hebben gekregen.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  LTO ma mei 19, 2014 8:20 am

Ik vind Kevin verdacht stil. Hij is volgens mij de assassin. Ik moet nu toch eens goed zitten. Hij krijgt mijn stem.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: The Voyage of the S.S Jupiter - Pagina 2 Empty Re: 2014: The Voyage of the S.S Jupiter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum