Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

+4
Puringa
Debby
LTO
Natsirt!
8 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Puringa di maa 11, 2014 9:57 am

Op gevoel stemmen en refereren naar een vorig potje vind ik inderdaad erg vreemd en eigenlijk ook erg verdacht. Ik stem op Phoenix/Timo.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO di maa 11, 2014 11:44 am

Als jullie mij niet vertrouwen zijn jullie echt debiel aan het worden. Er staat toch wel een heel duidelijke hint in over mij. In het verhaal over de eerste nacht. Ik stem op Mitchel. Hij wil echt te graag iemand vermoorden als burgemeester zonder met andere te overleggen.


Laatst aangepast door LTO op di maa 11, 2014 11:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 di maa 11, 2014 11:46 am

ok ik moest ff gauw reageren vanmiddag om te stemmen en gezien er niet gestemd was heb ik ook maar wat verzonnen.

maar goed hier mijn argumenten voor mijn stem het is tevens de enige hint die ik kan vinden
In het verhaal lacht Wolverine/Mitchel als de oorlog begint. welk mens wil de 7 koninkrijken in oorlog zien.

“Ze hebben heer Stark zojuist vermoord. De oorlog is begonnen!”
De groep werd rumoerig en Mitchel Lannister begon te lachen. " 


Ik heb hierdoor het vermoeden dat hij een  Tagaryen aanhanger is die graag de terugkomst wil zien van deze familie.
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine di maa 11, 2014 11:52 am

Haha Timo, dus omdat ik meerdere keren in het verhaal lach ben ik iemand die bij de Tagaryen hoor? Jij lacht mij uit als ik een klap in mijn gezicht krijg. Waarom ben jij dan niet een Tagaryen die van geweld houd Razz?

Nee, ik denk niet dat de hints zo duidelijk zouden zijn, want dan zouden veel te makkelijk de rollen worden geraden en is het potje binnen twee dagen over. Nee, ik ben meer aan het kijken nu wie elkaar beschuldigt met elke argumentatie. Het is lastig, dat geef ik toe. Ga zo nog één keer het verhaal lezen Smile.

Wat me nu wel opvalt is dat LTO en Phoenix elkaar door dik en dun steunen. De reden daarvoor weet ik niet, maar ze werken in ieder geval samen.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO di maa 11, 2014 12:00 pm

hoe duidelijk wil je het hebben:

Samen zongen ze een liedje over een oude vrouw die vocht tegen een draak maar verloor.
“Had ze nou maar een betere bescherming gehad!” zong Luke toen hij de maester opmerkte.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Debby di maa 11, 2014 12:12 pm

Luke zijn rol als beschermengel is al 2 keer verraden, die ligt er duimendik bovenop... nee ik ga echt geen bescherming wegstemmen!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 di maa 11, 2014 12:26 pm

Lachen om een klap is wat anders dan lachen om een oorlog (die duizenden dood) en een ander z'n dood. Wink
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine di maa 11, 2014 12:33 pm

Ik heb twee stemmen tegen.
Erg jammer, vooral omdat ik mezelf opgaf als burgermeester.

Probeer ik een keer alles in goede banen te leiden wordt het straks mijn eigen lijden :S.
Naja ik vertrouw Luke wel, want inderdaad is die hint vrij duidelijk Smile. Het kan natuurlijk ook de heks zijn, maar hoe dan ook denk ik dat Luke aan de juiste zijde staat.

Mijn stem gaat daarom gewoon naar Timo. De redenen zijn eigenlijk vrij simpel. Hij vond het al niet fijn dat ik burgermeester werd, zodra ik burgermeester was wilde hij mij dood hebben en hij praat over dat hij een gevoel heeft dat ik slecht ben en dat ik in het verhaal lach om doden. Naja dat noem ik geen argumenten, maar gewoon redenen om zomaar iemand op te hangen, alleen dan verbloemd met wat zinnen uit het verhaal. Ik ken Games of Thrones niet qua serie, maar volgens mij zijn die Lannisters sowieso krankzinnig Razz.

Mijn stem gaat bij deze definitief naar Timo.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien di maa 11, 2014 12:47 pm

Ik verander mijn stem naar Timo.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 di maa 11, 2014 12:57 pm

oke laat ik het zo zeggen als ik het fout heb moge de heks mij dan vannacht doden.
Mitchel is volgens mij 100% zeker een  Tagaryen aanhanger!
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Debby di maa 11, 2014 1:00 pm

om de stemmen gelijk te houden kies ik voor mitchel
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! di maa 11, 2014 1:19 pm

Mitchel Lannister stond voor de groep en telde de stemmen.
“Ik heb er hier zes. Ik mis er één!”
“Mark Baratheon is nog niet helemaal fit,” zei Patrick Martell.
“En wie is het geworden?” vroeg de maester.
“Timo Stark!” zei Mitchel.
Timo pakte zijn zwaard uit zijn schede en richtte het op de anderen.
“Jullie krijgen mij nooit levend!”
De maester stapte naar achteren en keek angstig naar het schouwspel. Hij zag hoe Patrick Martell, Eline Tulling en Mitchel Lannister het opnamen tegen Timo Stark, Luke Tyrell en Debby Arryn. Patrick wist Luke onderuit te halen door eerst een klap met zijn schild op te vangen voordat hij hem knock-out sloeg. Eline duwde Debby tegen een muur en dwong haar op haar knieeën. Timo versloeg Mitchel door hem met zijn zwaard in zijn gezicht te slaan. Er kwam een diepe snee op Mitchel's gezicht en er droop bloed op de grond. Snel rende Timo de deur uit. Hij wist het kasteel te verlaten en werd daar door een groep soldaten opgewacht. Tussen de soldaten stond een kleine blonde jongeman met een gemene blik in zijn ogen. Hij droeg rode kleding en had een gouden kroon op zijn hoofd.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Game-of-thrones-1x09-baelor-joffrey
“Breng mij zijn hoofd!” schreeuwde de jongeman.
De soldaten besprongen Timo Stark en tijdens het gevecht werd zijn hoofd afgehakt.
“Zet het maar op een piek!” zei de jongen lachend.
De soldaten deden wat hen vertelt werd.
“Mijn koning!” zei Mitchel en hij dook door zijn knie, de rest was tijdens het gevecht ook naar buiten gekomen.
“Oh hallo,” zei koning Joffrey en hij keek naar de maester, “Hou je troep bij je!”
De koning stormde boos weg en werd door een man in het wit begeleid.
“Iedereen naar zijn vertrekken!” zei de maester boos en hij stormde weg.

Dagen gingen voorbij zonder dat er problemen waren. Mark Baratheon was in de tussentijd weer opgeknapt en stond hij bij de graf van zijn oude koning.
“Koning Robert. Ik wou dat u mij begeleiding kon geven,” mompelde Mark.
“Doden spreken niet, mijn heer. Daarom zijn ze dood!”
Mark draaide zich om en zag daar een kale dik man, gekleed in zijde staan.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Varys_HBO
“Hallo heer Varys!”
“Ik ben geen heer. Alleen een spin op zoek naar informatie,” zei Varys.
De maester kwam aanlopen en eiste van Mark dat hij Varys alleen liet. Mark deed dit en hij liep er vandoor.
“Je bent wel heel beschermend jonge maester,” zei de spin.
“Blijf uit zijn buurt!” zei de maester boos en hij ging terug naar de hal waar hij wist dat binnenkort weer een dode zou vallen.

De nacht is begonnen.
Timo is dood, hij was geen targaryen.

De deadline is tot donderdag 21.00 (ik zal dan echter geen nieuw verhaal posten omdat ik naar een voetbalwedstrijd ben)
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO di maa 11, 2014 1:29 pm

Helaas een goede dood. Sorry Timo we hebben het geprobeerd, maar Starks hebben nooit succes in een zoektocht naar macht. Ik hoop dat de goed/kwaad verhoudingen nu duidelijk zijn voor iedereen. Er zitten nog twee slechte in en die zijn redelijk duidelijk lijkt mij.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Puringa di maa 11, 2014 2:07 pm

Als de slechten zo duidelijk zijn horen we het allemaal graag lijkt me Wink mijn vermoedens over Timo zijn dan misschien niet goed geweest, maar het zaakje stinkt nog steeds Wink

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! vr maa 14, 2014 12:14 pm

Maester Tristan zat midden in de nacht een boek te lezen. Hij kon zijn slaap al weken niet vatten en hij liep naar de hal. Daar vond hij een dunne man met een klein puntbaardje. Hij streekte zijn vingers door zijn baardje en glimlachte naar de maester.
“Hallo maester Tristan. Hoe verloopt u dag?”
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Petyr-Baelish-game-of-thrones-22291320-1013-572
De maester groette hem terug en vroeg aan heer Petyr Baelish wat hij hier kwam doen.
“Ik hoorde dat er hier iemand dood was.”
De maester keek hem bedenkelijk aan en toen zag hij Mark naar hem toe lopen.
“Het is erg. Heel erg! Oorlog lijkt uit te breken,” zei hij onrustig.
Samen met Mark en Petyr Baelish liep de maester naar de grote zaal. Aan de muur hing het lichaam van Mitchel Lannister. Over zijn hele lichaam zaten pijlen.
“Hoe kon dit gebeuren!” riep de maester boos.
Debby en Eline keken zwijgend naar het lichaam en vervolgens naar de grond. Patrick wilde wat zeggen, maar wist niet precies was. Het was Luke Tyrell die het woord nam.
“Ik vond dit briefje in zijn hand!”
De maester las het briefje.
“Ze hebben mij gevonden. Ik heb niet veel tijd. We moeten de draak aan de macht zien te krijgen. Voortaan is de taak aan jou!”
De maester keek geschokt naar de groep, nadat hij het briefje hardop had voorgelezen.
“Is er nog één?” vroeg Debby verbaasd.
“Ja, een spion!” zei heer Baelish rustig.
Hij gaf de maester een hand en liep weg.
“Ziet er naar uit dat de spion voortaan mensen zal vermoorden in de avond!”
“Wat gaan we nu doen?” vroeg Mark onrustig.
“We moeten in Mitchel's kamer kijken of hij heeft doorgegeven wie er de nieuwe leider wordt,” zei de maester.
De groep was het mee eens en wilde net vertrekken totdat ze iemand de kamer binnen zagen komen. Het was Timo Stark.
“Hoe is dit mogelijk?” vroeg de maester.
Timo legde uit dat hij een dubbelganger had gebruikt omdat hij bang was dood te gaan. Hij had uiteindelijk gelijk gekregen en besloot in de schaduw te wachten totdat Mitchel dood was.
“We moeten nog steeds weten wie de nieuwe leider wordt!” zei de maester.

Het is wachten tot ik weet wie de nieuwe leider wordt.
Timo Stark leeft weer.
Mitchel Lannister is dood en hij was een targaryen.
Echter de sjamaan leeft nog en zal vanaf nu mogen kijken en moorden!

Deadline ophanging:
Zondag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO vr maa 14, 2014 3:21 pm

Ik stem voor Lien/Eline. Zij was zo enthousiast met moorden en stemde altijd met wolf Mitchel mee en kwam als eerste met een willekeurige stem op mij.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  MarkV za maa 15, 2014 1:48 am

Ik verdenk Luke in het verhaal. Hij werd eerder ook als één van de weinige personen gesteund door Mitchel. Wel toevallig dat Mitchel een slechterik was!
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 za maa 15, 2014 8:05 am

Ik ben het met LTO eens!
Al weet ik niet zeker of het Lien is maar gezien LTO mij steunde in mijn vermoeden van Wolverine en hem probeerde op te hangen weet ik zo goed als zeker dat hij niet de slechte is.
Ik stem met LTO mee op Lien.

echter wie is nu de nieuwe burgemeester?
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien za maa 15, 2014 11:37 pm

Logisch dat iedereen op mij stemt, had ik waarschijnlijk zelf ook wel gedaan. Ik dacht uit het verhaal op te maken dat Timo slecht was. Dat had ik duidelijk verkeerd geïnterpreteerd. Mijn excuses daarvoor.
Het enige dat ik als verdediging kan zeggen is dat er een hele duidelijk hint over mijn rol in het verhaal staat.

Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  MarkV zo maa 16, 2014 2:55 am

Ik geloof Lien en ik verdenk Luke! Ik wil Luke dood hebben  Very Happy 
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Puringa zo maa 16, 2014 8:50 am

Ik ben er nog niet over uit. Ik kan weinig op maken uit de tot dusver gegeven hints.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien zo maa 16, 2014 11:16 am

Op basis van gedrag in de verhaaltjes heb ik een vermoeden dat Puringa slecht is. Mijn stem gaat dus naar hem.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Puringa zo maa 16, 2014 11:22 am

Ik heb mijn rol recent al behoorlijk verklapt, dus op mij stemmen heeft geen zin omdat ik vermoedelijk toch de eerstvolgende keer word gedood. Zonde om mij dan er uit te stemmen.

Min stem gaat ook naar Lien en ik vermoed nu een slechte combinatie van Lien en Mark. De hints blijven voor mij echter toch nog heel erg onduidelijk dus ik baseer min stem eerder op de argumenten die anderen geven.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO zo maa 16, 2014 11:47 am

Na lang wikken en wegen is het misschien ook wel logisch wat Eline zegt. Aangezien ik Puringa's argumenten niet kan rijmen met mijn eigen kennis heb ik besloten om mee te stemmen met Eline. Ik wijzig ook naar Puringa.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO zo maa 16, 2014 11:48 am

Tris jij weet ervan.

Maar Timo Stark wijzigt ook naar Puringa, maar hij kan zelf niet online komen en vroeg mij om zijn stem door te geven.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum