Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

+4
Puringa
Debby
LTO
Natsirt!
8 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! za feb 15, 2014 3:37 am

In het prachtige Westeros is er een groot koninkrijk. Aan het hoofd staat koning Robert Baratheon. Hij is de koning van de zeven koninkrijken, een verzamelnaam van de veroveringen door de vroegere koning Tagaryen. Koning Robert is vervolgens een oorlog begonnen en zo de troon veroverd. Twee kinderen van de Tagaryen koning zijn echter ontsnapt. Nog steeds zijn er mensen die hopen dat de Targaryens terug komen.
Zeker nu koning Robert lijkt te overlijden. Tijdens het jagen heeft hij een dodelijke wond opgelopen. De koning ligt verzwakt in zijn bed en vraagt zijn vrouw, Cersei Lannister, zijn zoon, Joffrey Baratheon en zijn hand (een soort van assistent), Ned Stark, om hem gezelschap te houden.
Terwijl zijn dood steeds dichterbij komt zijn van de grote huizen leden bij elkaar gekomen om met elkaar te praten in Kings Landing. Elke huis heeft zijn eigen wens en probeert op zijn eigen manier het rijk in zijn macht te krijgen.

De huizen zijn als volgt: (Iedereen mag kiezen, wie het eerst zegt die krijgt het).

In het kouden noorden bevindt zich een eervolle familie. Huis Stark doet alles volgens de ongeschreven code en dat werkt niet altijd even goed.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Stark_Coat_of_Arms

In een eilanden groep in de buurt van het noorden bevind zich een familie van plunderaars. Huis Greyjoy wilt onafhankelijk zijn en naar hartelust alles kunnen plunderen. Je mag geen spullen kopen alleen verdienen (door te moorden).
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Golden_squid

In het westen bevindt zich de rijkste familie. Huis Lannister woont boven op een goudmijn en probeert alles te krijgen door middel van goud. Men zegt niets voor niets: Een Lannister betaalt altijd zijn schulden.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Escudo_de_Armas_de_la_Casa_de_Lannister

In het oosten bevindt zich een andere eervolle familie. Huis Arryn zit veilig in zijn vallei en kasteel in de bergen. Het is bijna onmogelijk om ze binnen te vallen, maar toch zijn ze erg voorzichtig. Waarom zou je oorlog voeren terwijl je ook kan afwachten.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Arryn_Coat_of_Arms

Tussen het noorden en het zuiden bevindt zich de Drietand, een grote rivier. Er is maar één manier om dit zonder problemen te oversteken en dat is met behulp van de Tweeling. Huis Frey heeft hierdoor een luxepositie. Ze zijn erg voorzichtig en doen alleen mee als ze zelf winst zien.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Frey

De gebieden rond de Drietand worden de rivierlanden genoemd. Huis Tulling vind hun familie
het belangrijkste. Zijn doen alles om hun familie te beschermen.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Tully_Coat_of_Arms

De gebieden rond Storm's End en het oude Targaryen fort Dragonstone zijn in handen van een familie van krijgers. Huis Baratheon kent met Robert en Stannis twee bikkelharde mannen die vele veldslagen heeft gewonnen. Broer Renly daarentegen heeft nooit in zijn leven hoeven te vechten.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Baratheon_Coat_of_Arms

Ten zuiden van huis Lannister leven de bloemen. Huis Tyrell zullen alles doen om te overleven. Hierdoor zijn ze niet te vertrouwen en kunnen ze gemakkelijk van kant wisselen als het nodig is.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Tyrell_Coat_of_Arms

Naast huis Tyrell bevinden zich de gebieden van Dorne. Huis Martell is de voorzichtige familie die het minst blij is met de oorlog van koning Robert. Één van de dochters van huis Martell was getrouwd met een Targaryen en sinds de oorlog zijn ze erg wantrouwig. Gelukkig hebben ze veel wijn om het rijk te kunnen dienen.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Martell_Coat_of_Arms

LTO heeft Tyrell gekozen.
Phoenix90 heeft Stark gekozen.
MarkV heeft Baratheon gekozen.
Samantha heeft Frey gekozen.
Debby heeft Arryn gekozen.
Lien heeft Tulling gekozen.
Puringa heeft Martell gekozen.
Kwerkhoven heeft Greyjoy gekozen.
Wolverine? heeft Lannister gekozen.

Ik begin als er acht mensen meedoen. Nog 3 te gaan!


Laatst aangepast door Natsirt! op do feb 27, 2014 4:52 am; in totaal 3 keer bewerkt
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO za feb 15, 2014 8:59 am

Let the flowers guide our houses to victory.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Debby ma feb 17, 2014 7:36 am

Ja natuurlijk doe ik weer mee deze keer... het huis Arryn Alstublieft!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! za maa 01, 2014 3:09 pm

Maester Tristan was een geleerd man. Hij was de jongste van zijn familie en wist dat hij geen andere keus had dan het worden van een maester. Na vele jaren zich op zijn studie te richten was hij klaar om als jonge maester ergens aan de slag te gaan. Tristan kreeg de beste kans die een jonge maester maar kon krijgen. Hij kon grootmaester Pycelle gaan ondersteunen in King's Landing, de hoofdstad van Westeros. Dus zonder al te veel na te denken accepteerde hij het aanbod, maar al snel bleek zijn droom niets meer dan een saaie boel te zijn. Jarenlang moest hij boeken afstoffen en af en toe overschrijven. Maester Tristan was van plan om te vertrekken totdat grootmaester Pycelle bij hem kwam om hem een belangrijke functie te geven.
“De koning is dood en oorlog dreigt. Om dit op te lossen heeft de kleine raad besloten om alle huizen te verenigen om tot één conclusie te komen.”
Een belangrijke taak dus en maester Tristan mocht dit in goede banen gaan leiden. Hij schreef iedereen een brief en verstuurde deze met een raaf. Al snel kreeg hij de antwoorden van de grote huizen en iedereen was van plan één iemand te sturen.

De dagen gingen voorbij en Eddard Stark, de hand des konings werd opgepakt op verdenking van verraad.
“Dit kon er ook nog bij. Dit gaat goed fout,” mopperde Tristan.
Hij hoorde beweeg buiten de kamer in King's Landing en hij was klaar om de eerste te begroeten. Het was echter geen nieuw gezicht. Het was namelijk een oude man, met een lange grijze baard, gekleed in een lange bruine mantel en een zware ketting om zijn nek. Het was grootmaester Pycelle.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Pycelle

Langzaam schuifelde de grootmaester naar zijn jonge assistent en Tristan gaf hem een hand.
“Goed u te zien grootmaester. Ik had niet verwacht u hier te zien!”
De grootmaester wuifde de beleefdheden weg en ging zitten.
“Ik heb slecht nieuws. De spin heeft gehoord dat er huizen in Westeros zijn die plannen om Danaerys Targaryen te helpen aan de troon te komen. Dit zou verschrikkelijk zijn in deze tijd.”
Tristan vroeg waarom dit een probleem was. De grootmaester zuchtte, hij kon Tristan al een tijdje en wist dat hij soms erg lomp kon zijn.
“Omdat er al oorlog dreigt. Als zij hier komt zijn vele grote huizen verdoemd. Wij moeten het rijk beschermen.”
Tristan knikte en wilde nog wat vragen maar daar had hij geen tijd voor. Grootmaester Pycelle stond op en verliet langzaam de zaal. Tristan was het wel gewend om hem rustig zijn gang te laten gaan en ging weer op zijn stoel zitten.

Het duurde nog een paar uur toen de deuren voor het eerst open gingen. In de deuropening stond een man met gladgeschoren wangen en een grote grijns op zijn gezicht. In zijn hand had hij een gouden munt die hij steeds omhoog gooide. Tristan herkende de goedgemutste jongeman en begroette hem.
“Welkom Mitchel Lannister. Hopelijk gaat alles goed met uw oom Tywin.”
Mitchel lachtte en ging op een stoel zitten. Hij gooide zijn munt omhoog en keek om zich heen.
“Wat kan mij mijn oom schelen. Mijn neefje is koning. Leve koning Joffrey!”
Tristan vond het gedrag van Mitchel arrogant, maar hij wist dat dit typisch Lannister was. Hij wilde nog wat tegen de jonge Lannister zeggen maar op dat moment ging de deur weer open.
Ditmaal stond een breedgespierde man in de deuropening. Hij was helemaal gekleed in zwart en keek somber uit zijn ogen.
“Onze grote koning is dood en de Lannisters vieren feest. Moge Koning Robert in het volgende leven menig ever aan zijn speer rijgen.”
“Mark Baratheon. Goed u te zien!” zei maester Tristan en hij gaf de jongeman een hand.
Tristan kende Mark. Hij was één van de favorieten in de lijfwacht van heer Stannis Baratheon, koning Robert's jongere broer.
Mark begroette de maester en keek nors naar Mitchel en nam plaats op een stoel ver weg van de Lannister.
“Dat zijn er al twee,” zei Mitchel lachend en hij gooide zijn muntje weer in de lucht.
“Goedenavond heren!” klonk er uit het niets.
Mitchel schrok en liet zijn muntje vallen. Al vloekend zocht hij hem weer op voordat hij keek wie het was. Het was een jonkvrouwe die langzaam naar een stoel liep. Maester Tristan herkende haar. Het was Debby Arryn, een jonkvrouwe in dienst van vrouwe Lysa, weduwe van een voormalige hand. Zonder echt met de heren in gesprek te gaan pakte Debby een beker wijn en nam ze er slok van.
“Komt dit uit Dorne? Goede wijn altijd!” zei ze vrolijk.
Achter hem hoorde maester Tristan gelach. Hij draaide zich om en zag daar twee mannen staan. De man die lachtte was Patrick Martel, familie van de Martels de koning van Dorne.
“Onze wijn smaakt altijd heerlijk!”
Hij gaf de jonge maester een hand en nam plaats naast Debby en nam ook een slok wijn. De andere man zag er haveloos uit. Zijn kleding was vies en hij droeg weinig ijzer. Maester Tristan had hem nog nooit gezien.
“Kevin Greyjoy. Enige Greyjoy die op het land moet proberen de vrede te behouden,” zei hij boos en hij liep, zonder de maester een hand te geven naar de tafel en nam plaats.
“Nog een enkeling komt eraan!”
Tristan liep naar zijn plaats en zag de deur weer open gaan. Dit keer stonden er veel mensen in de deur opening. Als eerste liep een man binnen met een goudgroene harnas en een vrolijke lach. Het was Luke Tyrell en hij maakte met iedereen een praatje. Achter hem volgde twee jonkvrouwe die met elkaar aan het bekvechten waren.
“Jouw vader is altijd te laat!” zei de eerste boos.
Zij was kort van stuk en zag er heel netjes uit. Maester Tristan herkende haar van zijn tijd in Riverrun en wist dat het Eline Tulling was. De andere vrouw zag er minder deftig uit en lachte de commentaar van Eline weg.
“Mijn vader is een oude zak die een keer de pijp moet uitgaan,” zei ze lachend.
Tristan wist dat dit niemand minder dan Samantha Frey kon zijn, dochter van Walder Frey, door de Tullings Frey Laat genoemd.
“Welkom allemaal. Het lijkt mij verstandig om u allen er op te wijzen dat zwaarden en dergelijke wapens verboden zijn in deze zaal. U zult ze ook niet nodig hebben.” zei maester Tristan.
Er klonk gemompel, maar iedereen was er uiteindelijk mee akkoord. Maester Tristan vervolgde zijn verhaal en was bijna klaar toen hij buiten een hoop geschreeuw hoorde. Hij liep richting de deur en zag ze open gesmeten worden. In de deuropening stond een lange man met zwart haar, een zwarte baard, warme zwarte kleren aan en een bebloed zwaard in zijn hand.
“Timo Stark. Wat heeft dit te betekenen!” zei Mark Baratheon kwaad.
Timo Stark was één van de mannen die de naam mocht dragen omdat hij een achterneef was van de Starks. Boos gooide hij zijn zwaard op de grond en keek hij de groep aan.
“Ze hebben heer Stark zojuist vermoord. De oorlog is begonnen!”
De groep werd rumoerig en Mitchel Lannister begon te lachen. Timo wilde hem te lijf gaan maar werd snel door Luke en Mark tegen gehouden.
“Het is laat. Laten we nu naar bed gaan. Morgen zoeken we uit wat er gaat gebeuren!” zei de maester snel, niet wetend wat hij anders kon doen.

Het is nacht. De eerste deadline loopt tot dinsdag 21.00
Ik wil iedereen erop wijzen dat jullie via facebook of het forum aan mij kunnen aangeven wat je wilt doen. Echter de dag speelt zich af op het forum!
Ook gebruik ik het naam de echte namen en niet de namen op het forum omdat ik dat niet vond klinken. Very Happy
SUCCES!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Puringa wo maa 05, 2014 9:30 am

Ik doe ook weer mee (Patrick dus Wink)

Bepaal maar voor mij een huis, mij maakt het niet uit Smile

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! do maa 06, 2014 8:03 am

Maester Tristan lag in zijn bed en had een rare droom over draken die vochten met witte mannen. Wat de droom precies inhield wist hij niet en daarom besloot hij op onderzoek uit te gaan. Hij liet door de lange gangen van de rode burcht tot dat hij geschreeuw hoorde. Hij rende op het geluid af en zag daar de bannier hangen met daarop twee kastelen (de tweeling). De maester wist meteen dat dit de bannier was van de Frey's en vervolgde zijn weg. Na een paar meter door de gangen, die aan huis Frey waren toegedeeld. Knalde hij tegen een man in een witte mantel. De maester stapte naar achteren en keek goed naar de man. Hij zag de half verbrande gezicht van de Jachthond voor zich. De Jachthond, in het echt Sandor Clegane genoemd, was dankzij koning Joffrey de nieuwste soldaat in de koningsgarde (zeven ridders die hun leven geven voor de koning).
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Sandor%2BClegane
“Hoe gaat het met u sir?” vroeg de maester deftig.
“Ik ben geen sir!” gromde de jachthond.
De maester zei niets meer en vervolgde de blik van de jachthond. Daar zag hij een afschuwelijk schouwspel. De slaapkamer van Samantha Frey was vernietigd en op de muur zat bloed. In de midden van de kamer zat Samantha zelf. Haar borst was opengesneden en in haar hield ze een kruisboog. De jachthond gromde wat en verliet de kamer. De maester zag uit zijn oog hoeken twee mannen aankomen lopen (redelijk beschonken en vrolijk). Het waren Luke Tyrell en Timo Stark. Samen zongen ze een liedje over een oude vrouw die vocht tegen een draak maar verloor.
“Had ze nou maar een betere bescherming gehad!” zong Luke toen hij de maester opmerkte.
Zonder te praten begrepen Luke en Timo dat er iets ergs was gebeurd. Ze zagen het lichaam en Luke rende weg om hulp te halen. Timo bleef echter staan en wees naar de grond.
“Een bloedspoor!”
Timo en maester Tristan volgde het bloedspoor en kwamen in een kleine bibliotheek terecht. Daar lag Kevin Greyjoy. Hij ademde moeilijk en keek naar de twee mannen. In zijn borst stak een pijl.
“Lang leve de Targaryens!” schreeuwde hij.
Dat was het laatste wat Kevin ooit zei, hij stierf meteen.

De ochtend ging voorbij en iedereen zat weer in de grote zaal. De maester wist niet wat hij moest doen en liep heen en weer. Aan tafel zaten de anderen te discussiëren.
“Zoiets kan alleen gebeuren met een zwakke koning,” opperde Eline Tulling.
“Joffrey is GEEN zwakke koning!” schreeuwde Mitchel Lannister boos.
“Onder koning Renling had dit niet gebeurd,” mompelde Luke Tyrell.
“Koning Stannis had wel een manier gevonden om haar te helpen!” zei Mark Baratheon trots.
“Hoe had hij dat willen doen? Haar uit de dood halen?” zei Debby Arryn spottend.
Mark keek haar boos aan en keek toen naar de maester.
“Wat nu?” vroeg hij.
De maester wist het niet en keek lijkbleek voor zich uit.
“Lijkt er op dat hij geen goede leider is,” zei Timo Stark toen hij de meester zag.
“Misschien moeten we zelf een leider kiezen? Om de verraders te vinden?” vroeg Patrick Martell voorzichtig.
“Laten we dat doen. Dat had koning Robert vast gewild!” zei Mark en hij stond op.
“Dat klinkt goed,” gaf Mitchel Lannister toe.
Iedereen knikte en pakte een beker wijn, vrouwe Tulling liet in dit proces een kaars omvallen en gooide water over de brand om het te blussen.
“Op de zeven koninkrijken!” riepen ze allemaal tegelijk.

Samantha Frey is dood en was goed.
Kevin Greyjoy is dood en was slecht.

Succes met burgermeester kiezen!
Deadline: Vrijdag 21.00
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien do maa 06, 2014 10:41 am

Iemand die BM wil worden?
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 do maa 06, 2014 12:50 pm

Ik wil mij zelf graag nomineren omdat ik denk dat ik ons als Stark de juiste weg kan wijzen.
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO do maa 06, 2014 12:58 pm

Als Tyrell zijnde heb ik geen behoefte om burgemeester te worden. Ik ga mee met wat de meerderheid wil beslissen, maar een tegenkandidaat voor de Starks zou leuk zijn
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine do maa 06, 2014 2:25 pm

Zal ik de tegenkandidaat dan zijn Razz?
Gewoon voor de spanning, zodat er tenminste een leuke verkiezing kan losbarsten.

Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO vr maa 07, 2014 2:52 am

Hebben jullie dan allebei een motivatie waarom ik op jullie zou moeten stemmen.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine vr maa 07, 2014 7:57 am

Lol vanavond is alweer de deadline.
Gaat snel Very Happy.

Maar goed... mijn motivatie was dat er dan sowieso een tegenkandidaat is.
Voor de rest kan ik moeilijk iets uit het verhaal halen dat mijn argument zou kunnen onderbouwen. Ik kan zeggen dat ik naar ieders mening/idee zal luisteren Smile. Daarnaast hoop ik te voorkomen dat het een domme heksenjacht wordt waarbij we zonder argument iemand gaan ophangen, omdat één iemand dat roept Razz.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO vr maa 07, 2014 11:05 am

Laat ik dan maar als eerste stemmen. Ik heb liever een Stark als leider. Ook omdat Eddard net gestorven is.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien vr maa 07, 2014 11:06 am

Ik stem op Wolverine.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 za maa 08, 2014 11:26 am

Gezien ik de lannisters niet vertrouw ook omdat hij begon te lachen lachen toen mijn achterneef ned werd vermoord stem ik niet op wolverine. Mijn stem gaat naar Lto. Mijn motivatie is dat ik betrouwbare kan aanspreken. En daarmee kan helpen.
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine zo maa 09, 2014 9:48 am

Naja als jullie op elkaar gaan stemmen dan stem ik wel op Eline :p.

Ik denk dat de rest mag bepalen wie burgermeester gaat worden.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Natsirt! zo maa 09, 2014 10:52 am

De maester keek boos naar de groep. Er kwam maar geen beslissing. Luke Tyrell, Timo Stark en Mitchel Lannister hadden allemaal even veel kans. De maester vroeg de rest om ook wat te zeggen, maar niemand zei wat. Patrick Martell staarde uit het raam en zuchtte toen hij werd aangesproken. Debby Arryn staarde even naar Mark Baratheon en vervolgens pakte ze weer een beker wijn. Mark Baratheon stond op en keek de groep aan.
“Ik hoor het wel. Ik ga naar mijn vertrek!”
Hij liep weg voordat iemand hem kon tegen houden. De maester liep naar de deur om hem op te halen toen er een kleinere deur achter in de zaal openging.
“Noem mij verrast. Ik verwachtte hier een man met statuur aan het hoofd te zien staan, maar ik zie alleen maar een groene maester.”
De leden staarden opzij en zagen daar een kleine man staan. Hij was netjes gekleed en keek met een grijns naar de groep. Mitchel was de eerste die opstond en naar hem toe ging.
“Waarde neef. Wat een eer u hier te ontvangen!”
De kleine man gebaarde Mitchel om voorover te buigen en sloeg hem daarna in zijn gezicht.
“Ga zitten! Niemand vind het een eer om mij ergens te ontvangen!”
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Tyrion-Lannister
Timo begon te lachen toen hij Mitchel beschaamd terug zag lopen naar zijn plek.
“Mag ik u voorstellen aan heer Tyrion Lannister, zoon van Tywin Lannister!” zei de maester netjes.
De kleine dwerg liep naar het hoofd van de tafel.
“En sinds kort de nieuwe hand van de koning!”
Er klonk meteen gemompel en iedereen staarde de kleine man aan.
“Ik dacht dat Tywin de hand was,” zei Luke Tyrell.
“En hij gaf mij die taak. Vergeet niet dat hij tegen de kleine wolf van het noorden vecht,” zei Tyrion rustig en hij keek om de reacties te zien van de mensen.
Iedereen deed precies wat hij had verwacht. Veel mensen keken emotieloos, behalve Eline Tulling, zij toonde een glimlach, en Timo Stark, hij was hard aan het lachen.
“Lang leven koning Robb!” zei hij en hij dronk een hele glas wijn naar binnen.
“Ik kies wie er de nieuwe leider van deze groep is,” zei Tyrion rustig.
Eline Tulling stond op en staarde Tyrion aan.
“U heeft die macht niet!”
Tyrion riep wat wachters binnen. Één van de wachters smeet Mark Baratheon de kamer binnen. Mark zat onder het bloed en werd meteen door Timo en Patrick omhoog geholpen. Vooraan de groep wachters liep een man in zwarte gehavende kleding.
Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Got-game-of-thrones-30942212-816-1225
“Mag ik jullie mijn vriend Bronn voorstellen. Hij hoort graag klachten van een ieder van jullie. Zoals Mark Baratheon het heeft voorgedaan!”
Iedereen staarde boos naar Tyrion maar bleef stil. Alleen de meester durfde wat te zeggen.
“Wie heeft u besloten om als leider aan te wijzen?”
“Ik kon maar één iemand aanwijzen. Mijn neef Mitchel Lannister. Succes!” zei Tyrion en hij verliet de zaal.
Mitchel sprong op en liep naar de hoofd van de tafel.
“Ik stel voor om iemand te vermoorden!”
“Laten we op zijn minst wel eerlijk stemmen,” zei Luke Tyrell.
De rest knikten instemmend en Mitchel kon niets anders doen dan het te accepteren.

De deadline is om dinsdag 21.00
Succes!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  LTO zo maa 09, 2014 12:37 pm

Een Lannisster aan de macht. Evil or Very Mad Nu gaan we het krijgen.

Maar iemand enig idee.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine ma maa 10, 2014 1:08 am

Kom op mensen, morgenavond is alweer de deadline.
Laten we er een beetje tempo inhouden Smile.

Zijn er mensen met vermoedens? Of misschien kan er al iemand worden uitgesloten?
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Debby ma maa 10, 2014 11:51 am

Mitchel... al ben je burgemeester, je bent angstvallig stil, hoe zit dat??? Wolverine sorry maar ik heb geen idee wat jouw naam en dus jouw rol in dit geheel is... kun jij me die vertellen? Ja ik weet het noob, maar ik zie het even niet!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine ma maa 10, 2014 12:31 pm

Haha Debby,

Als burgermeester heb je eigenlijk enkel als extra functie dat je bij gelijkspel (aantal stemmen op twee anderen) de doorslaggevende rol hebt.

Aangezien ik zelf geen idee heb, hoop ik eigenlijk dat iemand met een suggestie komt. Ik kan wel gaan beschuldigen, maar dat is dan ook gewoon uit mijn duim gezogen. Dat wil ik juist voorkomen en daarom ben ik zo stil (hoewel ik al meer reacties heb gegeven dan de meesten Razz).

Is er iemand die we kunnen uitsluiten? Of is er juist iemand die iets gezien heeft. Die zou het dan ook via iemand anders kunnen spelen Wink.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  MarkV ma maa 10, 2014 2:31 pm

In het verhaal staan er naar mijn mening weinig hints in, of ik zie ze niet; denk dat dat beter is gezegd  Smile Heeft er iemand wel al een idee?
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Lien di maa 11, 2014 7:21 am

Mijn stem voor het ophangen gaat naar Luke (LTO). Heb er geen sterke argumenten voor, meer dat hij mij wat verdacht lijkt binnen het verhaal. Al heb ik datzelfde idee ook bij Timo (Phoenix).
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Phoenix90 di maa 11, 2014 7:39 am

Ik heb het vermoeden dat wolverine slecht is, noem het een gevoel, een gevoel dat overigens in het vorige potje met mark goed zat! Tevens ben ik het er niet mee eens dat hij tot leider is benoemd.
Mijn stem gaat dus naar Wolverine!
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Wolverine di maa 11, 2014 7:47 am

Wacht even Timo, je hebt een gevoel?
Juist dat is een sterk argument. Daarbij, resultaten die in het verleden zijn behaald geven geen garantie voor de toekomst Wink.

Persoonlijk denk ik er hetzelfde over als Eline. Luke en Timo werken nu al samen? Waarom eigenlijk? Jullie stemmen op elkaar als burgermeester en dat zou verdacht kunnen zijn.

Wat betreft mijn stem wil ik nog heel even wachten, want ik wil eigenlijk argumenten horen voordat het gokken gaat beginnen Razz. Dus Timo, zou voor nu niet op jou stemmen, want zoals ik al zei heb ik nog geen duidelijk argument, hoewel ik jouw GEVOEL uitermate verdacht vind.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones Empty Re: Weerwolven 2014-2: A Game of Thrones

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum