Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2014: Defence of the Ukraine

+6
Puringa
Debby
Wolverine
Lien
Samantha van keulen
LTO
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  LTO zo maa 30, 2014 12:12 pm

Een tocht door het mooie Donetsk!

De overgebleven zeven ambassadeurs worden s'morgens vroeg wakker gemaakt voor het ontbijt. "Goedemorgen allemaal, ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft. Ik heb toestemming van de regering om na jullie ontbijt iemand te straffen voor ongehoorzaamheid. Eet dus maar lekker, Het kan jullie galgenmaal zijn".

Wanneer het personeel alle ontbijtspullen heeft weggehaald neemt minister Luke Yushckenko de delegaties mee naar buiten. Wanneer de delegaties naar buiten lopen krijgen ze een grote schrik te verwerken. Ze lopen namelijk het Rode Plein op. Het centrale plein in Donetsk. Er is echter één ding veranderd sinds gisteren. Het plein staat nu vol met een woedende menigte die het hoofd eisen van één van de delegaties. Zij hebben namelijk het gevoel dat de delegaties Okraïne hebben verraden.

"Tsja, ik dacht toch een veilig leven te hebben als diplomaat" zegt Kevin Meyer. Eén van de delegaties die het zwaar hebben moeten ontgelden. Maar compleet tegen zijn verwachting in roept het volk niet om zijn naam. het volk roept om het hoofd van de Franse ambassadeur Timo Sasignon. "Verrader. Ons steunen, maar wel vliegdekschepen aan Rusland verkopen"."De Belgische ambassadeur Tristan de Jaeger die zich zo snel mogelijk weer wol terug trekken in zijn eigen kamer besluit meteen om met het volk mee te gaan. Met steun van de Noorse ambassadeur Mitchel Vermund en de Italiaanse ambassadeur Isabeau Corleone wordt de Fransman opgeofferd. Ondanks protesten uit Spanje en Duitsland.

Net wanneer er een discussie uitbreekt rennen twee mannen het podium op waar de delegaties staan. Voordat de bewaking kan ingrijpen weten ze de Franse ambassadeur een duw te geven en hij valt zo de grote menigte in. Dit blijft ook het laatste van wat er van hem vernomen is. Laten we maar eens in zijn kamer gaan kijken roepen de Duitse en Engelse ambassadeur in koor. Wanneer men zijn kamer binnenloopt ziet men eigenlijk niet veel. Alleen een klein beeldje van Poetin. Ook Frankrijk steunde Rusland blijkbaar zegt de Spaanse ambassadeur Patrick la Manzana. "nog één te gaan roept de Engelse ambassadeur Eline Kensington blij. Het leven wordt een stuk veiliger zo" "Dat is één van de weinige nuttige dingen die ik ooit uit de mond van een vrouw heb gehoord" zegt Mitchel Vermund. "Laten we maar gaan slapen en alle persoonlijke gevoelens voor Timo achter ons laten' zeggen Samantha von Köln en Isabeau Corleone.

Timo is dood en steunde Vladimir Poetin.

Deadline voor de nacht is dinsdag 20.30. Veel succes.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  LTO ma maa 31, 2014 12:50 pm

Een rustige tocht!

Wanneer de ambassadeurs bijeenkomen voor een nachtelijke tocht door de stad Donetsk zijn alleen de Italiaanse ambassadeur Isabeau Corleone en de Engelse ambassadeur Eline Kensington er nog niet. "Waar zijn die vrouwen nou weer. Het is ook altijd hetzelfde liedje" roept Mitchel Vermund. "Ik ben ook een vrouw hoor" roept Samantha von Köln. "Tsja, maar Duitsers nemen wij nooit serieus" zegt Tristan de Jaeger rustig.

Dan wijst de Oekraïense minister op een grote Russische vlag op het gemeentehuis. "Jullie hebben thuis alle rust. Wij hebben deze grote Tsaar naast ons wonen. En dat is jullie schuld". Terwijl hij dat zegt blijft zijn blik even hangen bij de drie vrouwen. "Misschien hadden wij hier geen vrouwen moet hebben".

Na een half uur komt men bij een oude fabriekshal met daarom een grote hamer en sikker erop. We moeten door deze fabriek heen om verder te gaan. Zijn er vrijwillgers? roept Luke Yushchenko. "Ik ga wel voorop. Ik heb al genoeg hulp gehad hier in Oekraïne. Dit overleef ik ook wel". "Ik ken het gevoel zegt Kevin Meyer. Wij Zwitsers zijn meestal neutraal en via jullie criminelen en multinationals worden wij nog schatrijk ook. Ik kan mij een slechtere positie voorstellen". "Niemand wil die stomme bergen van jouw hebben. Dat is de werkelijke reden" roepen de Spaanjaard Patrick la Manzana en de Belg Tristan de Jaeger direct.

"Wij gaan hier de volgende ophanging plannen. Ik hoop dat wij de laatste Rus kunnen vermoorden voor het beeld van de Sovjet-Unie. Dan stuur ik de foto hoogstpersoonlijk naar Moskou". "Jullie Oekraïeners hebben ook echt een hekel aan die Russen he?" zegt de Engelse ambassadeur Eline Kensington. "Tsja ik kan het me best voorstellen. Ook wij hebben lang een dictatuur gehad in de geschiedenis". verteld Patrick la Manzana.

"Ik ben er klaar mee. ik wil een nieuw slachtoffer"

Er is vannacht niemand gedood. Ophanging is woensdag voor 20.30 tenzij er al eerder een beslissing is.

Levende zielen: Tristan, Eline, Samantha, Mitchel, Patrick, Kevin en Isabeau.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Isabeau ma maa 31, 2014 12:54 pm

Gelukkig maar, niemand deud! Ik maak lekkere risotto en toetje tiramisu, wie komen er eten???
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Natsirt! ma maa 31, 2014 12:55 pm

Als jullie gewaardeerde leider wil ik het volgende zeggen.
Mijn verdenking richting Debby was juist.
Ook mijn verdenking richting Timo was juist.
En waarom zou mijn verdenking richting Eline dan niet juist zijn?
Omdat het wel juist is.

Ik heb uit goede bron vernomen dat ze niet te vertrouwen is!
Laten we er met ze allen een einde aan maken.

Dit wordt dan een potje met maar 1 goede dood :O
Kom op Mitchel, Isabeau, Patrick en Kevin.
Let's finish this!

En Samantha natuurlijk Very Happy


Laatst aangepast door Natsirt! op ma maa 31, 2014 1:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Samantha van keulen ma maa 31, 2014 12:55 pm

Om het tempo er maar. In te houden stem ik maar direct op eline


Laatst aangepast door Samantha van keulen op ma maa 31, 2014 1:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Isabeau ma maa 31, 2014 12:56 pm

Eline!
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Natsirt! ma maa 31, 2014 12:59 pm

Ik stem op Eline dus Very Happy
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  kwerkhoven ma maa 31, 2014 1:00 pm

ja johh laten we is gek doen we doen eline:P

kwerkhoven

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 04-02-14

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Puringa ma maa 31, 2014 1:08 pm

Na mijn tirade omtrent Kevin waar ik echt zeker wist dat hij het zou zijn heeft de afgelopen stemronde mij stof tot nadenken gegeven.

Voor mij was duidelijk dat Isabeau of de sjamaan of de ziener moest zijn gezien een andere hint in het verhaal die ik tot dusver nooit heb toegelicht:

Dat is namelijk de volgende: "Tsja roept de Italiaanse ambassadeur. We moeten maar even gaan overleggen over de toekomst, want als we bij elke tocht iemand verliezen wordt het een bloedbad. Gelukkig heb ik mijn contacten bij de geheime dienst die veel informatie over Oekraïne bezitten. De Engelse ambassadeur Eline Kensington begint hard te lachen. "De Italiaanse inlichtingendiest. Laat me niet lachen. Onze Britse Secret service is veel beter".

Zowel een ziener als een sjamaan heeft een soort inlichtingendienst in de vorm van Luke, dus vandaar.

Gezien Isabeau tot twee maal toe op een Rus heeft gestemd is voor mij duidelijk dat Isabeau NIET slecht is en dat Eline hierdoor voor mij bovenaan mijn lijstje staat.

Dus ik stem ook op Eline!

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  LTO di apr 01, 2014 6:49 am

The end is near!

Zoals al beschreven was de groep ambassadeurs aangekomen in een oude communistische fabriekshal. Wanneer de groep binnenkomt loopt iedereen een beetje verbaasd om zich heen te kijken. Op één persoon na. Alleen Eline Kensington kijkt helemaal verliefd naar de hamer en sikkel.

Dit valt echter niet iedereen op. Eén persoon echter zit allebei ambassadeurs van een afstandje te volgen. De Oekraïense minister pakt direct zijn revolver en schiet de Engelse ambassadeur een kogel door het voorhoofd. "Hadden wij haar niet moeten ondervragen?" vraagt Mitchel Vermund. "Ondervraag haar nu maar of kijk eens in haar zakken" roept de minister terug.

Al heel snel ziet men allerlei Russische voorwerpen in haar zakken zitten. "Ik wist het" roept Tristan de Jaeger direct. "Ik had ze alle drie goed" "Tsja misschien hebben jullie Belgen toch nog een beetje verstand" roepen Patrick la Manzana, Samantha von Köln en Isabeau Corleone direct. "Wat zijn we weer aardig voor de kleine landjes" geeft Kevin Meyer direct aan.

TRISTAN BELGIË TRISTAN DE JAEGER NECROMANCER
MITCHEL NOORWEGEN MITCHEL VERMUND JAGER
PATRICK SPANJE PATRICK LA MANZANA HEKS
DEBBY ROEMENIË DEBBY VLADIMIRA DRACUL WOLF
ELINE VERENIGD KONINKRIJK ELINE KENSINGTON WOLF
SAMANTHA DUITSLAND SAMANTHA VON KÖLN PYROMAAN
KEVIN ZWITSERLAND KEVIN MEYER BESCHERMENGEL
TIMO FRANKRIJK TIMO SASIGNON SJAMAAN
MARK POLEN MARK SIKORSKI ASSASSIN
ISABEAU ITALIË ISABEAU CORLEONE ZIENER


Negatieve stemmen:
Tristan: Eline, Timo & Kevin.
Mitchel: Eline, Samantha & Tristan.
Kevin: Eline, Timo & Debby.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Puringa di apr 01, 2014 8:59 am

Lekker potje hoor, nagenoeg perfect Wink

Bedankt voor de organisatie van dit potje! Op naar de volgende Wink

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 3 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum