Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2014: Defence of the Ukraine

+6
Puringa
Debby
Wolverine
Lien
Samantha van keulen
LTO
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Puringa di maa 25, 2014 6:00 am

Het vorige potje kwam ik met maar weinig argumentatie, dus bij deze een wat actievere inbreng. Zelf zit ik te kijken naar drie landen, namelijk Zwitserland, Italië en Roemenië.

Zwitserland: Deze zin viel me erg op: "Gelukkig doen wij nooit mee. Wij kijken wel via de zijlijn mee en verdienen er goud geld aan". Dit kan natuurlijk een hint zijn voor een goede rol, maar ik zie er mogelijk ook een sjamaan/spion in die samenspant met de wolven/agenten. Doordat ik niet goed kan beoordelen of dit een goede of slechte rol is en ik nog geen andere aanknopingspunten heb kies ik niet voor Zwitserland.

Italië: Bij Italië viel me de volgende zin op: "Laten we maar gaan stemmen gaapt de Italiaanse ambassadeur Isabeau Corleone. "Ik wil graag naar bed en morgen vertrekken we voor een lange vlucht". Klinkt als een drukke moorddadige nacht? Ook dit is een te vaag iets om echt een verdenking uit te spreken, maar ik houd het in de gaten.


Roemenië: Bij dit land viel me de tekst op van "...en verteld dat Roemenië als NAVO land altijd achter de wil van het volk zal staan." Nu is de wil van een deel van het volk in Oekraïne natuurlijk pro-Russisch. Daarnaast vind ik de argumentatie van België ook sterk, dus de conclusie luidt:

Ik stem op Debby!

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Samantha van keulen di maa 25, 2014 9:20 am

Ik wil mijn stem wijzigen naar debby vladimira dracul ik vind de argumenten te sterk om hier niet naar te luisteren mijn stem op timo sasignon was puur gebaseerd op de onderlinge relatie tussen duitsland en frankrijk
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Lien di maa 25, 2014 12:09 pm

Ik vind het zelf moeilijk in te schatten wie er slecht is. (Hoewel iedereen dat geloof ik vind) Ik stem ook op Debby.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Debby di maa 25, 2014 1:03 pm

Wat zal ik zeggen... ik heb absoluut geen verstand van politiek gegeten... mijn geschiedenis kennis is bijna 0 en ik zal je niets kunnen vertellen over onderlinge verstandhoudingen tussen landen.

Het enige wat ik wel kan zeggen is dat Samantha´s nominatie mij opviel... steeds heeft ze een niet zo actieve rol gespeeld totdat ze een wolf in het spel is, dit baseer ik op een recente gebeurtenis in het echte leven! Iets waar de meeste van jullie bij waren, namelijk het weerwolvenspel in het echt bij Luke thuis op zijn verjaardag.

´A dead give away`als je het mij vraagt, bovendien moet ik toch op iemand stemmen en als jullie goed gelezen hebben, nam Sammie het mij niet kwalijk en stemde ze in eerste instantie niet op mij maar op Timo, wat ze volgens eigen zeggen niet op het verhaal baseerde, maar op wat zij ziet op de onderlinge verhouding duitsland-frankrijk. Denken jullie daar nog maar eens over na...
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Wolverine wo maa 26, 2014 10:54 am

Lastig dit en dat meen ik.
Debby of Samantha, dat lijken nu de keuzes te zijn geworden.


Wat betreft Samantha heb ik inderdaad onthouden dat die toen zei enkel burgermeester te worden als ze een wolf was. Aan de andere kant heeft Luke de rollen gekoppeld aan de landen. In dat geval zou Roemenië meer voordelen kunnen halen uit de situatie als de Russen winnen, maar om enkel daarop te baseren is natuurlijk ook gokken. Daarbij zei hij dat de hints niet te makkelijk zouden zijn, nou ze zijn vrij simpel gevonden Razz.

Debby heeft nu 3 stemmen.
Samantha heeft nu 1 stem.

Weet je wat, ik stem gewoon op Samantha. Dan is het 3-2 en blijft het spannend Razz.
Mag iemand anders de genadeklap uitdelen Wink.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Phoenix90 wo maa 26, 2014 11:19 am

Ik ben het in dit geval met Debby eens (sorry voor mijn late reactie trouwens druk druk druk etc)

Ik vind beide berederingen niet echt geweldig maar ik stem in dit geval met Debby mee.
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Lien wo maa 26, 2014 11:28 am

Debby gaf een goede argumentatie ter verdediging. Een beter argument dan Samantha in ieder geval. Hoewel ik nog steeds niet zeker ben, denk ik dat Samantha een slechte is. Dus ik verander mijn stem.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Samantha van keulen wo maa 26, 2014 12:50 pm

Ik zou het jammer vinden als ik er nu weer als eerste uit lig. Wat ik kan zeggen is dat ik ook als ik geen wolf was geprobeerd heb op BM te worden. Ik heb mij nu verkiesbaar gesteld omdat ik een rol heb waar ik veel mee kan als BM. Maar ben geen BM geworden. Dus Hoop toch nog in leven te blijven en t spel uit te kunnen spelen.
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Samantha van keulen wo maa 26, 2014 12:53 pm

Ik zou het jammer vinden als ik er nu weer als eerste uit lig. Wat ik kan zeggen is dat ik ook als ik geen wolf was geprobeerd heb op BM te worden. Ik heb mij nu verkiesbaar gesteld omdat ik een rol heb waar ik veel mee kan als BM. Maar ben geen BM geworden. Dus Hoop toch nog in leven te blijven en t spel uit te kunnen spelen.
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Isabeau wo maa 26, 2014 1:15 pm

Ik stem juist op Debby, vanwege wat ze hoorde op de verjaardag van Luke en die volgens tegen Samantha gebruikt (logisch zou ik ook doen)..
Sta je niet erg sterk mee, sorry Debby Wink
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  LTO wo maa 26, 2014 2:12 pm

Een reis naar een onbekende bestemming in het oosten!

De volgende ochtend vertrekt de groep overgebleven ambassadeurs vanuit Melitopol naar het vliegveld voor een vlucht naar Donetsk. Zetel van de Janoekovitsch aanhangers. Wanneer de ambassadeurs naar het vliegtuig lopen wordt er geen woord gezegd. De ambassadeurs Debby uit Roemenië en Samantha uit Duitsland weten dat hun leven niet zeker is. Er is in het hotel al overlegd over een bestraffing, waarbij vooral de rol van de Britse ambassadeur Eline Kensington en de Italiaanse ambassadeur Isabeau Corleone nogal dubieus was. Eline was degene die op het laatste moment haar stem veranderde en onze Italiaanse vriendin uit Palermo besloot pas toen iedereen al naar bed was. Maar dat was het punt niet. Vooral de sfeer was erg kil nu er verraad gepleegd is. De vraag blijft natuurlijk. Wie draait hier voor op?

De uiteindelijke beslissing zou eigenlijk bij de Belgische leider Tristan de Jaeger van de groep moeten liggen, maar daar kwam direct verzet tegen. De ambassadeurs van de grote landen weigeren dan ook om zijn autoriteit te erkennen. Uiteindelijk is het dan ook de Zwitserse ambassadeur Kevin Meyer die beslist om dan maar niemand te straffen. "Als we er als groep niet uitkomen kunnen we beter ons kruit droog houden en wachten tot we volgende keer echt bloed mogen vernietigen".

Wanneer men op grote hoogte komt is het muisstil in het vliegtuig, totdat de Oekraïense minister van defensie Luke Yushchenko binnenkomt. "Ik wil nu een beslissing horen". "Maar we zijn er niet uit" roepen de Franse ambassadeur Timo Sasignon en de Spaanse ambassadeur Patrick la Manzana. De Oekraïense minister ontsteekt in woede en pakt de grote fles Bourgondische wijn van de Franse ambassadeur af en slaat deze voor de Franse ambassadeur kapot op tafel. "Dit is niet meer dan jullie in  Frankrijk en Spanje verdienen. Jullie onderhouden nog steeds contacten met Russische bedrijven". "Dat geldt trouwens voor jullie allemaal. Een wapenembargo echt niet. Sommige verkopen nog steeds schepen en een commandopost aan Moskou".  

Wanneer het vliegtuig weer terug is op de Oekraïense grond in Charkov rennen de ambassadeurs naar binnen met een woedende minister achter hun aan. In de lobby van het Janoekovitsch hotel draait de Noorse ambassadeur Mitchel Vermund zich om. "Wat wil jij nou eigenlijk. Jullie hebben ons geroepen om hulp. Anders vertrek ik morgen. Wij liggen ver weg en zijn een NAVO land. Wij hebben vooralsnog geen problemen met de Russen". "Loop nou maar door" zegt de Spaanse ambassadeur Patrick la Manzana. "Hij heeft zijn emoties niet onder controle en krijgt zo nog een hartaanval".

Deze ophanging is er niemand gestorven.
Vanwege deze "vrijstelling" zal de volgende ophanging iets anders gaan, maar dat lezen jullie dan pas.

De nacht is weer begonnen. Deadline vrijdag 20.30. Ik wil van de drie minst nuttige rollen
( necromancer, jager en engeltje ) een top 3 van personen hebben.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  LTO vr maa 28, 2014 1:15 pm

Wie heeft er nog een goede nachtrust?

Net na middernacht klinkt er een zware krijs van de bovenste verdieping. Wanneer het personeel van het hotel aankomt zien ze dat de deur van de slaapkamer van de Spaanse ambassadeur open is gebroken. Wanneer het personeel binnen loopt ziet men een totaal onherkenbaar lichaam liggen. Uiteindelijk blijkt dat de Spaanse ambassadeur Patrick la Manzana is vermoord. Uit de sectie op het lichaam bleek dat de ambassadeur is vergiftigd met cyanide.

Wanneer de groep ambassadeurs aankomen in de slaapkamer van de Spaanse ambassadeur ontbreken er vier mensen. 'Waar zijn Kevin Meyer, Timo Sasignon en Mitchel Vermund gebleven?" vraagt Samantha von Köln zich af. Net wanneer de leider Tristan de Jaeger de rest wil gan zoeken komen de drie heren uit een kamer gelopen. "Waar komen jullie vandaan?" vraagt Tristan. "Wij moesten even wat bespreken in mijn slaapkamer" antwoord Mitchel Vermund direct.

"Waar is Debby Vladimira Dracul eigenlijk?" vroeg Isabeau Corleone zich af. "Ik heb haar vannacht nog over de gangen horen lopen" zegt Timo Sasignon. Op verzoek van Tristan loopt iedereen maar naar haar hotelkamer. Wanneer Tristan haar slaapkamer binnenkomt schrikt hij enorm. Haar hele slaapkamer is behangen met posters van Vladimir Poetin. Zelfs eentje waar de Roemeense ambassadeur een zoen krijgt van de grote Russische leider. "Waar is het lichaam?" stament de Engelse ambassadeur Eline Kensington. Wanneer Eline en Isabeau de badkamer binnenlopen zien ze een badkuip vol met rood water. Wanneer beide dames beter kijken zien ze een lichaam met een grote Oekraïense bijl in haar lichaam. "Gatver dit is mensonterend. Zelfs voor een verraadster" zegt Eline.

"Laten we maar weer terug naar bed gan. Wat maakt het ons eigenlijk uit dat ze dood is. Ik heb in mijn carriere genoeg doden gezien. Eentje meer of minder maakt niet uit". "Goed idee, al ben ik het met je reden niet eens" zegt Tristan. Wanneer iedereen in de kleine knusse lift stapt blijkt er al een persoon in de lift te staan. Het is de Spaanse ambassadeur Patrick La Manzana. "Wat kom jij doen?" schrruwd Kevin Meyer. "Ook hallo, nee ik had gehoord dat er wat gedoe was in mijn slaapkamer. Nee dat was ik niet. Ik had gehoord dat men een aanslag op mijn leven wilde plegen. Dus ik heb mijn bewaker maar in mijn bed gelegd en ik ben in zijn slaapkamer gaan liggen. Lag best elkker trouwens. Maar goed. Ik ben er nog. Helaas mijn bewaker niet, maar hij had een goede levensverzekering".

De reis gaat morgen weer verder.

Debby is dood en was een aanhanger van Rusland.
Patrick heeft de moordaanslag overleefd, doordat de necromancer hem terug gehaald heeft.

Stemming voor zondagavond 20.30

Levende Deelnemers: Samantha, Eline, Kevin, Patrick, Mitchel, Timo, Tristan en Isabeau.
Dode Deelnemers: Mark en Debby.

Ohja vanwege de vrijstelling:
Ik had verschillende mensen gevraagd een top drie te geven. Zij mochten mensen een negatieve stem gegeven. Aangezien men het niet helemaal eens was hebben de volgende vijf mensen een stem tegen gekregen.
Eline, Samantha, Kevin, Timo & Tristan.


Laatst aangepast door LTO op zo maa 30, 2014 10:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Natsirt! vr maa 28, 2014 1:19 pm

Voordat er weer een discussie los barst eerst dit:

LANG LEVE LA BELGICA!

Ik had het bij het juiste einde Wink

Ik heb mijn verdenkingen zitten op de mensen die niet met mij meestemden.
Dat waren Eline, Timo en Mitchel.
Ik ga er vanuit dat Mitchel niet nog een keer (net als Debby) slecht zou zijn dus hem laat ik gaan.

Van Eline en Timo wil ik graag weten waarom jullie Debby vertrouwden?
Graag geef ik jullie die gelegenheid!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Lien vr maa 28, 2014 1:35 pm

Persoonlijk vond ik dat Debby een sterkere argumentatie had dan Samantha. Zoals ik al zei toen ik mijn stem veranderde. Blijkbaar was mijn gevoel alweer verkeerd. Net zoals vorige ronde...
I will sit in a corner and be quiet now...
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Natsirt! vr maa 28, 2014 1:37 pm

En terecht Eline!
En vergeet niet je thee mee te nemen.

Ik ben nog wel samen met jou op 1 vlucht hier gekomen.
Poeh!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Isabeau vr maa 28, 2014 1:39 pm

Ben toch wel benieuwd wat die mannen te bespreken hadden... Question 
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Puringa vr maa 28, 2014 1:50 pm

Haha geniaal xD mijn redenatie was ook goed dus Smile

Gezien de poging tot moord op mij ben ik iig zeker onschuldig Very Happy

Ik ga me nog ff inlezen voor ik met nieuwe theorieën kom Smile


Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Lien vr maa 28, 2014 1:57 pm

Correctie: I will quietly sit in a corner drinking tea and eating a scone (one must have a scone when one is drinking tea).
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Debby za maa 29, 2014 1:43 am

Jullie kunnen zeggen wat jullie willlen... maar ik ben er wel sensationeel uitgegaan... en niet oor de ophanging. Zolang jullie de kranten niet openslaan zullen jullie de grote boze wolf echt niet kunnen vinden, maar zo zie ik het hahaha!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Natsirt! za maa 29, 2014 11:29 am

Ik ga maar stemmen Wink

Ik verdenk Eline en Timo.
Vanwege de vorige stemronde.

Bij deze stem ik op:
Timo!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Phoenix90 za maa 29, 2014 11:35 am

ik vond de argumentatie van Debby simpelweg sterker dan die van Samantha Wink als dat me verdacht maakt tjah...
Phoenix90
Phoenix90

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Wolverine za maa 29, 2014 12:31 pm

We hebben het wel allemaal heel leuk over het feit dat Debby slecht was en Samantha automatisch goed, maar dat houdt niet in dat de niet de sjamaan kan zijn Wink. Aan de andere kant kan ze met die rol weinig doden maken Smile.

Timo of Eline, eerlijk gezegd verdenk ik die ook. Niet omdat jullie hebben gestemd op Samantha, maar om het volgende:
Patrick is goed want die is uit de dood teruggehaald.
Samantha is in ieder geval geen wolf, misschien de sjamaan, maar dat terzijde.
Tristan vertrouw ik nu wel
Zelf ben ik geen wolf (maar dat zou ik ook zeggen als ik het wel was, hoewel ik nooit lieg Razz).
Isabeau stemde op Debby, dus dat is geen wolf

Dan hebben we nog Kevin, Eline en Timo over.
Als Tristan op Timo stemt, dan steun ik hem daarin Wink. Mijn stem gaat ook naar Phoenix.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Isabeau zo maa 30, 2014 2:43 am

Mijn stem gaat ook naar Timo, dit omdat hij nog steeds contact onderhoud met de Russen..
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Samantha van keulen zo maa 30, 2014 3:45 am

Mijn stem gaat naar kevin dit omdat hij tegen patrick schreeuwde in de lift "wat doe jij hier" kevin was dus duidelijk niet blij dat patrick nog leefde klinkt voor mij verdacht
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Puringa zo maa 30, 2014 8:50 am

Mijn eerste drie beschuldigingen waren gericht op Kevin, Isabeau en Debby. Debby was uiteindelijk inderdaad Rus dus ik wil op deze lijn blijven en me hoofdzakelijk richten op de andere twee.

De enige hint die ik in de verhalen van Isabeau heb is dat ze dus moe was (zie mijn eerdere bericht). Ik vind dit nu nog te weinig om wat mee te doen. Mogelijk is haar betrokkenheid tijdens de oorlog in Joegoslavië nog een belangrijke hint, maar nog niet genoeg om op haar te stemmen.

Kevin is echter een heel ander verhaal. Ik zie toch best wat hints bij hem langs komen, mede omdat er in het verhaal tegenstrijdigheden staan. In het eerste verhaal staat dit: "Hij loopt direct op de Oekraïense premier af en belooft uit naam van zijn regering om Oekraïne door dik en dun te steunen." Dit vind ik vreemd voor een zogezegd onafhankelijk land? Maar dan de tegenstrijdigheid: "Gelukkig doen wij nooit mee. Wij kijken wel via de zijlijn mee en verdienen er goud geld aan". Huh?! Ze doen nooit mee maar steunen Oekraïne door dik en dun? Door niets te doen en ze aan hun lot over te laten? En goud geld? Rusland heeft veel goud, waaronder de meeste gouden plakken op de laatste Olympische winterspelen. De hints waren niet te makkelijk en de opmerking over goud kan een verwijzing zijn naar Rusland. Het is in ieder geval vrij indirect.

Verder de "groepsvrijstelling". Kevin stelde dit voor. Ra ra wie bij 'Wie is de Mol?' de groepsvrijstelling deed: Jup, de mol zelf! Ook een indirecte hint naar mijn idee.

Kevin was één van de afwezigen toen ik werd 'vermoord', ook vreemd. Ten slotte is er in hetzelfde verhaal ook nog de vreemde opmerking van Kevin die Samantha ook al noemde.

Dan als laatste nog een hint buiten het verhaal om: Debby speelde het vorige potje in alle stilte mee, postte weinig en had daardoor bijna geen ogen op haar gericht. Kevin doet nu precies hetzelfde: Stemt niet overal mee, laat zich niet veel op het forum zien, noem maar op.

Dus mijn enige conclusie is met alle opmerkingen hierboven is dat Kevin naar mijn idee 100% zeker een Rus is! Mijn stem gaat naar hem!

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Defence of the Ukraine - Pagina 2 Empty Re: 2014: Defence of the Ukraine

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum