Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

+6
Isabeau
TheWhiteWanderer
Lien
LTO
Natsirt!
MarkV
10 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO ma dec 26, 2011 5:24 am

Nee en het waren niet eens echt de Engelsen die verslagen werden. Dan heb ik er ook één:

Met welk land in Nederland officieel nog steeds in staat van oorlog? en sinds welk jaar is dat zo?
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer ma dec 26, 2011 5:29 am

Haha, Portugal sinds 1567. Heb het om eerlijk te zijn wel op moeten zoeken.

Maar ik zet daar toch vraagtekens bij: Nederland hoorde toen nog bij het Habsburgse Rijk! De Beeldenstorm was net geweest, maar de Gewesten hadden zich nog niet losgemaakt. Pas het jaar daarop zou Willem van Oranje binnenvallen... En die inval mislukte ook nog.
Hoe kan de Nederlandse staat dan in oorlog zijn geweest met Portugal?
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO ma dec 26, 2011 5:33 am

Klopt de Portugezen sinds 1567. Maar inderdaad bestonden wij officieel nog niet. Misschien hebben we toen we ons onafhankelijk hebben verklaard meteen gezged dat we in oorlog zijn met Portugal sinds het jaar na de Beeldenstorm
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer ma dec 26, 2011 5:38 am

Man 1: 'Goed, mijne heren! Wij hebben net alle paapse versieringen uit onze kerken gehaald en zijn in opstand gekomen tegen koning Filips! Een Spaans leger van 10000 man onder de IJzeren Hertog komt eraan om ons te verdelgen en onze calvinistische religie te vernietigen. WAT MOETEN WE DOEN!?'

Man 2: 'Portugal de oorlog verklaren...'

Man 1: 'Wat?'

Man 3: 'Ja, Portugal de oorlog verklaren! Technisch gezien zijn we geen apart land, maar ik wil toch een keer de oorlog hebben verklaard aan een ander land dan Spanje! Plus de Portugezen zijn hufters want ze vragen teveel voor specerijen...'

Man 2: 'Idd!'

Man 1: 'OK, als we echt onafhankelijk zijn maken we het officieel!'

Man 2 + 3: 'Top!'

Laughing Nederlandse ineffectiviteit!
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO ma dec 26, 2011 5:47 am

Inderdaad heel logisch, maar een andere verklaring heb ik niet.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV di dec 27, 2011 12:38 pm

Het is eerste kerstdag, Spike wordt wakker in het huis van Buffy. Hij kijkt naar buiten en ziet dat het licht is en schrikt hiervan.. Maar hij brandt niet. Hij kijkt naar buiten en ziet toch echt dat de zon schijnt. Giles staat na hem op en loopt naar hem toe. "Ik heb een spreuk geactiveerd waardoor dit huis beveiligd is, hierdoor kan zelfs zonlicht je niets doen. Maar zodra je buiten komt dan ben je gelijk dood Spike". Spike draait zich om en ziet iedereen liggen. Als eerst loopt hij samen met Giles naar Xander toe en geeft hem een klein tikje. "Wat! Wie! Waar?!" Xander schrikt wakker en staat gelijk op. Hij kijkt om zich heen en wilt als eerste naar zijn vriendin lopen, maar Anya ligt nog op de grond. Ze beweegt niet en zelfs als Xander haar door elkaar schud gebeurd er niets. Na een aantal seconden beseft hij dat ze dood is.

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Anyadeath

Terwijl Xander, Giles en Spike gebukt staan bij het lijk van Anya, komen er twee personen langzaam aan bij. Riley helpt Oz om op te staan en ze kunnen nog maar net aan op hun benen blijven staan. Ze praten zachtjes tegen elkaar en vragen zich af wat Giles, Xander en Spike aan de andere kant van de kamer doen. Wanneer ze dichterbij komen zien ze wat er is gebeurd en Oz valt op z'n kniën. "Waarom gebeurd dit ons toch altijd. We hebben jaren lang alles door staan. We hebben verschillende gevaren al overleeft maar deze hellgod is ons een maatje te veel." Voordat hij zijn preek kan afmaken geeft Riley hem een dreun voor z'n hoofd. Oz valt op de grond en kijkt hem aan.. "Hou toch is op met janken! Deze hellgod is één van de ergste dingen die ons is overkomen. Eén voor één gaan er mensen dood en dat moeten we tegen houden! Daarom moet je jezelf vermannen!" Xander loopt naar Oz toe en helpt hem overeind. "Je hebt het goed gezien hoor Oz. Ik snap wat je bedoelt, maar Riley heeft gelijk dat we ons moeten vermannen. Waar is de leider eigenlijk? Waar is Sid...?"

urghhh... urghh... urghh.. horen de mannen achter een bank. Spike loopt richting de bank en tilt Sid op. "Ik ben aangevallen door iemand, nog voor ik wat kon doen merkte ik een lichaam van een Man. En hij... urgh......" Naast de stoel ligt er weer een busje Draken Salamander eiwit . Blijkbaar heeft de beschermer weer een hulpje geprobeerd te vermoorden, maar helaas de verkeerde te pakken gehad en is een onschuldig iemand gestorven.

In zijn kleine poppen handjes ligt een briefje met de opvolger van deze sterke leider, alleen zijn de woorden te wazig om te lezen.

--> Anya en Sid zijn vermoord.
--> Sid/TWW wil jij een pm sturen met wie de opvolger moet als burgermeester moet zijn?
--> Deadline ligt 2 dagen vanaf dat ik weet wie de opvolger is van de burgermeester. Als ik niets hoor binnen morgen 7 uur 's avonds dan mogen jullie beginnen met stemmen t/m vrijdag 12 uur 's ochtends!
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! di dec 27, 2011 1:18 pm

Man zo word de groep wel erg klein :S

Laten we hopen dat één van de twee de sjamaan was.

Wie leven er nog?

Ik, Scooby, ShounenSuki en Vee02???
Of mis ik iemand!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 di dec 27, 2011 1:51 pm

Lekker dit!

Leken we zo goed op dreef met een dode wolf, verliezen we weer spelers!
Maar goed: er is inderdaad nog hoop als de Sjamaan onder deze mensen aanwezig was.

vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO wo dec 28, 2011 12:18 am

Volgens mij heb je gelijk Natsirt! met wie er nog leven

Natsirt! - OZ
Xander - ShounenSuki
Giles - Scooby
Riley - Vee02

Witje, Moonie, Wolfje, Lientje & Isawisa zijn allemaal dood.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! wo dec 28, 2011 2:40 am

Van waar al die verkortingen van namen Scooby?

Maar we zullen zien wie Tww aan kiest als BM. Als het de wolf is kunnen we het nog moeilijk gaan krijgen :S
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV wo dec 28, 2011 4:58 am

En zo geschiedde het. Na een enige tijd kijken naar het blaadje kan Spike nog steeds de letters niet lezen. "Het lijkt wel een compleet andere taal! Bloody hell!" zegt hij met een boze stem. "Hier Giles, probeer jij het maar te lezen als bibliotheek nerd" Giles is even stil en pakt het papiertje aan van Spike en ziet dat het inderdaad een andere taal is, een Europese taal, Nederlands.
"Ik geef mijn macht aan de persoon waarvan ik verwacht dat hij ons kan redden. Het is niet Giles, Niet Xander en al helemaal geen OZ. Riley is de persoon op wie ik mijn huis bouw! Hij moet de leider zijn van onze groep en ervoor zorgen dat de hulpjes niet overwinnen.."

Giles loopt naar Riley toe en geeft het papiertje. "Hiermee ben jij onze leider, wie moet er dood denk je? Wie zal de verrader zijn!?"

--> Deadline vrijdagmiddag 12 uur. Eerder als iedereen rond is! Cool
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer wo dec 28, 2011 5:17 am

IK schrijf een briefje in het NEDERLANDS?

Why, that's just plain heresy! Laughing
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV wo dec 28, 2011 5:20 am

Because original Buffy is an American show, so that's why they speak English. Spike and Giles are both English men en Giles is a wel known Language guy. Speaks more language that you can know! Cool
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! wo dec 28, 2011 5:22 am

Waarom staat er: En helemaal geen Oz?

Wat heb ik jou ooit aangedaan stomme pop!

Ik beroep mij op het feit dat ik veel bereikt heb in het leven (a) Family Guy en gastrollen in That 70 Show en Entourage zeggen genoeg Razz
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV wo dec 28, 2011 5:29 am

haha sid mag kiezen tussen (volgens de serie!):
Een bibliotheekcaris die een vader figuur speelt, terwijl hij zelf een drugsgebruikende, drinkende, hoerenlopende jongen was in de jaren 70 Razz
(mogelijkheid)

Een jongen die buffy altijd beschermt en helpt, maar als je buffy niet hebt niets (eigenlijk) voorstelt Razz
(mogelijkheid)

Een weerwolf die verschillende slachtoffers heeft gemaakt in de show Razz
(faal Cool )

Of uit een persoon die jaren lang in het leger heeft gezeten bij een speciale organisatie waarvan hij de leider was van tientallen soldaten Cool
--> We have a winner!

Dit is uiteraard via de show gezien en niet via het potje weerwolven Very Happy
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! wo dec 28, 2011 5:33 am

Ik zou altijd voor de weerwolf gaan omdat het kan Very Happy

Plus ik ben niet bang om slachtoffers te maken (a)
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV wo dec 28, 2011 5:35 am

stiekem wel Razz
daarom verlaat je de serie in seizoen 4, omdat je bang bent om mogelijke nieuwe slachtoffers te maken Cool Wees gerust, in seizoen 8 (comic versie!) kom je weer terug Very Happy
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 wo dec 28, 2011 5:42 am

Ik dank u TheWhiteWanderer voor het gestelde vertrouwen in mij.
Ik zal u niet teleurstellen en de laatste boosdoener vinden.

De koning is dood, leve de koning!
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer wo dec 28, 2011 6:08 am

This remains to be seen...

Ik hoop dat ik de juiste persoon heb aangewezen! king
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO wo dec 28, 2011 7:20 am

okee "koning"

Laat maar horen wie u verdenkt en waarom?
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  ShounenSuki wo dec 28, 2011 11:25 am

Mijn stem gaat uit naar Vee02. Riley gedraagt zich erg agressief in het verhaal, net zoals Angel deed voordat hij vermoord werd, en Angel bleek een slechterik te zijn.
ShounenSuki
ShounenSuki

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 do dec 29, 2011 3:33 am

Hoewel ik dat in principe een goed argument vind om iemand te verdenken, in dit geval klopt de redenering niet.
In het vorige potje was ik ook een wolf en ik wilde er voor de nieuwe editie er dus liever geen meer zijn. Bovendien zijn de personages verschillend. Dat Angel heel agressief was en later een wolf bleek te zijn, kan ook los van elkaar worden gezien.

Ikzelf verdenk eerder Scooby.
Hij is een slimme spelspeler die erg onverwacht uit de hoek kan komen.
Dankzij de Ziener weet ik dat Natsirt te vertrouwen is. Shou verdenk ik wel, maar omdat hij niet erg actief is/lijkt, denk ik dat Scooby de laatste wolf is.

Maar ik hoor graag tegenargumenten.
Voor de duidelijkheid: Scooby heeft mijn stem NOG niet.
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  ShounenSuki do dec 29, 2011 6:57 am

In het vorige potje was je ook een wolf? Da's nogal een Freudiaanse verspreking.

Oh, en ik kan me niet herinneren je verteld te hebben dat Natsirt te vertrouwen is.
ShounenSuki
ShounenSuki

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 do dec 29, 2011 7:31 am

'Ook' bedoel ik in de zin van 'ik ben al in meerdere potjes de wolf geweest, zo ook in de vorige'.
Ik snap dat het wat verwarrend werkt, maar hier bedoel ik uiteraard niet mee dat ik nu weer een wolf ben. Het staat onhandig, geef ik toe.

Klopt dat ik over Natsirt niets gezegd heb, maar dat komt omdat ik na mijn burgemeestersaantreden pas geconcludeerd heb dat hij te vertrouwen is (hierbij had ik wat hulp van iemand die in het spel zit).

vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  ShounenSuki do dec 29, 2011 8:55 am

Misschien moet je mijn bericht nog eens goed lezen ^^ Ik zei dat ik me niet kon herinneren dat ik jou iets had verteld over Natsirt, niet dat jij ons iets had verteld over hem. Daarnaast is mijn verdenking van jou niet zozeer een verdenking als meer een weet ^ω^
ShounenSuki
ShounenSuki

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 4 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum