Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

+6
Isabeau
TheWhiteWanderer
Lien
LTO
Natsirt!
MarkV
10 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 do dec 29, 2011 9:58 am

Hieruit kan ik enkel concluderen dat jij de Sjamaan bent die mij de rol van wolf in de schoenen tracht te schuiven.
Ik moet zeggen: zeer slim, maar ik weet wie de Ziener is.

Mijn stem gaat daarom naar ShouenSuki voor de galg.
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO do dec 29, 2011 12:35 pm

Lees het verhaal en je kan toch wel zien dat ik goed ben. Maar ik stem ook op ShounenSuki
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  ShounenSuki do dec 29, 2011 12:46 pm

Er is geen enkele hint in het verhaal dat ik slecht ben, terwijl ik wel een redelijk goede reden heb gegeven waarom Vee02 slecht is. Voor de rest is het jouw woord tegen het mijne, Vee02. Ik zeg dat jij een wolf bent, en jij zegt van niet. Ik ben in ieder geval zeker van onze rollen.
ShounenSuki
ShounenSuki

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 do dec 29, 2011 12:58 pm

Dan is er maar één manier om er achter te komen wie van ons gelijk heeft.
Één van ons moet hangen en dan zien we wel wat er van komt.
Tot nu toe ben jij de genomineerde, dus we zullen het gauw weten.
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! do dec 29, 2011 2:24 pm

Ik volg Vee02 in zijn beslissing.

Dit omdat ik denk hij misschien wel een kern van waarheid spreekt.
Shounen komt nu pas met het bericht naar buiten dat hij de ziener is.
Waarom zo laat?
En zo ja wie heb je dan gezien van ons?

Dus ik stem op ShounenSuki
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  ShounenSuki do dec 29, 2011 2:26 pm

Ik had tot nu toe nog geen echte reden om naar buiten te komen, en in antwoord op je vraag: ik heb gezien dat Vee02 een wolf is.
ShounenSuki
ShounenSuki

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 vr dec 30, 2011 2:57 am

En dat geloof ik dus niet.

Ik heb reden aan te nemen dat Shou een Sjamaan is die op een, dat moet gezegd worden, heel slimme manier probeert mij de rol van wolf te geven.
En die reden is dat ik weet wie de Ziener is en Shou is het niet.

Ik zeg dit nog maar even zodat iedereen weet waarom ik op Shou stem.

Maar goed: 't Is drie tegen één. Dat betekent dat er een beslissing is genomen.
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV vr dec 30, 2011 5:11 am

Toen er een beslissing genomen moest worden werd het al snel duidelijk wie het was. Spike zat in een hoekje te kijken wat er allemaal gebeurde. Als eerst begon Riley te praten "ik weet zeker dat Xander de persoon die geweest die ons heeft verraad. Ik heb hem zien praten met Angel en ik heb sterk het vermoedde dat hij erbij hoort!". Oz en Giles knippen instemmend en zijn het er mee eens. "Riley heeft het goed gezien" denkt Oz. Kijk is hoe zenuwachtig Xander is.. Giles doet z'n bril af en poets deze en zegt tegen Xander: "Het spijt me zeer, ik wil niemand kwaad doen, maar het is mijn taak als wachter dat ik de wereld moet beschermen op welke manier dan ook. En ik denk dat Riley gelijk heeft als het gaat om Glory. Ik denk dat jij de persoon bent die met haar samenwerkt!" Xander probeerd nog wat terug te doen door te zeggen dat hij Riley verdenkt. Hij heeft namelijk gezien dat Riley net als Angel gewelddadig is op de momenten dat hij dat niet hoort te zijn. Ook lijkt het alsof hij zich versproken heeft toen hij stond te praten met de groep! Helaas had dit geen zin meer en verwond Riley Xander in zijn oog. Xander valt op de grond en schreeuwt het uit, hij weet niet meer welke kant hij moet op gaan en pakt een ooglapje dat op de grond ligt. Hij staat op en kijkt naar de groep.

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 5659851287939131173full

"Als jullie denken dat ik me zelf zomaar laat vermoorden dan moet je nog maar eens goed nadenken! Ik heb altijd iedereen geholpen, ik stond naast Buffy wanneer zij aangevallen werd door demonen en vampieren. Ik heb ervoor gezorgt dat Willow de wereld niet heeft verwoest en dan bedanken jullie mij zo..! Jullie hebben altijd gezegt dat ik de ogen ben van de groep. Willow heeft haar heksen krachten, Buffy is onmenselijk sterk en ik zie alles. Maar door mij te vermoorden wilen jullie hiervan af zijn, echt niet!! En ik ......" nog voordat Xander zijn zin kon afmaken had Riley zijn hoofd er af gehakt met een bijl die in de wapenkist lag. Giles staat op en loopt naar het lijk van Xander en kijkt of er ergens een briefje te vinden is.. maar helaas.. Helemaal niets. Hij bleek toch onschuldig te zijn!

Langzaam vallen de drie mannen weer op de grond en vallen ze in een diepe slaap. Zou dit dan de laatste avond moeten zijn? Of toch niet?

--> Xander is dood en was geen hulpje
--> Deadline staat op nieuwjaarsdag 12 uur 's avonds. Ik maak dan 2 januari het verhaaltje. Of iedereen stuurt zijn kracht op voor die tijd dan komt het verhaaltje er op te staan! Very Happy
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV ma jan 02, 2012 4:35 am

Spike is de eerste persoon die wakker wordt, z'n hoofd voelt nog een beetje raar en hij kijkt om zich heen. Hij ziet Oz, Riley en Giles op de grond liggen.. benieuwd wie er op gaat staan gaat hij in de stoel zitten en steekt een peukje op. Als eerste beweegt Oz zijn hoofd en probeerd langzaam op te staan. Daarna ziet spike dat ook Giles zich weer beweegt en langzaam opstaat. Zodra hij opstaat loopt hij direct naar het lichaam van Riley toe om te kijken of hij dood is. Naast riley ligt er een busje Draken Salamander eiwit en dit betekend genoeg voor Giles. Maar om er toch zeker van te zijn bekijkt hij het lichaam van Riley of er een briefje ligt. Hij voelt in zijn binnen zak, maar hier zit niets. Daarna zijn broekzakken en inderdaad er liggen twee briefjes. Hij leest de eerste hardop voor:

"Ik, Riley, zal u eeuwig dankbaar zijn voor het redden van mijn miezerige leven. Wanneer the initiatief mij gevangen hield kwam U eraan om mij te helpen. Ik heb het licht gezien op deze rot aarde en besloot vanaf dat moment U te volgen, wat er ook moest gebeuren! Ik ben U altijd trouw geweest, zelfs toen ik merkte dat mijn partner Angel werd. Zelfs toen heb ik U nog vertrouwt, want het had vast een hogere doeleinde dan ik kon bevatten. Als dit briefje wordt gevonden, dan betekend dat dat ik dood ben. Maar wees gerust, voordat ik hierheen ging kwam ik een einde vriend tegen. Hij is slim, sterk en niemand zal hem verdenken. Op hem bouw ik mijn slechte plannen!"

Spike kijkt richting Oz en Giles. Ze zijn stil en kijken rustig naar het briefje. "Hé dwaas! Je had twee briefjes, wat staat er op die andere?!"

Giles ontvouwt het tweede briefje en leest hardop voor wat er staat.

"Ik, als leider van deze groep, geef hierbij mijn krachten aan OZ!"

Giles kijkt richting Oz, maar beseft dat hij er niet meer staat.. "OZ! Jij verdomde klootzak!" Ik weet dat jij het bent, ik weet dat jij het hulpje van Glory bent.. Kom tevoorschijn en dan vechten we als echte mannen Exclamation Maar wanneer Giles naar de voordeur kijkt ziet hij dat Oz eraan komt gelopen, maar Oz is geen mens meer. Hij is veranderd in zijn innerlijke weerwolf..

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Werewolft

Giles probeert weg te redden, maar wordt tegengehouden door Spike. "Sorry opa, je moet toch echt hier blijven," zegt Spike. "Eerlijk gezegt maakte het me helemaal niet uit wie er als overlevende uit de bus kwam, als er meer goede mensen waren geweest dan had ik waarschijnlijk jou geholpen. Maar aangezien er meer slechterikken waren, heb ik een prachtige deal gemaakt met de hulpjes van Glory. Als jij dood bent, dan mag ik blijven leven en zal er niets met mij gebeuren.."

Terwijl Spike met Giles staat te praten komt Oz dichterbij. Wanneer hij bij Giles in de buurt staat bijt hij hem in zijn nek, waardoor Giles bloedend op de grond valt. Eenmaal op de grond spreekt Giles zijn laatste woorden uit "Ik zal de sleutel altijd beschermen, ik zorg ervoor dat ze niet gevonden kan worden. Impera etucala subeloca, mag je verschijnen in een nieuw gedaante ver weg hiervan! Zo.. nu de sleutel veilig is weggeborgen is mijn taak over en kan ik rustig sterven. Jullie zullen de Sleutel nooit vinden!" Met deze laatste woorden blijft Giles liggen op de grond.

"Zo dat was het dan wel weer toch OZ?" vraagt Spike aan weerwolf Oz. Hij knipt instemmend en loopt richting de deur en geeft de deur een flinke beuk waardoor het open valt. Spike blijft in de kamer staan, en gaat rustig om de stoel zitten en steekt zijn tweede peukje op. Zo, nu wachten tot het zonlicht onder is en dan kan ik rustig naar Drusilla toe en haar vertellen dat de Slayer eindelijk dood is Laughing .

Ondertussen ergens anders op de wereld komt de sleutel tervoorschijn

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Buffydeath

--> Riley is dood, hij was het hulpje van Glory
--> Giles is dood, hij was een goed iemand
--> Oz is de enige die het overleeft in dit verhaal

--------------- Hieronder komt de nieuwe rankingslijst en Wie was Wie ---------------------

1. Buffy ----------------------- Isabeau----------------------- Beschermengel
2. Willow --------------------------- Lien------------------------- Jager
3. Anya --------------------- Moondalian--------------------- Magiër
4. Angel -------------------- Wolverine---------------- Weerwolf
5. Oz ---------------------- Natsirt!--------------------------- Sjamaan
6. Sid --------------- TheWhiteWanderer------------------ Heks
7. Giles ----------------- Scooby------------------------ Beschermer van de sleutel
8. Xander ------------------ ShounenSuki-------------------- Ziener
9. Riley --------------------Vee02----------------------- Weerwolf


Ranglijst:
1. Wolverine: (10 pt)
2. Moondalian: (8 pt)
3. Lien: (6 pt)
3. Isabeau: (6 pt)
5. Vee02: (6 pt)
5. Natsirt!: (6 pt)
6. ShounenSuki (4 pt)
8. Phoenix90: (3 pt)
8. Scooby: (3 pt)
10. MarkV: (2 pt)
10. TheWhiteWanderer: (2 pt)
12. Nickje91: (0 pt).
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Isabeau ma jan 02, 2012 4:55 am

Sorry jongens dat ik niet meespeelde na de 1e nacht, om eerlijk te zijn had ik het zo druk en vergat daardoor mee te spelen! Plus werd ik ook nog eens ziek:(
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Wolverine ma jan 02, 2012 5:07 am

Het is vast een goed potje geweest, maar het enige wat ik wel minder vond was dat Eline als jager de keuze mocht maken NA het dagverhaaltje. Zij heeft uit het verhaaltje de keuze kunnen maken om mij af te maken, want ze heeft zelf gezegd anders iemand anders te hebben gekozen.

Dus vond het wat minder dat dit op deze manier ging. Ik had niet de eerste nacht/dag gestorven en dat was nu wel het geval... nog mazzel dat mijn medespelers het spel goed hebben gespeeld.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV ma jan 02, 2012 5:23 am

Dat is dan inderdaad mijn fout geweest, sorry daarvoor!
Ik moet wel toegeven dat ik niet extreem veel hints in het begin heb gebruikt. Maar het is inderdaad wel iets om mee te nemen voor een volgende keer Smile
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! ma jan 02, 2012 5:40 am

Muhahahaha!

Wie had gedacht dat de weerwolf slecht zou zijn?

Nou eeeeh... IK Very Happy

SJABLAM!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! ma jan 02, 2012 5:44 am

BTW er komen nog 2 rondes aan voor deze puntentelling Wink

Ronde 9 wordt verteld door Wolverine

Ronde 10 wordt verteld door Lien.

Als beide personen dit natuurlijk nog willen Razz
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 ma jan 02, 2012 6:31 am

Gefeliciteerd Tristan!

Met onze overwinning!
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! ma jan 02, 2012 6:32 am

Jammer dat Scooby jou nog mocht doden Vee02

Anders hadden we beide 2 punten gehad Razz

Maar ach we staan nu samen gedeeld 3de in de ranglijst Very Happy
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 ma jan 02, 2012 6:33 am

Een kleine prijs Wink
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum