Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

+6
Wolverine
MarkV
Moondalian
LTO
TheWhiteWanderer
Natsirt!
10 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer za nov 26, 2011 4:55 am

Nou moet je eens heel goed luisteren, jij kleine dwaas!

Snape was gewoon wel een lid van de goede kant; hij was al de hele tijd een dubbelspion (hij is idd een tijdje een echte dooddoener geweest, maar die tijd lag achter hem ten tijde van de films/boeken). Jij wist niet dat hij een eed had afgelegd, dus dat was geen excuus om Perkamentus niet te vermoorden.

Daar wil ik aan toevoegen dat IK niet wist wie Frodo was (kon hem niet eens), dus stuurde ik de Uruks om IEDERE Halfling in het Reisgenootschap te grijpen om zeker te zijn. Ja, zij misten nou net de twee belangrijksten (hoewel ze die bijna te pakken hadden), maar dat was niet mijn fout.

Wat ik zei was dit; als ik erachter was gekomen dat het de verkeerde Hobbits waren, DAN kon ik ze alsnog gebruiken om informatie in te winnen (het plan was natuurlijk om Frodo te grijpen, maar dat was helaas misgegaan).
En over die ruzie met de orks van Sauron; Ja, orks zijn nu eenmaal vechtersbazen en mijn Uruks waren loyaal aan mij.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  MarkV za nov 26, 2011 6:30 am

[holding a knife inside Draco's mouth] Wanna know how I got these scars?
My father was......… a drinker. And a fiend. And one night he goes off crazier than usual.
Mommy gets the kitchen knife to defend herself. He doesn’t like that. Not-one-bit.
So – me watching – he takes the knife to her, laughing while he does it!
Turns to me, and he says,
“why so serious, son?” Comes at me with the knife… “Why so serious?” He sticks the blade in my mouth… “Let’s put a smile on that face!” And…Why so serious?

clown

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Darkknight014300x200

MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 6:47 am

Allright Joker, that's a sad story. But why are you still walking around with that ugly face. We've plastic surgery for that, but grieve not there is still hope for you. You can still visit a doctor and please take that knife out of my mouth, otherwise I have to kill you with Avada Kedavra.

And for you Saruman,

You didn't knew which halfling had the ring! But can you explain to me why your "great" Uruk-Hai didn't catch them all. Then it was a lot easier to look for the right one
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer za nov 26, 2011 7:30 am

Because they are small little bastards, that's why!

And they had those elvish cloaks that gave them a way of camouflaging themselves! They made good use of that... Evil or Very Mad

P.S. The Joker rules! clown

P.P.S. En nu maar weer in het Nederlands, want anders krijgt Wolverine weer een allergische reactie...

P.P.P.S. Laten we maar ophouden met deze discussie, Luke. Ik denk dat de anderen zich eraan irriteren. Smile
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 8:05 am

Eindelijk ben ik het met je eens kwakzalver.

We hebben al 4 pagina's vol geluld en dag 1 is nog niet eens begonnen

Ik blijf de knapste onder ons.

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Mdcpbwrlbnvti55gaathumb



LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  MarkV za nov 26, 2011 8:08 am

de spirit zit er goed in Very Happy

maaar laatste dingetje draco! "otherwise I have to kill you with Avada Kedavra."
Dat kan niet! Kijk maar wat Natsirt! heeft gezegt:

Avada Kedavra!’ schreeuwde ze.
Er gebeurde niets.
Experlliarmus!’ riep de jongen.
Er gebeurde weer niets.
‘Jullie kunnen door blijven gaan maar er gebeurt niets. Deze machine vernietigt jullie gavens!’ zei dr. Octopus.

Ben erg benieuwd naar het potje als alle gaves kapot zijn! Al heb ik geen gave nodig, ben al een psychopaat zonder gaves clown
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 8:36 am

Begin jij nou ook al jokertje. Eerst Lex Luther dan Saruman en nu jij

Ik probeer mijn ego hoog te houden en dan krijg je eerst Natsirt! die post: Tante Bellatrix ik ben bang en nu jij weer dat ik Avada-Kedavra niet mag gebruiken. Laat mij toch even mijn ego hoog houden zeg.

Ik ben een puber die zichzelf geweldig vind met een giga ego en zo gedraag ik me dus ook. Ik ben gewoon de knapste, beste, slimste & geweldigste van ons allemaal. Kijk ik ben natuurlijk de enige die overleefd en die ook nog voor nageslacht gezorgd en dat kunnen jullie niet zeggen. hahaha

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Mdcpbwrlbnvti55gaathumb





LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Isabeau za nov 26, 2011 9:13 am

Goh, kun je een instant kill krijgen voor te veel spammen op het forum?????? Question
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 10:08 am

Wat een gezeik!

Ik zeg de hele ronde wel niks meer als jullie dat liever hebben stelletjes zeikerds. Je kan de berichten ook gewoon niet lezen hoor!
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Wolverine za nov 26, 2011 10:28 am

Luke relaxt man Smile. Het is maar een vraag Razz.

Godzijdank krijg ik tenminste niet al teveel spam in mijn inbox van msn, dus vandaar dat ik nu niks erover heb gezegd.
Als ik consequent ben, dan moet ik wel zo eerlijk zijn om het inderdaad met isa eens te zijn dat er teveel gespam is mannen. Moon houd er nu mee op en dan zou ik het niet vervelend vinden als jullie het doen? Beetje oneerlijk.

Kunnen jullie a.u.b. wachten tot het potje echt begonnen is?
4 bladzijden vol en nog amper iets over weerwolven zelf Razz, zeg nou zelf... is dat normaal Wink?
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer za nov 26, 2011 10:29 am

Kalmeer, jongens!

De sfeer moet wel een beetje leuk blijven. Als de mensen zich irriteren aan teveel posts zal ik wel minder zeggen.

Het is niet de bedoeling dat we gaan schelden, lijkt me... Neutral

TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Isabeau za nov 26, 2011 11:37 am

Nou ik zei omdat ik ten eerst van mening ben dat 1 keer zeggen dat je een geweldige slechterik bent genoeg is om je even te laten gelden. Ten tweede omdat het zoveel berichten zijn kun je berichten die wel belangrijk zijn missen, wil je gaan spammen, ga dan naar het 'overige gelul' forum. En ten derde, als je scheld, zegt dat meer over jezelf dan over de anderen...
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer za nov 26, 2011 11:43 am

Begrepen... Neutral

TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 11:50 am

Ik was eigenlijk van plan om helemaal niet meer te gaan reageren, maar wil toch nog één ding zeggen. Ik wil niey beschuldigd worden van schelden als ik niey aan het schelden ben. Trouwens ik weet niey wat jij onder schelden verstaat, maar de enige dingen die ik kan bedenken is zeikers en kwakzalver. Nou als jij dat al schelden vind dan houd ik mijn hart vast voor jouw toekomst

Maar goed, ik snap ook niey echt wat hier hinderlijk aan is, maar dat zal wel weer aan mij liggen. Trouwens je kan ook aan de verteller vragen of er wat belangrijks is gepost.

Maar ik ga nu maar een soort schoonheidsslaapje houden en een radiostilte inlassen. Dus reken niet op mij voor steun deze ronde
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Isabeau za nov 26, 2011 11:56 am

Weet je Luke, bekommer jij je nou maar om je eigen toekomst, in plaats van om de mijne druk te maken. Hopelijk doet de slaap je goed en stap je wat vrolijker je bed uit.
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Wolverine za nov 26, 2011 3:09 pm

Hoe oud waren we ook alweer Shocked ?? scratch

Morgen wordt de eerste nacht gepost denk ik Smile.
Mensen allemaal gewoon meedoen, want als iemand niets zegt dan is die ook verdacht en daarmee maken we straks de verkeerde af en dat zou jammer zijn Sad.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  MarkV zo nov 27, 2011 6:08 am

"Deadline 1 is op zondag 21.00
Succes!"


Vanavond dus al Very Happy clown
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Natsirt! ma nov 28, 2011 11:14 am

Dr. Octopus had in samen spraak met Lex Luthor iedereen naar Luthor Mansion overgebracht. Hier sliep iedereen op een andere locatie. De mensen hadden veel moeite met slapen, zeker omdat ze hun gaven kwijt waren. In de kamer het dichtste bij het kantoor van Lex Luthor zat Lord Vader met zijn neppe hand te spelen.
‘Waarom kan ik hier niks! WAAROM!’ schreeuwde hij en hij trok zijn handschoen uit.
Zijn robot hand was zichtbaar en hij bewoog het.
Een kamer verder hadden Draco Malfoy en Saruman.
‘Ik ben een grotere tovenaar!’ riep Draco Malfoy.
Saruman deed een boek dicht en begon te lachen.
‘Volgens dit boek heb jij ene Dumbledore niet durven te vermoorden?’ zei hij.
Draco werd boos en liep mompelend weg. Een kamer verder zaten Sepiroth en Demyx in één kamer met elkaar te praten.
‘Dus jij bent een moordenaar en van je moeder is bijna niets meer over?’ vroeg Demyx.
‘Zeg niets over Jenova of je zal de andere kant van mijn zwaard voelen!’ dreigde Sepiroth.
‘They really picked the wrong guy for this job!’ zei Demyx en hij schudde zijn hoofd.
Op de gang liepen Bellatrix en Catwomen.
‘Dus wat denk je dat wij moeten doen hier?’ vroeg Catwomen.
‘Ik hoop dat ik iemand mag vermoorden. Dat is veel leuker dan zitten te niksen. Vooral als het vervelende dreuzels zijn!’ zei Bellatrix lachend.
Catwomen keek haar verbaasd aan toen Bellatrix haar kamer in liep en verdween uit het zicht.
‘Catwomen zin in een gokje?’
Catwomen draaide zich om en zag Oogie Boogie voor haar staan.
‘Moet ik daar nou bang voor worden?’ vroeg ze en ze liep rustig verder.
‘Ik ben het engste wezen van HALLOWEEEEN!’ schreeuwde Oogie Boogie.
De Joker liep op Oogie Boogie af en pakte zijn dobbelstenen af.
‘Ik heb wel zin in een gokje!’ zei hij lachend.
Uiteindelijk verdween de nacht en verscheen de dag. Lex Luthor stopte zijn auto bij de poort voor de oprit en keek naar het huis.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Luthor_Mansion_2
‘Time to do some business!’ zei hij.
Hij reed in een dure Porsche naar de deur en sprong er uit. Hij liep naar binnen en zag dr. Octopus zitten. Samen riepen ze de hele groep bij elkaar en vertelde Lex zijn verhaal.
‘Ik heb jullie bijeen geroepen om samen mijn vijand, Superman, te verslaan. Daarna gaan we al jullie vijanden verslaan. Spiderman, Batman, Sora, Cloud, Harry Potter, Gandalf, Obi-Wan Kenobi en Jack Skellington!’
De hele groep knikte en vond het een goed plan totdat het de joker opviel dat dr. Octopus weg liep. De Joker volgde hem en zag dat hij iemand’s lichaam aan het verstoppen was.
‘STOP!’ schreeuwde de Joker.
Dr. Octopus draaide zich om en begon te lachen. Met één van zijn metalen armen sloeg hij de Joker bewusteloos. Toen de Joker wakker werd zag hij Lex Luthor en Draco Malfoy bij hem staan.
‘Het was dr. Octopus. Hij heeft iemand vermoord!’ zei hij.
Lex stond op en beval Draco om bij de Joker te blijven. Lex liep het hele huis door en vond dr. Octopus niet. Wel vond hij in zijn kantoor een begrafenis toespraak. Hij pakte een foto op en zag wie er dood was.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Catwoman
‘Volgens mij werkt dr. Octopus niet alleen!’ zei Lord Vader.
Iedereen keek hem aan en vroeg zich af wat hij bedoelde.
‘Ik heb hem gisteren gesproken over mijn hand. Het deed raar!’ zei hij snel.
Oogie Boogie en Draco bevestigde dit want zij zagen hem voordat ze naar bed gingen.

De eerste nacht is voorbij en dr. Octopus en zijn handlangers zijn bezig geweest.
Isabeau is dood.
Wie wordt Opperslechterik?
Deadline is Woensdag 21.00

P.S. Ik kom met een paar leuke extraatjes. 1tje is deze dag en 1tje is vanavond. De andere twee worden later pas revealed!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer ma nov 28, 2011 11:24 am

Dames en heren, medeslechteriken!

Ik heb zeer belangrijke informatie die de zaak van allen die tegen dr. Octopus zijn bijzonder zal helpen.

Kies mij als de opperslechterik en jullie zullen zien dat ik gelijk heb! Uiteraard geldt nog altijd de regel dat als ik ongelijk heb jullie mij de volgende dag mogen ophangen.

U allen hoogachtend, Saruman the White Twisted Evil

TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO ma nov 28, 2011 11:36 am

Waarom sterft de enige een beetje knappe vrouw onder ons?

Maar goed Saruman! Je bent de oudste onder ons, maar mijn vraag is waarom ben jij de meest slimme onder ons? Dus waarom moet ik jouw steunen en wat bedoel je met dat jij gelijk hebt?
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Natsirt! ma nov 28, 2011 11:39 am

Even tussendoor:

Saruman waarom heeft die Orc in godsnaam een kind vast Razz

Niet heel erg Lotr he:P
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer ma nov 28, 2011 11:42 am

@Natsirt!
Is toch vet? Laughing

@Scooby
Laat ik jouw vraag beantwoorden met een andere vraag;
Weet je nog welk ontzettend belangrijk voorwerp ik had in The Lord of the Rings?
Daar heeft het mee te maken. Razz
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO ma nov 28, 2011 11:46 am

Okee Saruman dat is een zeer goede reden
Maar voordat je mijn complete steun krijgt zou ik wel willen weten wie nog meer kandidaat is en wrm?

Zelf heb ik er geen zin in om deze rotbaan op mij te nemen
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Isabeau ma nov 28, 2011 1:18 pm

Sorry, maar dit is nu de 3e keer dat ik meteen in de eerste ronde wordt vermoord, ik snap dat dat het spel is, maar het is niet echt heel erg leuk Crying or Very sad
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  MarkV ma nov 28, 2011 1:39 pm

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Thejokerthedarkknight19



Prachtig staaltje propaganda van Saruman,
Maar ik wil mij best beschikbaar stellen!
Waarom zul je denken? Zoals jullie zagen, was ik één van de personen die het als eerste opviel dat dr octopus raar bezig was! Hopelijk kan ik ervoor zorgen dat we winnen =)

En jah het hoeft niet, maar vind persoonlijk dat er altijd 2 personen ervoor moeten gaan! En om alleen saruman voor de macht te laten gaan wordt een beetje lullig clown

WHY SO SERIOUS! clown
p.s. toch lullig dat er één van mijn mede batman killers eruit is Sad clown
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 3 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum