Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

+6
Wolverine
MarkV
Moondalian
LTO
TheWhiteWanderer
Natsirt!
10 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  ShounenSuki do nov 24, 2011 4:31 pm

Hé! Ik ben geen mislukte gitarist! Ik ben een mislukte sitarist ^^
Wacht…
ShounenSuki
ShounenSuki

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO do nov 24, 2011 9:32 pm

Sorry Mon, dat wist ik niet. Ken het spel ook niet.

Maar ik blijf de jongste en de knapste.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer vr nov 25, 2011 12:32 am

Luister maat, ik werd dan tenminste nog op een respectabele manier verslagen; eerst werden mijn legers verslagen door vikingen te paard en vervolgens werd mijn stad in puin gelegd door Enten! Daarna donderde ik op een epische wijze van mijn toren af. (In de film althans, in het boek wist ik the Shire ook nog grotendeels te verwoesten voor ik stierf! Razz )

Jij moest door je mammie gered worden... Laughing
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO vr nov 25, 2011 1:25 am

Nou moet je eens goed gaan luisteren ouwe kwakzalver!

Ik overleef tenminste als één van de weinige slechterikken! dat kun jij niet zeggen en ja ik wordt gered door mijn mammie, maar daardoor krijg ik kinderen en die heb jij nooit gehad.

En jij bent lekker stoer wil je zeggen. Ik zou er trots op zijn dat je die gedegenereerde half-mensen hebt uitgemoord.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer vr nov 25, 2011 1:30 am

Jij kleine etterbak! Je moet eens ff wat meer respect hebben voor een ECHTE tovenaar.
Je kon Perkamentus niet eens vermoorden, dat moest Snape voor je doen! In feite ben je niets meer dan een stereotype middelbare school pestkop wiens vader meer in de buurt komt van een echte slechterik. (Hoewel die aan het einde gewoon wegliep... De appel valt niet ver van de boom!) Laughing

Slechteriken horen OF te winnen OF te verliezen op een vette manier. Jij deed geen van beiden. Razz

Maar goed, ik geloof dat we de anderen irriteren met ons gespam, dus laten we deze discussie voortzetten als het spel is begonnen.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Lien vr nov 25, 2011 5:11 am

Daarnaast wil ik iedereen er even op wijzen dat Draco een watje is die ik met één spreuk kan vermoorden. Ha! Hij durfde niet eens Dumbledore te vermoorden! Ik zou dat zo hebben gedaan, na hem eerst natuurlijk nog even te laten lijden onder de cruciatusvloek.
Jij bent het pure bloed dat in jouw aderen stroomt niet waard!
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO vr nov 25, 2011 6:15 am

Nou moet je toch eens luisteren vieze krullenbol van een tante van mij. Als jij die ouwe zak zo graag vermoord had, waar was je toen het moment daar was.

En nee ik ben geen lafaard en mijn bloed onwaardig. Ik ben gwn slim en laat andere de rotklusjes doen.

Trouwens Bellatrix jij wordt vermoord door een Wemel! Haaah. Dat is pas een schande.

En jij ouwe kwakzalver met je goocheltrucjes. Jij kon Gandalf niet eens verslaan. Haahhaah jij bent een tovenaar van niks. Het enige wat jij gepresteerd hebt is het vernietigen van die gedegenereerde half-mensen

Dus jullie verwijten mij van alles terwijl ik nog maar jong ben en jullie hebben je beste tijd al gehad.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer vr nov 25, 2011 6:38 am

Ja, maar Gandalf is tenminste nog een van de vetste personages uit de films (en boeken) waar ik in voorkom. (In tegenstelling tot Harry Potter... Niets mis met de boeken en de films verder maar het personage zelf vind ik niet zo interessant. Maar goed, dat is mijn mening.)

En ik heb nog wel meer dingen gepresteerd dan het bijna verwoesten van the Shire hoor;
1. Ik heb een nieuw ras van überorks gecreerd. (De Uruk-Hai)
2. Ik heb een berg opgezet tegen een Reisgenootschap. (In de film althans)
3. Ik heb een koning zodanig gehersenspoeld dat hij mij bijna zijn land vrijwillig overhandigde.
4. Ik heb hele landstreken platgebrand met mijn legers.
5. Ik heb het woud van Fangorn gekapt en meerdere enten gedood.

Nu jij weer.

P.S. Zo jong en het nu al hebben verprutst... Treurig. Ik heb de schijn tenminste nog op weten te houden voor een paar honderd jaar. Laughing
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO vr nov 25, 2011 7:17 am

Okee ouwe kwakzalver, nu zal ik even bewijzen dat die goocheltrucs van jouw niks zijn vergeleken met mijn spreuken.

1: Dat super leger van jouw wordt vernietigt door een leger dat 4/5 x zo klein was als die van jouw
2: Die simpele truc van jouw heeft ze alleen maar opgehouden en niet definitief gestopt. Dus je hebt maar half werk geleverd
3: Je zegt het goed. BIJNA dus niet helemaal prutser
4: Dat waren boeren hoor. Ik vermoord tenminste nog andere tovenaars
5: Dat Fangorn was heel strategisch gedacht van je. Daarna wordt je vernietigt door ze

Dus eigenlijk heb jij in je gigantische leven helemaal niks gepresteerd. Dus de term kwakzalver berust zeker op waarheid
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer vr nov 25, 2011 7:42 am

Goed, ik zal die argumenten maar weer even ontkrachten, Draco. Het valt me trouwens op dat je weinig dingen te zeggen hebt over coole dingen die jij hebt gedaan... Laughing

1. Zij zaten in een van de beste forten van Midden-Aarde + zij kregen hulp van een paardenleger van duizenden mannen met Gandalf aan het hoofd. Ook kregen zij hulp van Elvenboogschutters (in de film) en Huorns (bewegende bomen met een bewustzijn).

Daar komt bij dat mijn Uruk-Hai wel degelijk een verbetering waren in vergelijking met gewone orks... Wij wonnen bijna, orks zouden geen kans hebben gehad bij Helms Deep.

2. Ik heb ze daarmee wel naar Moria omgeleid, waar Gandalf stierf. Dat hij terugkwam is een tussenkomst van God geweest (Gandalf = Jezus), dus daar kan een slechterik weinig tegen doen.

3. Tsja, dat heeft Grima verknald... En Gandalf kwam weer tussenbeide nadat hij door God was teruggestuurd. Maar het was wel een goeie magische truc van mij! Laughing

4. Welke andere tovenaars heb je vermoord?

5. Goed punt. Dat is me ook fataal geworden... Als dat namelijk niet was gebeurd had ik in een mum van tijd weer een leger van 10000 gehad en Rohan vernietigd!
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO vr nov 25, 2011 8:11 am

Okee kwakzalver,

1: Ik geef toe dat je uruk-Hai beter zijn dan die orks, maar daar is ook alles mee gezegd. Als die Uruk-Hai niet zo langzaam waren geweest hadden die paarden te laat geweest.
2: Jij hebt ze niet naar Moria gestuurd. Dat was de keuze van die idiote ringdrager. Ze hadden via Gondor moeten gaan
3: Grima heeft niks verknald voor je. Jij was gewoon te zwak om de controle over de geest te houden


Mijn prestaties tot nu toe:

- Ik was de beste van Zwadderich in mijn jaren
- Ik heb gezorgd voor de ontmaskering van de strijders van Perkamentus en ze bij Omber aangegeven
- Ik heb Perkamentus ontwapend zodat Sneep hem kon vermoorden
- Ik gebruik in mijn tweede leerjaar al vloeken die alleen volwassen dooddoeners gebruiken ( Serpensortia & Tarantallegra )
- Mijn naam zegt al genoeg:

het Latijnse woord draco betekent draak, dat duidt op het onaardige gemene karakter van Draco Malfidus.
Malfidus: komt van de Latijnse woorden mala (slecht, kwaad) en fidus/fides "(betrouwbaarheid, trouw). Samen betekent dit dus te kwader trouw of onbetrouwbaar

en als latste zorg ik tenminste dat mijn bloedlijn puur is en blijft bestaan en dat kan jij niet zeggen. Scorpius Hyperion Malfoy
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer vr nov 25, 2011 8:25 am

Mijn Uruk-Hai waren te traag omdat ze allerlei zware spullen mee sjouwden om dat fort in puin te leggen. Dat en zij waren bezig met dorpen in de fik zetten. Je weet wel, dingen die EVIL figuren horen te doen. Twisted Evil

Ik had rekening gehouden met beide mogelijkheden; in Moria zouden zij enorm in gevaar komen door Durin's Vloek en als zij zouden proberen via Gondor te gaan waren ze te dicht bij Isengard gekomen.

Oh... En Grima blijft een prutser die naar paarden stinkt!

Trouwens... Nog een paar dingen die ik heb gedaan;
- De troonopvolger van Rohan, Theodred, vermoord.
- Boromir is ook vermoord door mijn Uruks.
- Ik heb Rohan lang genoeg bezig gehouden zodat zij Gondor niet eerder konden helpen tegen Sauron (dat dat daarna mislukte is niet mijn fout).
- De heuvelmensen van Dunland opgestookt tegen de Rohirrim.

En nu jouw punten
1. Volgens mij was jij niet de beste van Zwadderich wat cijfers enzo betreft. Er waren volgens mij wel beteren dan jou (als ik het fout heb mogen de Harry Potter fans mij verbeteren, want ik weet het niet zeker).
2. True.
3. True, maar ontwapenen is niets; Perkamentus liet het toe en jij had alle tijd om hem te vermoorden.
4. Het voordeel van een bondgenootschap met de Dooddoeners. Wink
5. De naam is goed, dat geef ik toe.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO vr nov 25, 2011 9:11 am

Kijk we komen wel ergens

Mijn Uruk-Hai waren te traag omdat ze allerlei zware spullen mee sjouwden om dat fort in puin te leggen. Dat en zij waren bezig met dorpen in de fik zetten. Je weet wel, dingen die EVIL figuren horen te doen. Ja en dat is dus ook jouw fiasco geworden. Dus daar is niet goed over nagedacht.

- De troonopvolger van Rohan, Theodred, vermoord. dat is waar
- Boromir is ook vermoord door mijn Uruks. dat is waar
- Ik heb Rohan lang genoeg bezig gehouden zodat zij Gondor niet eerder konden helpen tegen Sauron. Ze waren op tijd hoor! Dus je hebt niks nuttigs gedaan voor Sauron.
- De heuvelmensen van Dunland opgestookt tegen de Rohirrim. Dat was dus een nutteloze tactiek want het heeft je niks opgeleverd behalve wat dode boeren.

En nu weer even over mezelf,

- Ik was van mijn jaar echt de beste van Zwadderich
- Ik hoefde die ouwe zak niet te vermoorden want de zegevlier behoorde door het ontwapenen al mij toe en dus mogen de lagere rangen de rootzoi opruimen.
- Ik was toen nog geen lid van de dooddoeners
- Dank je wel. naam is idd goed.

Nog andere eervolle vermeldingen over mezelf:

- Ik heb gezorgd dat de dooddoeners het kasteel ongezien konden binnenkomen
- Ik kan non-verbale vloeken versturen en ik kan occlumentie
- Ik haalde de beste cijfers van iedereen bij Toverdranken
- Ik kom uit een adellijke familie en ik koop dus gewoon mensen om i.p.v. iedereen maar te vermoorden. Zo blijf ik buiten schot.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Wolverine vr nov 25, 2011 10:22 am

Dam wat een info :S.
Pm elkaar even lekker levenloos over wie er sterke is Wink.
Stille wateren hebben diepe gronden.

We kunnen dus stellen dat jullie beiden niets voorstellen.

Succes iedereen Smile.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer vr nov 25, 2011 10:34 am

Niks te maken met stille wateren, Wolverine; gewoon een discussie voor de lol. Laughing

Weet je wat het is, Saruman en Draco zitten in verschillende werelden;
Saruman is een van een select groepje tovenaars (vijf in totaal), waarvan hij eerst de machtigste was. Echter, omdat hij slecht werd verloor hij een groot deel van deze wijsheid en macht aan Gandalf, die Sarumans kleur, wit, overnam na zijn dood. Hierdoor faalde Saruman uiteindelijk (en doordat orks, hoe sterk ook, gewoon waardeloze soldaten zijn).

Draco Malfidus leeft in een wereld waarin tovenaars best veel voorkomen. Van de leerlingen van Zweinstein was hij misschien een van de beteren, maar uiteindelijk bleek hij laf en kreeg hij maar weinig voor elkaar toen het erop aankwam. Hierdoor faalde Draco, maar hij kwam er goed vanaf; hij bleef leven en kreeg idd kinderen.

Het is maar net wat je vindt, maar het verhaal van Lord of the Rings spreekt mij gewoon meer aan.


Laatst aangepast door TheWhiteWanderer op vr nov 25, 2011 10:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO vr nov 25, 2011 10:45 am



Ach ik weet toch wel beter en ik blijf de knapste onder ons zoals altijd eigenlijk.

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Mdcpbwrlbnvti55gaathumb

LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Isabeau vr nov 25, 2011 11:20 am

Prrrr be nice to each other boyss, prrrr, het spel moet nog beginnen!
Neem lekker een kopje warme melk, en dan lekker knorren, prrrrr
Isabeau
Isabeau

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Natsirt! vr nov 25, 2011 11:35 am

Dr. Octopus ging net weg van LexCorp toen hij nog één keer omdraaide.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Tumblr_ll99wfJ7Xi1qcd7cjo1_500
Vervolgens liep hij richting een klein huisje net buiten Metropolis. Daar opende hij de deur en startte hij een machine. Één voor één verschenen er mensen uit de machine.
Als eerste kwam er een magere oude man met een lange witte baard en een witte staf.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Sarumantoppic
‘Ah de grote witte tovenaar Saruman! Welkom mijn heer!’ zei dr. Octopus.
‘Wat doe ik hier?’ vroeg Saruman boos.
‘Dat vertel ik u straks wel!’ zei dr. Octopus.
Saruman knikte en ging in een hoekje staan.
Dr. Octopus knikte weer wat knoppen in en dit keer kwamen twee mensen eruit. De eerste was een jongen van zeventien met blond haar en een vrouw met zwart/wit haar. De vrouw pakte een stok en wees hem op dr. Octopus.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Draco-Malfoy-draco-malfoy-16679617-325-325
‘Avada Kedavra!’ schreeuwde ze.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 41600_169433606412593_4599672_n
Er gebeurde niets.
‘Experlliarmus!’ riep de jongen.
Er gebeurde weer niets.
‘Jullie kunnen door blijven gaan maar er gebeurt niets. Deze machine vernietigt jullie gavens!’ zei dr. Octopus.
‘Tante Bellatrix ik ben bang!’ piepte de jongen.
‘Wees een man, Draco!’ zei de vrouw en ze sloeg de jongen.
Dr. Octopus ging weer verder en dit keer kwamen er weer twee mensen uit. De eerste was een vrouw in een zwarte leren pak en de tweede was een man met een wit gesminkte gezicht en grijns.
‘Selina Kyle en Jack Napier!’ zei Dr. Octopus.
‘Catwoman!’ zei de vrouw.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Catwoman_prowl
‘HAHAHAHAHAA Noem mij maar de Joker!’ zei de man en hij gooide een speelkaart naar dr. Octopus.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 The_joker_18878
Dr. Octopus bekeek de lijst en drukte al snel drie achter elkaar eruit. Als eerste kwam een lange man met lang zilver haar en een lange zwaard. Hij werd gevolgd door een man met blond haar en een blauwe sitar en als laatste kwam een grote zak uit de portaal met een set dobbelstenen in zijn hand.
‘Ik zal de wereld naar de Promised land brengen!’ zei de man met het lange haar.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Sepiroth_by_Waywatcherlord
‘I told them they were sending the wrong guy!’ zei de man met de sitar.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Demyx11.jpg_thumb
‘I am the gambling Boogie Man although I don’t play fair!’ zei de zak.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 AAAADOWkax8AAAAAADXNFw
‘Sephiroth, Demyx en Oogie Boogie welkom!’ zei dr. Octopus.
Daarna liep hij voor de laatste keer naar de machine en haalde hij de laatste persoon uit de machine. De persoon viel uit de machine en sprong meteen over eind.
‘Waar ben je Obi-Wan!’ riep hij.
Dr. Octopus liep op hem af en sprak hem aan. De man trok zijn arm omhoog maar er gebeurde niets.
‘Welkom Lord Vader!’ zei Dr. Octopus.
Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 021

De rollen worden zometeen verstuurd.
Deadline 1 is op zondag 21.00
Succes!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO vr nov 25, 2011 12:02 pm

Hey Natsirt!

Kun je die zin: 'Tante Bellatrix ik ben bang!’ piepte de jongen even weghalen. Dit is niet goed voor mijn ego. Ik probeer mezelf juist stoer voor te doen en dan flik jij mij dit.

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Mdcpbwrlbnvti55gaathumb



LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer vr nov 25, 2011 2:02 pm

Hahaha! Laughing

Ik vind het eigenlijk wel bij je passen, jochie!
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 1:40 am

Van jouw wil ik niks horen ouwe kwakzalver. Niemand neemt jouw serieus behalve een stel hersenloze orks & de neanderthalers uit Dunland
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer za nov 26, 2011 1:49 am

Nee... Heel veel mensen namen jou serieus natuurlijk...

Eens even kijken... Korzel + Kwab en... Tsja, wie nog meer eigenlijk? De rest van de mietjes van Zwadderich? Snape misschien, maar die verloor natuurlijk alle vertrouwen in je toen je zo hard faalde bij Perkamentus!
Jouw ouders namen je niet serieus omdat zij ook wel doorhadden dat je een mietje was en Voldemort DACHT niet eens aan je toen je die Zegevlier kreeg; hij dacht dat ie van Snape was. Ja... Je liet echt een enorme indruk achter bij degenen die ertoe deden... Wink

IK was dan tenminste nog de hoofdslechterik van de Eerste + Tweede LOTR films samen met de Nazgul! (Sauron bleef in die twee films eigenlijk een beetje op de achtergrond, terwijl ik de meeste dingen deed die het Reisgenootschap direct hinderden). Laughing

TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 2:01 am

Ik heb die idiote Korzel en Kwast om mijn vinger gewonden. Mijn mede zwadderaars deden over het algemeen precies wat ik wilde.

Snape deed precies wat ik wilde en hij gaf zoveel om mij dat ik hem de moord kon laten uitvoeren. Hierdoor dacht Voldemort dat Snape eraan moest en kon ik overleven. Een goed en strategisch plan al zeg ik het zelf.

Sauron dacht dat jij die simpele taak van het vermoorden van 9 leden van het reisgenootschap wel aan kon, maar zelfs dat lukte je niet en dan pakken die zogenaamde superieure Uruk-Hai van jou ook nog de verkeerde halflings
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  TheWhiteWanderer za nov 26, 2011 2:08 am

Snape bleek een good guy te zijn, en Perkamentus vroeg hem om hem te vermoorden! In feite heb je de goede kant alleen maar geholpen met jouw angsthaas-moment (Voldemort vertrouwde Snape daarna). Het was helemaal geen strategisch plan van jou en hij gaf helemaal niets om je! Twisted Evil

En als die Uruks die twee Halflingen bij mij hadden gebracht had ik ze kunnen martelen voor informatie; helaas kregen ze mot met orks van Sauron en werden ze vervolgens in een hinderlaag gelokt door de Rohirrim... Het was een goed plan van mij en ze hadden het bijna gered. Het was pech en niets meer dan dat... Neutral
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  LTO za nov 26, 2011 4:22 am

Okee ouwe kwakzalver, dt laat meteen zien dat jij al last heb van dementie.

Snape was geen good guy, maar gewoon iemand die de kant koos wat hem het beste uitkwam en trouwens ik had die ouwe zak wel al ontwapend en toen kwam Snape dus waarom zou ik dan moeite doen terwijl hij een ontbreekbare eed heeft afgelegd. Dus hij moest het wel.

Nu even die superieure Uruk-Hai van jouw.

Ze nemen de verkeerde halflings mee en als dat jouw plan was dan is denken niet echt jouw sterkste kant Saruman! Je plan is om de verkeerde te pakken om te marteleln terwijl de juiste er ook rondloopt en die troepen van jouw zijn ook nog zo stom dat ze ruzie met elkaar krijgen om eten en elkaar gaan bestrijden
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes! - Pagina 2 Empty Re: Weerwolf 22: Nobody likes the villain, but without us there wouldn't be any heroes!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum