Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolf 24 South Park

+5
MarkV
TheWhiteWanderer
Natsirt!
Wolverine
Lien
9 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Weerwolf 24 South Park

Bericht  Lien di jan 03, 2012 10:40 am

It was still early in the small mountain town of South Park. A little boy’s yell pierced the morning silence. “OH MY GOD! THEY KILLED KENNY!” Stan jumped up as he saw the dead body of his friend next to him.
Kyle and Cartman woke up because his yell. “W-what happened?” Mumbled Kyle as he fought to get out of his sleeping bag.
“Kenny is dead!” Stan kneeled down next to the lifeless body of his friend.
Cartman immediately turned towards Kyle and started yelling. “Goddamnit Kyle, you stupid Jew! You just had to kill him during my slumber party.”
“Shut up you fat ass! There has to be an explanation for this!” Kyle yelled before he turned towards Stan and Kenny again and continued in a softer voice. “How did he die?”
“I… I don’t know.” Stan stammered. “I don’t see any blood… wait… there’s a small stain of blood on his chest.” He ripped open Kenny’s jacket which he was wearing because he was too poor to buy a sleeping bag and Cartman was too selfish to lend him one.
“You faggot! You can’t just undress him!”
“Shut up Cartman and look!” Kyle muttered as he stared at the bare chest of his friend. There, written in blood, was the word ‘THEY’. “They? Why they?”
“I don’t know, maybe it’s something from poor people? The code for the league of poor people?” Obviously this was Cartmans best argument.
Stan rose his eyebrow. “Written in blood on the chest of a dead boy they would write a code?”
Cartman didn’t like that nobody was agreeing with him. “You stupid piece of shit! Don’t you know anything about poor people? They don’t have the money to buy a pen or paper so they use blood to write and their own skin to write on, you stupid fuck!”
Kyle face palmed. “Let just look it up after we’ve warned your mom and buried Kenny.” But as the three (sort of) friends turned towards where Kenny was lying, he had disappeared.
Stan who had been kneeling down beside the corpse had only looked away because of Cartman rant. He jumped up. “WHAT THE FUCK?!”
“Oh yeah that happens all the time with poor people because they can’t afford to be buried so they just disappear.” Cartman nodded like he was an expert on poor people.
Kyle face palmed again. “Let’s just see if we can find something about ‘they’.”
So the boys decided to Google it because Cartman said that Yahoo is for fags.

Team of Horrible Evil Youngster (T.H.E.Y.), a group of mostly sixth graders plotting to kill all the fourth graders. You’re next, you little fart!

“Is that it?” Cartman threw his Ipad against the wall. “This thing is useless!”
Stan and Kyle gave him a pointed look. “We already knew that.” Replied Kyle. “But it seems that T.H.E.Y. are after us.”
“Way to state the obvious, you stupid Jew. But how do you explain that Kenny’s body disappeared?”
“I’m a Jew, not a genius. How should I know!”
Stan sighed. “Guys! We have more important things to do than argue! We must assemble a team to defend all fourth graders.”
“And we must get our revenge!” Cartman grinned, dark and evil thoughts about chili revenge popped up in his head.
“And someone had to tell Kenny’s parents.”
“And more revenge!” Cartman grabbed his laptop and started planning.
“Shut up, you fat ass!”

Ja in het Engels want dan komen die scheldwoorden beter tot zijn recht en dat is natuurlijk veel leuker Wink
Jullie moeten nu een personage kiezen. Je kunt kiezen uit:

Kyle: Een van de slimste jongens van de klas. Hij is Joods en wordt hiermee vaak gepest door Cartman. Zijn moeder staat er om bekend dat hij nogal bazig en agressief te zijn. In een latere aflevering wordt bekend dat hij uit New Jersey komt wat als verklaring dient voor zijn soms agressieve uitbarstingen. Over het algemeen is hij samen met Stan wel wat meer 'the voice of reason' van de groep. Stan is dan ook zijn beste vriend.

Stan: Beste vriend van Kyle. Heeft een bijzonder vreemde vader die zich veel bezighoudt met wat de jongens aan het doen zijn. Hij is de meest vriendelijke van de groep en is altijd wel bereid mensen te helpen. Tenzij het Cartman is als hij weer eens te ver is gegaan. Hij is het vriendje van Wendy.

(Eric) Cartman: Is een dik, luid en onbeschoft jochie dat zichzelf ziet als de leider van de groep, bijzonder populair en geliefd door iedereen. Dit is echter niet waar. Hoewel Cartman zijn aardige buien kan hebben is hij over het algemeen egoïstisch en een verwend nest. Zijn grove taalgebruik heeft al menig ouder in het rustige bergstadje laten schrikken.

Butters: Een vrolijk, naïef en optimistisch jongetje. Hij is altijd bang dat hij straf krijgt van zijn ouders, wat ook regelmatig gebeurd. Butters wordt vaak gebruikt als de jongens iemand de schuld van iets moeten geven. Tenzij Cartman vindt dat het de schuld is van de Joden of Gingers.
Butters is niet helemaal zeker over zijn seksualiteit en daar wordt veel misbruik van gemaakt. Zo zette de jongens hem ertoe aan om het nummer "What, what? In the butt!" op te nemen voor een van hun plannetjes.

Tweek: Bekend op zijn hyperactiviteit, paranoia en stress. Hij heeft veel nerveuze tics en praat met een erg hoge stem.

Ike: Het geadopteerde, Canadeze broertje van Kyle. Hij lijkt erg onschuldig maar heeft veel verborgen talenten en kan soms verrassend uit de hoek komen. Hij is twee jaar jonger dan de rest van de groep.

Token: (because we need to have a black guy) Token is het enige zwarte jongetje in de klas, zijn familie is erg rijk en is verhuist naar een van de grote villa's in het dorpje.

Wendy: Zij is de voorzitster van de studentenraad en het slimste meisje van de klas. Ze is heel serieus over haar relatie met Stan. Ze is ook best sterk en weet redelijk goed voor zichzelf op te komen. Dit bewijst ze als ze Cartman in elkaar slaat nadat hij grapjes maakte over borstkanker.

Bebe: Zij is het beste vriendinnetje van Wendy. Over het algemeen valt zij een beetje tegen de achtergrond naast Wendy tot ze op een bepaald punt borsten begint te ontwikkelen. Dan hebben opeens alle jongens aandacht voor haar.

Kies een karakter uit en post dat op het forum. Donderdag 12:00 krijgen jullie je rol toegestuurd.

Gekozen personages:
Kyle- TheWhiteWanderer
Stan- ShounenSuki wolf
Cartman- Wolverine
Butters- MarkV
Tweek- Natsirt!
Token- Scooby
Ike-Vee02
Wendy- Moondalian


Succes iedereen!


Laatst aangepast door Lien op di jan 10, 2012 9:39 am; in totaal 5 keer bewerkt
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Wolverine di jan 03, 2012 10:44 am

Ik ken alleen Cartman, die wil ik graag zijn Razz.
In het Engels zal ik niet alles snappen, dus hoop echt dat er geen hints in het engels in staan, anders heb ik een nadeel Razz.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Natsirt! di jan 03, 2012 10:50 am

My name is .... Tweek.

'ARGH IT'S TOO MUCH PREASURE!!!'

Weerwolf 24 South Park TweekGun2
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  TheWhiteWanderer di jan 03, 2012 10:59 am

Aw, sheet! Cartman is dus al gereserveerd! Neutral

Dan ben ik Kyle! Very Happy

'You bastards!'


Laatst aangepast door TheWhiteWanderer op di jan 03, 2012 11:19 am; in totaal 2 keer bewerkt
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  MarkV di jan 03, 2012 11:05 am

Butters plz he's awesome
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  ShounenSuki di jan 03, 2012 11:15 am

I wanna be Stan~☆
ShounenSuki
ShounenSuki

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  vee02 di jan 03, 2012 12:39 pm

Doe mij maar Ike
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Natsirt! di jan 03, 2012 12:40 pm

Vee2is dus FIREMAN:P

iets wat Ike fet vaak zegt :')
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Lien di jan 03, 2012 12:41 pm

Tim is het broertje van Tim...
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  TheWhiteWanderer di jan 03, 2012 1:43 pm

ADOPTIEF broertje, mind you! Wink

'Kick the baby!'

TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  LTO wo jan 04, 2012 12:38 pm

Okee ik doe ook wel mee. Ik ben dan wel Token. Maar wel alvast een waarschuwing, ik zal niet zo actief zijn vanwege andere verplichtingen
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Lien do jan 05, 2012 3:47 am

Stan, Kyle and Cartman were sitting in the school bus on their way to the ski resort the school rented every year for the annual ski trip. Every class would get 4 cabins, supervised by their teacher. Stan and Kyle were still discussing the death of Kenny while Cartman was playing on his Nintendo 3DS and eating crips, chocolat and cake. They would make a final stop to pick up the last few kids before heading into the mountains. The bus screeched to a halt and as the door opened the boys jaws dropped. In walked Kenny, he waved at them like nothing had happened.
“What the-“ began both Stan and Kyle. Cartman hadn’t noticed him yet, he was too engrossed in his game. They looked at each other. “How could this be? Was it all a joke?” They immediately turned towards Cartman, deeming him low enough to pull such a prank. However Cartman was still engrossed in his game.
Suddenly the boys heard a scream. “The bus is moving! I can’t handle this pressure!” Realizing that it’s just Tweek, they decide to ignore it and focus on Kenny instead.
“What happened last night?” Stan asked with genuine concern mirrored on his face.
“What the fuck are you talking about?!” Kenny replied while giving them a strange look. “We just had a sleepover.”
At that moment both boys wondered whether their minds were playing tricks on them. “Could it have all been a dream?” Kyle thoughts out loud.
“I don’t know, man.” Stan replied. “I, honestly, don’t know.”

En hiermee begint de eerste nacht.
Stuur voor zaterdag 12:00 wat je gaat doen deze nacht. Deadline gemist? Balen voor je…
In dit eerste stuk zitten nog geen hints, die komen bij het volgende verhaaltje.

Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Natsirt! vr jan 06, 2012 7:48 am

Ik kan niet wachten op het verhaaltje Wink

Kijken wie er dood is!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Nacht 1

Bericht  Lien za jan 07, 2012 12:26 am

Nacht 1
It was the middle of the night. In the corner of the room a bag was being unzipped. Out climbed Ike, who decided to sneak into his brother´s bag and go with him on the fieldtrip. He let his eyes get used to the darkness and then looked around the room. In the far corner he saw some figures moving. Thinking it were his brother and his friends he walked towards them. “Hello,” he whispered.
The figures in the shadow turned around . “Fuck, we’re busted!” Muttered the first.
“Not if I can help it!” The second figure grabbed the little boy and muffled any sound he could make with his hand. He grabbed a knife and stabbed the little boy several times. He waited until his body was motionless before dropping him on the floor. A small thud echoed through the room. “Shit!”
The two figures ran out of the room, dropping the note they were planning to leave after they had killed an actual fourth grader.
Tweeks eyes shot open. “What was that?!” He heard some stumbling and the slamming of a door. He jumped up and flicked on the light. Everybody was still in their bed. Most were slowly waking up because of the noise and the light.
“W-what happened?” Mumbled Stan as he wiped the sleep out of his eyes.
“The pressure! The pressure! I can’t take it anymore!” He pointed at the corner were Ike’s body lay in a pool of blood.
“Little brother!” Kyle jumped out of his bed. He ran to his little brother and kneeled down beside his body.
The door of the bedroom slammed open and there stood Wendy, she was breathing heavily and still wearing her pajamas. “Can you guys please keep it quiet, we’re trying to sleep! Just because-“ Her voice died out as she noticed Ike and Kyle in the corner. “What happened? How did he get here? Who did this?” She stared at her boyfriend Stan, awaiting some answers.
It was however Kyle who replied, he was now holding a small piece of paper. “They left a note. ‘Dear fourth graders let this be a warning. Our spies in your group will kill every single one of you until the fourth grade no longer exists! T.H.E.Y.’”
“Well at least they’re only killing Jews.” Cartman said quite content with himself.
“You stupid fat ass, Kenny wasn’t a Jew!” Stan was becoming quite frustrated with his friend.
Cartman rolled his eyes. “Well no, Kenny didn’t have enough money to be a Jew. He probably wanted to be a Jew but Jews only accept rich people, Kenny was too poor so he had to be a Christian.”
“Wait… Kenny is dead?!” Token looked up surprised and caught the eye of Kenny who was in fact still alive.
“No… well… it’s complicated.” Kyle looked up and searched for his friend Stan. “We need help. We need to calm somebody. Let’s call Mr. Garrison.”
Wendy hesitated for a bit. “Uhm… You don’t want to do that. I just walked by his room to check on you guys and I heard some sound that I’m now very much trying to block out of my mind. Honestly guys, don’t disturb him.”
Cartman backed away in horror only to trip over a bag and almost landing on top of Token. Token pushed him so he would land on the bed instead. “Dumbass!” Token mumbled softly.
Butters looked up confused, cradling his teddy bear. “I don’t get it. What was he doing?”
Wendy rolled her eyes. “It doesn’t matter. We need to do something about this. We need to figure out who those spies are, apparently not everybody can be trusted. We need a leader, we need to take control.”


- Ike (Vee02) is dood.
- Er moet een leider worden gekozen.
- Deadline voor kiezen leider: zondag 15:00
- Deadline voor ophangen: Dinsdag 15:00
- Sorry voor zoveel tekst, ik zal proberen hem volgende keer in te korten.
- Cartman wil The Coon inschakelen.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  TheWhiteWanderer za jan 07, 2012 1:21 am

Ike, NOOOOOOOOO!!! Crying or Very sad

Tenminste, ik neem aan dat Ike dus geen wolf was... Neutral
Ik ben zelf nu twee keer achter elkaar burgemeester geweest, een keer ging het goed en een keer wat minder. Ik wil eigenlijk dat iemand anders deze keer de jacht op de wolven leidt!

Dus Cartman wordt nu een superheld? Laughing
Wat houdt dat in?
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Lien za jan 07, 2012 1:27 am

Nee Ike was geen wolf. En dat van Cartman was een grapje, hij wil gewoon weer aandacht.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Moondalian za jan 07, 2012 1:55 am

Ik wil wel burgemeester worden. Ik garandeer dat we de eerst dag een wolf vermoorden.
Moondalian
Moondalian

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 21-02-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Heerhugowaard

http://www.fanfiction.net/~Moondalian

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  TheWhiteWanderer za jan 07, 2012 2:02 am

Dat klinkt erg hoopvol! Als dat zo is, Moondalian, dan heb je voorlopig mijn stem! Very Happy
Uiteraard geldt dan de gebruikelijke procedure: als het geen wolf is die je aanwijst pakken we je de volgende dag.

Ik wil alleen eerst even kijken naar wat anderen misschien te zeggen hebben.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Natsirt! za jan 07, 2012 2:58 am

Ik wil geen leider worden!
It's too much pressure!

Dus voorlopig krijgt Moondalian mijn stem, maar als iemand mij kan overhalen kom maar op Razz
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  LTO za jan 07, 2012 3:48 am

Ik heb er ook geen zin in om burgemeester te zijn. Moondalian jij krijgt ook mijn stem.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  MarkV za jan 07, 2012 4:24 am

mijn stem heb je ook moondàlian! =]
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Lien za jan 07, 2012 9:35 am

Oke het is een spannende strijd, in de ene hoek hebben we Moondalian en in de andere hoek niemand! Dit wordt het gevecht van de eeuw mensen!

De tussenstand:
Moondalian 4
Niemand 0

Stay tuned!


Laatst aangepast door Lien op za jan 07, 2012 9:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Natsirt! za jan 07, 2012 9:38 am

Heeft Moondalian niet al 4 stemmen?

Maar dat kan ik mis hebben :p
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Lien za jan 07, 2012 9:40 am

Ja komt door je site, die liet me het niet zien. Allemaal weer de schuld van Tweek!
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Moondalian za jan 07, 2012 10:00 am

Aw, ik vind dit erg zielig voor niemand. Ik wil sportief zijn dus niemand krijgt mijn stem ^^
Moondalian
Moondalian

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 21-02-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Heerhugowaard

http://www.fanfiction.net/~Moondalian

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolf 24 South Park Empty Re: Weerwolf 24 South Park

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum