Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2014: Amerika, on the eve of a civil war!

+5
JeOmaOpEenFiets
kwerkhoven
Samantha van keulen
Puringa
LTO
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! zo apr 27, 2014 4:24 pm

Patrick serieus :S

Hoe kan je nou spreken over een afwijkende speelstijl.
Ik heb letterlijk één keer meegedaan.
Ik vind het dus absoluut geen sterk argument aangezien jij vorig potje ook anders speelde als daarvoor en jij was toen ook niet slecht.

Ik hoop dat iemand anders met een beter argument komt anders vermoorden jullie een goede en dat zou dood zonde zijn!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Puringa zo apr 27, 2014 5:34 pm

Ik ben serieus. Vooruit, een beter argument:

Dat je één keer eerder hebt meegedaan is niet waar, dat weet je zelf ook wel. Ik ben eens in de archieven gaan kijken op dit forum en in "Weerwolven 23" is ook een zeer agressieve verdediging van jouw kant te zien bij elke beschuldiging en in dat potje was je de sjamaan!

Je stemde daar als eerste op iemand voor de eerste ophanging en reageert fel en verdedigt heel heftig op het moment dat iemand jou verdacht vindt. Vervolgens ben je heel inactief in dat spel en geef je geen enkel argument.

Dit merkwaardige gedrag is vervolgens in geen enkel ander potje te zien, tot nu dan.

De meeste posts die je dit potje op op het forum en op Facebook hebt geplaatst zijn verder vaag (zoals bijvoorbeeld het feit dat je een hint over jezelf hebt gezien, maar wat precies zeg je niet), terwijl je in andere potjes met mooie theorieën komt. Dat je verder op mij hebt gestemd als burgemeester is verder niet relevant (zoals ik al eerder zei, mensen konden eigenlijk niet anders gezien al bekend was dat ik goed was en je zou jezelf uiterst verdacht maken door niet op mij te stemmen of helemaal niet te stemmen). Dat je daarnaast ook op de eerste slechterik hebt gestemd is ook niet relevant gezien dat een speelstijl van wolven kan zijn. Ik heb jaren terug (toen ik dit ook heel veel speelde) geregeld die strategie toegepast, zodat ik in de ogen van anderen haast niet verdacht kon zijn.

Gezien je zowel op Facebook als hier op elke minuscule aanwijzing buitengewoon heftig reageert heb ik genoeg reden om aan te nemen dat je wat mij betreft wel degelijk slecht bent!

-

Overigens nog iets anders: Ik zie nu al een paar keer posts met de strekking "Ik zie een hint over mezelf!" Deel de hint dan, vertel bijvoorbeeld in welke zin je de hint hebt gezien (op die manier geef je je rol niet prijs, dus voldoe je aan de spelregels). Er zijn 7 mensen over, ik ben in ieder geval goed gezien ik opnieuw tot leven ben gewekt, dus ik zal zwijgen over mijn rol (ik heb immers niets meer te bewijzen en het geeft de wolven zodoende meer giswerk) en als degenen die hints hebben gezien deze hint kunnen posten kunnen we dus het resterende groepje op die manier te pakken nemen.

Dus Tristan, laat de zin met de hint zien en overtuig me dat ik op iemand anders moet stemmen. Kun je me niet overtuigen, dan blijft mijn stem staan!

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! ma apr 28, 2014 2:38 am

Ik ben altijd aggressief als mensen mijn beschuldigen.
Of ik nou slecht of goed ben.
Dat is nou eenmaal zoals ik ben.
En omdat ik nou zo speelde een aantal jaar terug betekent niet dat ik altijd zo speel.
Ik ben een stuk wijzer geworden en probeer elke ronde anders te spelen (anders is de lol er voor mij snel vanaf).

Over de hint die ik over mijzelf hebt gezien wil ik makkelijk zijn.
(Waarom moet ik hem wel doorgeven en doen anderen dat niet?)

Ik ken Luke een beetje en hij houdt ervan om hints te verbergen.
Mijne kan je vinden door mijn achternaam de Havilland in google in te typen.
Als je op de engelse wikipedia klikt kom je op een site over een vliegtuigbedrijf die later in is overgenomen door BAE.
Letterlijk de eerste zin van die site:
BAE Systems plc is a British multinational defence, security and aerospace company headquartered in London in the United Kingdom and with operations worldwide.

Ik zie dit als een hint naar mijzelf.
Als ik niet had geweten dat jij goed was dan had ik op jouw gestemd, maar dat kan nu dus niet.
Ook verwacht ik niet dat Debby slecht is, aangezien zij op Steven ging als eerste (als ik het goed heb).

Ik twijfel tussen Eline, Mitchel en Samantha.
Graag verduidelijking.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Wolverine ma apr 28, 2014 2:45 am

Ik was vergeten dat Eline en Samantha nog meededen. Ik denk dat één van de vrouwen nog slecht is of misschien beiden (sjamaan en wolf), maar zeker weten doe ik niet.

Mijn rol wil ik nog even voor me houden, tenzij ik echt beschuldigt word dan zal ik uit de doeken moeten komen Wink.

Maar ik wil alleen nog weten, krijgt de necromancer ALTIJD de rol te horen voordat die iemand terug brengt?
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Puringa ma apr 28, 2014 4:32 am

Natsirt! schreef:Mijne kan je vinden door mijn achternaam de Havilland in google in te typen.
Als je op de engelse wikipedia klikt kom je op een site over een vliegtuigbedrijf die later in is overgenomen door BAE.
Letterlijk de eerste zin van die site:
BAE Systems plc is a British multinational defence, security and aerospace company headquartered in London in the United Kingdom and with operations worldwide.

Ik probeer te zien wat de hint is, maar ik zie er niets in. Er bestaat ook een vliegtuig genaamd Havilland Vampire, dus dat zou je eerder meer verdacht maken dan minder verdacht.

Ten tweede vind ik dit ook heel vreemd:

Natsirt! schreef:Als ik niet had geweten dat jij goed was dan had ik op jouw gestemd, maar dat kan nu dus niet.

Dus als iemand je verdacht vindt stem je maar op die persoon? Vreemd, gezien de mooie theorieën die je normaal hebt.

Tot slot las ik een post van een paar dagen geheven terug waarin je uitleg geeft waarom je nu anders speelt:

Natsirt! schreef:Ik ben op zoek naar een speelstijl waarin ik niet steeds het zelfde doen.
Op deze manier hoop ik niet snel te lezen te zijn.
Echter duurt het even voordat mijn stijl perfect is Very Happy

Anders spelen is één ding, maar vreemd spelen is iets anders. Waarom zou je niet te snel te lezen willen zijn? Volgens mij is de rolverdeling sowieso heel moeilijk te bepalen. De enige reden waarom iemand naar mijn idee niet te snel te lezen wilt zijn is omdat diegene geen goede rol heeft. Als ik bijvoorbeeld ziener ben zou ik er juist voor zorgen dat mijn rol uit mijn berichten valt op te maken zodat mijn positie sterker wordt. Met wat geluk wordt je nog beschermd ook. Maar deze tactiek van ontraceerbaar willen zijn kan in echt niet rijmen met goede intenties dus ik blijf bij mijn keuze.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! ma apr 28, 2014 5:02 am

Ik weet het niet Patrick maar volgens mij vergeet je één belangrijk detail!

Als je de ziener bent en men kan je snel lezen dan kunnen de wolven dat ook!
En dat wil ik dus niet!
Ik ga niet elke ronde vol de strijd aan omdat totaal niet handig zou zijn.

En waarom zou een Vampire vliegtuig mij verdacht maken?
We spelen met wolven niet met vampiers.

En de reden dat ik op jou zou stemmen (als het niet zeker was dat je goed bent)
is omdat jij zonder echt een goede reden mij loopt aan te vallen.
Terwijl er veel logischer keuzes zijn. Vergeet niet dat dit letterlijk pas mijn tweede potje is en dat ik nog niet weet hoe ik wil spelen.

Ik stem op Eline, omdat zij en Samantha wel heel raar op elkaar stemden bij de BM verkiezing.

Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Puringa ma apr 28, 2014 5:12 am

Tja, het vliegtuig verhaal maakt je ook niet minder verdacht Wink

En bij weerwolven moet je niet alleen kijken naar logische keuzes, dat bleek wel uit dat 23e potje. Soms valt iets moeilijk te beargumenteren, zoals in dit geval. Er klopt gewoon iets niet.

En de ziener was slechts een voorbeeld, dat is inderdaad een rol die ik wat omzichtiger zou spelen, maar naar de andere rollen kun je makkelijker hinten.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Samantha van keulen ma apr 28, 2014 9:52 am

Pfff lastig... Het enige wat ik uit het verhaal heb weten te halen is dat mitchel als eerste bij het lijk van kevin was en als eerste wist te vertellen dat hij goed was, dit wil dus volgens mij zeggen dat hij al op onderzoek uit is geweest en misschien wel betrapt is door kevin en hem daarom vermoord heeft dus mijn stem gaat naar mitchel
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Lien ma apr 28, 2014 10:51 am

Ik stem op Tristan. Hij stemt tenslotte op mij, lijkt me wel zo lief om dat terug te geven.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Wolverine ma apr 28, 2014 10:58 am

Oke, even mijn rijtje Very Happy.

1. Ik vertrouw Patrick omdat die weer tot leven is gewekt en de necromancer de rol krijgt te horen, dus die is goed.
2. Ik vertrouw Kevin, omdat die deze nacht een dubbele moordpoging heeft overleefd Wink. Zegt genoeg lijkt me.
3. Ik vertrouw Tristan eerlijk gezegd wel. Misschien is die wel de sjamaan hoor, maar geen wolf lijkt me.
4. Samantha en Eline zijn dan nog over. De dames vind ik lastiger omdat beiden exact hetzelfde gedrag vertonen.

Toch ZOU mijn stem naar Samantha gaan, omdat zij ten eerste op mij stemt en daarnaast zij niemand steunt. Waarom niemand steunen? Het lijkt erop dat ze op iemand willekeurig stemt om zo verwarring te zaaien en ons te verdelen (goeie tactiek Razz).

Jammer genoeg heeft het weinig zin om ons te laten verdelen en daarom ga ik de kant kiezen van Tristan en stem ik met hem mee op Eline!
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! ma apr 28, 2014 11:02 am

Ah wat aardig Eline. Fijn dat je ook een sterk argument hebt Smile
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Samantha van keulen ma apr 28, 2014 11:25 am

Ik wil mijn stem wijzigen naar eline
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO ma apr 28, 2014 1:27 pm

De ene zijn dood is de ander zijn brood!

Net na de lunch vertrekt de groep voor een rondtocht over de katoenplantage van de familie de la Bretoniere. Wanneer de groep bij een groot leeg stuk middenin tegenkomen besluit de Markies om meteen maar een nieuwe ophanging te plannen. Er dwingt zich een tweedeling op. De ene helft van de groep besluit voor Tristan te gaan. De andere helft besluit voor Eline te gaan. Uiteindelijk is het Samantha die de beslissende stem heeft. Zij besluit toch meer vertrouwen te hebben in een man en kiest daarom voor Eline op te hangen.

Op het moment dat de Markies Eline wilt vermoorden pakt zij een mes uit haar zak en gooit deze recht in de keel van Tristan. "Verrader. Vuile noordeling". De Markies reageert geschokt en besluit de lichamen te onderzoeken. Uit de onderzoeken komt naar voren dat Tristan inderdaad tegen de slavernij was. Eline was voor het behoud van de slavernij, omdat zij graag als vrouw over mannen regeert.

Aangezien een gedeelte ( waaronder ik ) er een paar dagen niet zijn. Ligt de volgende deadline op donderdagavond 20.30. Tenzij ik tussendoor alle reacties heb en er tijd voor heb.

Levenden: Mitchel, Samantha, Debby en Patrick.
Doden: Tristan, Eline, Kevin en Steven.

Er leeft nu nog één slechte. De sjamaan. Deze krijgt het recht om nu te moorden en te spieken.

LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! ma apr 28, 2014 1:31 pm

Jammer hoor Eline.

Ik wil wel even zeggen tegen Patrick dat mijn speelstijl absoluut niets met mijn rol te maken hebt.
Ik speel meestal verdedigend Wink
Alleen als necromancer deed ik het niet omdat ik niet veel met die rol aankan.

Toch bravo Wink
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Puringa do mei 01, 2014 7:51 am

Twee dagen later dan ik op Facebook heb aangegeven nu alsnog:

Op dit moment zijn er nog vier mensen in het spel. We weten inmiddels drie rollen, namelijk die van Steven en Tristan (wolf) en die van Eline (jager).

De rol van Kevin is helaas niet duidelijk en kan ik zelf ook niet op maken uit de hints. Wat we wèl weten is dat hij niet de heks is, gezien de heks hem heeft omgelegd.

Dan houden we dus vier rollen over: Heks, sjamaan, necromancer/ziener/engel (twee van die drie).

De overlevenden:
Debby: Mijns inziens onschuldig, ik zie bij haar positieve hints in het verhaal.
Patrick (Ik :p): Onschuldig want tot leven gewekt door necromancer.
Samantha: Ze heeft wat vreemde acties gehad zoals het niet op mij stemmen en het veranderen van haar stem naar Eline. Mijn hoofdverdachte is echter...

Mitchel! Zelfde onderbuikgevoel als bij Tristan. Wat me daarnaast opviel was dat Mitchel en Tristan hier op het forum toevallig een paar keer vlak achter elkaar berichten hebben geplaatst. Probeert verder in eerste instantie mij als sjamaan aan te wijzen terwijl toch wel duidelijk is dat ik dat onmogelijk kan zijn.

Nu de nachtronde: Ik hoop dat de ziener er nog is en het zou fijn zijn als de engel er ook nog is. Aan de necromancer hebben we niet veel in dit stadium dus ergens hoop ik dat die de pijp uit is xD

De rolverdeling:
Heks: Bescherm Debby
Engel: Bescherm mij (Patrick)
Ziener: Bekijk Mitchel


Waarom deze verdeling: Mij boeien die punten niet zo veel die je kunt krijgen als je wint, dus als ik mezelf moet opofferen moet dat maar Smile

Wat er namelijk gaat gebeuren is dit: Als ik dood ga weten we dat de engel dood is en de ziener leeft. De ziener kan aan Debby vertellen wat hij/zij heeft gezien en zo wordt het spel gewonnen.

Als niemand dood gaat weten we dat de sjamaan mij heeft geprobeerd te pakken en winnen we sowieso. Eerst Mitchel ter dood veroordelen en daarna Samantha bij de laatste ophanging mocht Mitchel het niet zijn.

Als Samantha of Mitchel vannacht worden gedood weten we dat de ander de sjamaan is. Ook op die manier winnen we.

Dus ik raad sterk aan om de bescherming en de beziening zo te regelen!

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Wolverine do mei 01, 2014 10:52 am

Wauw dus met andere woorden ik leg altijd het loodje.
Leuk bedacht, maar dat lijkt me niet echt handig.

Ik ben 100% zeker overtuigd dat Samantha of Debby de sjamaan is.
Als jij Debby vertrouwd dan wil ik best met je meegaan om Samantha om te leggen.

Maar geloof me als ik zeg dat ik goed ben en deze post plaatsen VOORDAT de nacht voorbij is was geen slimme actie Wink.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO do mei 01, 2014 11:48 am

He dies, again!

De woedeaanval van Eline op Tristan was nog niet door iedereen verwerkt tijdens het avondeten. De meeste mensen die nog leefden besloten om snel te gaan slapen en niet nog even aan de bar te hangen. De overgebleven vier delegaties konden, maar moeilijk de slaap vatten. De meeste droomden over de vermoordde mede plantage eigenaren met wie ze goed contact hadden. Soms zelfs meer dan dat.

Om middernacht klinkt er een gil uit de kamer van Patrick. Wanneer de drie overgebleven personen daar aankomen zien ze het lichaam van Patrick liggen. "Hij is dus nu echt gevallen". zegt Samantha. "Het is jammer. Wij hadden onze verschillen van mening maar ik mocht hem wel. Hij mij niet. Dus ik kan er niet om huilen" roept Mitchel. Debby die al een paar van de laatste momenten stil is geweest zegt niks. Zij blijft stil zitten in een hoekje met tranen in haar ogen. Maar om wie huilt ze vraagt de markies zich af.

We gaan weer ophangen.

Patrick is dood. Alweer.
Patrick heeft Debby aangewezen als burgemeester.

Deadline Zondagavond 20.30. tenzij het al eerder beslist is.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Samantha van keulen za mei 03, 2014 11:11 am

Mijn stem voor de ophanging gaat naar mitchel daar zijn mijn aanwijzingen sterker naar dan bij Debby
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Wolverine za mei 03, 2014 12:10 pm

Mijn stem gaat naar Samantha, daar ik haar al vanaf het eerste begin wantrouw.
Daarnaast vertrouw ik Debby wel omdat Patrick op haar heeft gestemd.

Ik hoop dat Debby mij wilt steunen Smile.

Oh en mocht het nodig zijn Debby, dan help ik je zoeken naar hints over Samantha. Voel eerlijk gezegd niet de behoefte om alles door te spitten, maar mocht je mij beschuldigen dan zal ik dit wel doen Wink.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Debby za mei 03, 2014 1:25 pm

Sorry Samantha maar mijn stem gaat naar jou... Debby en Mitchel zijn beiden in staat hun families te beveiligen en wonen in de bezemkast... ik denk echt dat de sjamaan niet bij mij in het stapelbed ligt te slapen!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO zo mei 04, 2014 6:50 am

De volgende avond gaat het snel met de emoties. De moord op Patrick heeft als een bom ingeslagen bij de overledenen. Op eentje na natuurlijk. Vooral Debby en Mitchel zijn in hun hart geraakt door de moord op Patrick en wijzen daarom ook met hun beschuldigende vinger naar Samantha. Zij die nog nooit een traan heeft gelaten toen er iemand stierf.

Als snel komt de Markies dan ook met een hakbijl om Samantha afgelopen. "Het moet afgelopen zijn met die achterlijke noordelingen. Wij zullen de slavernij voor altijd beschermen". En met brute kracht besluit hij tientallen keren achter elkaar in te hakken op het lichaam van Samantha. "Okee ze is nu wel dood" roept Mitchel na een lange en stille tien minuten. De reden dat Mitchel op een gegeven moment toch besluit in te grijpen is dan ook zijn afkeur van moord. "Ik ben altijd voor een eerlijk proces geweest en die is gewoon brute moord zonder rechten". "Ach ze zal er nu geen punt van maken" verteld Debby met een grote smile.

De twee overlevenden besluiten om de Markies achter te laten en terug te keren naar hun eigen gebied.

Samantha was de Sjamaan.

Samantha = Sjamaan
Tristan = Wolf
Steven = Wolf
Mitchel = Heks
Debby = Beschermengel
Eline = Jager
Kevin = Ziener
Patrick = Necromancer

iedereen veel suc6 met de volgende ronde. We verlaten de Aarde en de geschiedenis en gaat vooruit in de tijd en met zijn allen de lucht in.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO zo mei 04, 2014 7:40 am

De belangrijkste hints per persoon:

Eline: De Jager

- Eline du Crezier uit Baton Rouge Louisiana. Zij is vooral in de moeras gebieden bekend als iemand die het leuk vind om slaven los te laten in het moeras om er dan met een groep honden op te jagen.

Mitchel: De Heks

- De enige hint per stad. Tuscaloosa is de Druid Capital van Amerika.
- Beide hebben een bloedig verleden met veel moorden en ontvoeringen achter hun naam. Maar beide zijn altijd in staat geweest om hun eigen families te beveiligen.

Samantha: de Sjamaan

- Samantha di Grassi uit Pensacola Florida. Zij is als enige vertegenwoordiger uit Florida gekozen, omdat zij bekend staat als een objectief iemand die open staat voor ideeën van andere plantage eigenaren. Zij staat dus open voor de ideeën van de noordelingen.
- De enige hint per staat. Florida is altijd een zogenaamde ‘swing state’ en twijfelt altijd over wie ze steunen. Staat dus ook open voor steun aan het noorden.

Kevin: De Ziener

- Kevin daarentegen houdt van kamers onder het dak. Hij houdt ervan even aan de dagelijkse sleur te kunnen ontsnappen. Ook vindt hij het heerlijk om mensen te laten schrikken door ineens voor hun raam te verschijnen. Hij overziet dus alles.
- Deze man uit de graslanden van Louisiana staat erom bekend dat hij altijd te laat komt, maar meestal met een goede reden.

Patrick: De Necromancer

- De Makkelijkste. Na één minuut komt Patrick Wried weer bij. "Ik wilde even naar de WC en toen kreeg ik een mep met een zware knuppel." "Heb je gezien wie het geweest is?" roept Debby direct. 'Nee, ik heb niks gezien. Alleen gevoelt". Naast het lichaam vinden ze een busje met cyanide. Iemand probeerde hem te vergiftigen, maar door de snelle reanimatie en een verkeerde manier van toedienen leeft Patrick nog.

Steven: De Wolf

- Hij wilde graag een kamer in de tuin, omdat hij van avond en ochtend wandelingen houd waar hij de zonsopgang en ondergang kan zien. Ook houdt Steven van dagenlange wandelingen met zijn Texaanse renpaarden in het donker waar hij de sterrenhemel kan zien.
- Deze kleine gezette man is een oorlogsveteraan die als vrijwilliger heeft gevochten in Europa. Hij kwam depressief terug uit deze tijd en heeft toen met zijn verdiende geld een stukje land gekocht.

Debby: De Beschermengel

- Zij was hierin berucht vanwege haar hobby om van alle slaven hun vingers af te snijden als zij ze gevangen had. Zij bewaarde de vingers in een aquarium als bewijs van een goede jacht. Ook was zij bekend, omdat zij nog nooit gewond was geraakt, terwijl haar collega's wel dingen overkwam. Of lag dat misschien aan haar uiterlijk wat de mannen afleidde? Twee hints vlak achter elkaar.
- Beide hebben een bloedig verleden met veel moorden en ontvoeringen achter hun naam. Maar beide zijn altijd in staat geweest om hun eigen families te beveiligen.

Tristan: De Wolf

- Zijn naam: De Havilland was een vliegtuigbouwer die altijd wapens verkocht aan alle partijen. Ook aan tegenstanders van Amerika. Zijn beroemdste vliegtuig was inderdaad Patrick. ‘De Havilland vampire’. Hoe duidelijk wil je hem hebben.
- Voor de geschiedenis mensen. De enige keer dat een ander land wordt genoemd. Nederland steunde de Noordelijke Amerikaanse regering door handel. Wij steunden het noorden. ‘officieel neutraal’ terwijl alle andere Europese landen de slavernij van het zuiden steunden.

Eén voor twee personen.

Wanneer de Markies omkijkt hoort hij nu al geruzie. Hij wist direct dat dit twee mensen uit Alabama en Georgia moesten zijn. De mensen uit deze staten kunnen het nooit goed met elkaar vinden wist hij. Wanneer hij goed kijkt herkent hij Debby Rossier uit Montgomery. Hij kende deze vrouw van een grote nachtelijke jacht op gevluchte slaven. Zij was hierin berucht vanwege haar hobby om van alle slaven hun vingers af te snijden als zij ze gevangen had. Zij bewaarde de vingers in een aquarium als bewijs van een goede jacht. Ook was zij bekend, omdat zij nog nooit gewond was geraakt, terwijl haar collega's wel dingen overkwam. Of lag dat misschien aan haar uiterlijk wat de mannen afleidde? Zij was aan het Ruziën met Steven Haley uit Savannah Georgia. Deze kleine gezette man is een oorlogsveteraan die als vrijwilliger heeft gevochten in Europa. Hij kwam depressief terug uit deze tijd en heeft toen met zijn verdiende geld een stukje land gekocht. Een stuk land waar later olie werd gevonden. Waardoor hij nu schatrijk is geworden. Dus er moest er eentje slecht zijn.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Debby zo mei 04, 2014 10:48 am

hahaha ik ging bij Mitchel echt voor de hint van de schoonmaakkast, is bezemkast, heks heeft een bezem en ik was daar ook, maar ik wist dat ik de heks niet kon zijn! hihi

Die van Steven had ik letterlijk in mijn argument genoemd!!!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! - Pagina 2 Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum