Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lost on an Island

Ga naar beneden

Lost on an Island Empty Lost on an Island

Bericht  Natsirt! wo maa 25, 2015 11:37 am

Tijdens de vlucht van Sydney naar Los Angelos stortte vlucht 815 van Oceanic Airlines neer op een klein eilandje ergens in de oceaan. Terwijl de overlevenden op zoek zijn naar geliefden, gewonden en zelfs naar spullen ontploft één van de motoren. De overlevenden zijn in schok en hopen zo snel mogelijk van het eiland gered te worden. Iedereen denkt dat ze zijn neergestort op een onbewoond eiland, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Wie zijn de eilandbewoners en wat willen ze? Dit zijn vragen die de overlevenden zullen moeten beantwoorden voordat ze veilig van het eiland kunnen komen.

Deze ronde wordt het verhaal gebasseerd op de serie Lost. Om het spel te spelen hoef je de serie niet te kennen, maar het kan je wel helpen.
Ook wil ik deze ronde iets nieuws invoeren. In mijn eerste verhaal ga ik twee kleine fouten stoppen. Als jij er één er van aanwijst tijdens de groepchat dan win je een bonus. De bonussen per rol zijn:

Wolf: Tweede kill (kan niet door Pyro gestopt worden).
Engel: Mag één keer overdag beschermen.
Heks: Kan kiezen tussen de bonus van Wolf en Engel.
Ziener/Sjamaan: Mogen een tweede persoon bekijken.
Graverobber: Mag voor één avond een willekeurige rol overnemen.
Necromancer/ Jager/ Pyromaan: Wordt één avond beschermt.

Mensen die meedoen:
Steven
Mark
Debby
Luke
Samantha
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum