Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A Mexican vacation you will never forget

+6
Samantha van keulen
MarkV
Phoenix90
Debby
Natsirt!
LTO
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Natsirt! za feb 21, 2015 7:46 am

Ik denk niet dat ik vanaaf veel tijd heb dus stem ik nu maar alvast.
Mark zei vorige keer dat hij nu met een sterkere verdenking zou komen.
Ik vind dat er geen argumenten geplaatst zijn door Mark.
Vandaar dat ik dit keer op hem stem en erbij blijft.

Ik stem op Mark, maar verdenk Kevin ook nog steeds.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  LTO zo feb 22, 2015 1:31 pm

Al gauw wanneer de groep aan het rondlopen is door het stadje Palenque worden ze gewenkt door een soort van medicijnman in de grote tempel. Hij neemt de groep mee de tempel in en daar komen ze oog in oog te staan met het beeld van de vuur en zonnegod. Wanneer de groep dat ziet raakt iedereen in paniek en men wil naar de deur rennen, maar die slaat ineens dicht en gaat niet meer open. Dan zien ze de medicijnman in een hoek staan met een gouden staf in zijn hand en hij dwingt iedereen tot stilte.

Hij verteld de groep dat het tijd is voor een nieuw slachtoffer midden onder de ogen van de vuur en zonnegod. Dit bericht dreef de meeste mensen helemaal in paniek en alleen Mark en Tristan besluiten te stemmen. Omdat ze op een ander stemmen komt de stand op 1-1, nu neemt Mark echter de gouden staf over en steekt de staf tegen Kevins keel aan en duwt hem tegen de muur aan. Hij eist antwoorden van Kevin en die bevestigd dat hij een Reynosa lid was. Kevin smeekt om een tweede kans en hoopt die te krijgen door informatie over de familie te geven, maar dit is voor Mark niet genoeg en hij duwt zo hard dat Kevin geen lucht meer krijgt.

Wanneer Kevin op de grond neervalt vliegen Eline en Debby op Mark af, omdat hij Kevin geen tweede kans heeft gegeven. Net wanneer Mark dreigt te bezwijken onder de druk van de dames wordt hij gered door Mitchel en Tristan die de dames erop wijzen dat ze nog steeds uit de tempel moeten komen en dat er nog 1 slechterik in de groep aanweizg is met een moordwapen.

Deadline voor de nacht is dinsdag 21.30. De sjamaan heeft een moordwapen bij zich. Kevin was een wolf of Reynosa lid.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  LTO di feb 24, 2015 1:28 pm

Het is zeven uur in de ochtend en net wanneer de groep denkt dat ze het allemaal overleefd hebben in de grote tempel van Palenque zien ze dat Eline nog steeds op de grond ligt. Debby loopt al op Eline af om haar wakker te maken tot ze tot haar grote schrik ziet dat haar keel is doorgesneden en dat er een peace teken op haar voorhoofd gekerfd is naast de al eerder neergezette zinnen. Mark schiet meteen in de lach als hij het teken ziet op het hoofd van Eline en hij merkt dan ook meteen maar op dat ze nu waarschijnlijk vrede heeft ergens in de hel.

Als iedereen van de schrik bekomen is besluiten ze eerst maar om eens lekker te gaan genieten van het feit dat ze nog leven. Al gauw komen de eerste flessen Mexicaanse Sangria te voorschijn en nadat iedereen al een aantal borrels op heeft komt de priester weer binnenlopen met zijn staf waar nog steeds het bloed van Kevin op zit. Hij verteld de groep dat hij weer iemand wil gaan offeren en wij met zijn staf naar Mitchel, omdat die de priester negeert en nog steeds aan het drinken is. Mitchel en Debby hebben allebei niet zoveel met de priester en zijn onheilsvoorspellingen te maken, omdat zij toch vinden dat ze met hun ervaringen uit het leven overal wel mee weg kunnen komen.

Maar wanneer de priester blijft aandringen slaat de groep toch wat angst aan, toch wijst Tristan de priester erop dat hij misschien wel de slechterik kan zijn, want hij wil steeds iemand vermoorden. Dat vind Debby een slap excuus want iedereen heeft volgens haar schuld en was het Tristan die vaak als eerste iemand aanwees. Mark en Mitchel die het geschreeuw een tijdje hebben aangehoord leggen Debby uit dat zij degene is die steeds blaft, maar niet bijt dus dat zij niet anderen de maat moet nemen.

Deadline donderdagavond 22.00. Eline was geen wolf. Nog 4 overlevenden



LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Natsirt! do feb 26, 2015 7:36 am

Ik zal wel afgestraft worden omdat ik de enige ben geweest die steeds gestemd hebt, maar ik stem toch maar weer.

Ik vertrouw Mitchel niet omdat hij bijna niets zegt maar vervolgens wel met de eer loopt te strijken.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Wolverine do feb 26, 2015 11:25 am

Ondanks dat ik deze actie erg raar van je vind Tristan gaat mijn stem alsnog naar Mark toe.
Mark, ondanks dat je argumentatie stukken beter is dan die van Tristan stem ik op jou doordat Tristan eigenlijk altijd wel de wolven heeft aangewezen.

Mocht ik het goed hebben dan winnen we.
Mocht ik het mis hebben dan winnen we uiteindelijk alsnog als 'goeden'. Dit is niet het geval als we Tristan ophangen omdat je als burgermeester twee stemmen hebt Razz.

Ik speel dus op veilig.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Natsirt! do feb 26, 2015 11:32 am

Mijn stem wijzigt naar Mark!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Debby do feb 26, 2015 11:42 am

Mark het is zeer triest dat je als enige staat te lachen om de dood van Eline... zij was een bewezen goeierik! Dus mijn stem gaat naar jou voor het ophangen en daardoor is de stemming unaniem geworden...
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  LTO do feb 26, 2015 2:02 pm

Net wanneer de priester de macht in handen neemt en iedereen in een hoek neerzet moet iedereen kleur gaan bekennen. De burgemeester die vol vertrouwen aan deze stemming begint wijst direct naar Tristan en zegt dat hij hele goede argumenten heeft.

Dit wordt echter door de andere leden van de groep zo niet gezien en zij wijzen alle drie naar Mark. Dit meteen een hartverzakking krijgt, omdat hij zulke goede argumenten dacht te hebben. Hij probeerde het nog voordat de priester op hem afloopt maar die steekt direct een mes in het hart van Mark. Die meteen neervalt. Wanneer de groep in de spullen van Mark aan het zoeken is komt men allerlei aantekeningen tegen over de reynosa familie en ze komen gezamelijk tot de conclusie dat Mark dus niet slecht was. Maar ja nu reist de vraag wie dan wel.

De drie nog levenden mensen worden door de priester vrij gelaten uit de tempel en hij wijst ze naar een grote klif. Hij verteld de groep dat ze hier de nacht gaan doorbrengen en dat hier morgen de beslissing gaat vallen. Of de Reynosa familie gaat overwinnen of de groep Europese toeristen kan terugreizen naar huis toe met alle lijken van de al gesneuvelde reisgenoten.

Wanneer de groep gaat slapen gaat iedereen in zijn of haar slaapzak liggen, terwijl de priester bovenin de boom besluit te gaan zitten om daar te rusten en de wacht te houden.

Net wanneer iedereen een wakker wordt, valt direct op dat iedereen nog opstaat. Debby echter valt direct op dat de Priester niet langer in de boom zit. De groep vind zijn lichaam achter een boom onder het bloed. Ze zien dat zijn keel is doorgesneden met een mes. Tristan verteld dat hij waarschijnlijk de moordenaar had zien lopen en dat die geschrokken is en daarom maar voor de priester is gegaan en niet voor een slachtoffer. Mitchel besluit echter op zoek te gaan naar sporen over de moordenaar, maar vind helaas niet alleen voetstappen bij alle slaapzakken. Maar ja van wie zijn die.

Bij de ophanging is mark gesneuveld en hij was geen wolf
Bij de nacht is niemand gestorven.

Nog 1 ophanging. Zaterdag 21.30 is de deadline.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Wolverine vr feb 27, 2015 3:35 am

Zoals in mijn vorige post gezegd vond ik de argumentatie van Mark overtuigender dan die van Tristan.

Mark vertrouwd mij het burgermeesterschap toe en hoopt dat ik het juiste doe.
Hij vertrouwde daarnaast debby voor 100%.
Deze tekenen mag en kan ik niet negeren.

Daarom gaat mijn stem voor ophanging naar Tristan.

En mocht ik het mis hebben, dan heeft Debby het uitermate sluw gespeeld haha.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Natsirt! vr feb 27, 2015 6:54 am

Ik vertrouw Mark niet dus ook mitchel niet. Mijn stem is mitchel

+ Ik vond Mitchel deze ronde wel erg inactief.
Daarom vertrouw ik hem niet.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Debby zo maa 01, 2015 7:58 am

Ik ben erg benieuwd wie welke rol had en hoever ik ernaast zat... Het hele spel heb ik gedacht dat Mark de sjamaan was en Tristan de ziener en als Mark toch een van ons was, dan zit ik er toch mee maar mooi mee. Mijn neiging is toch om de burgemeester weg te stemmen, ook omdat Tristan een vorige keer mijn stem heeft geplaatst hier op het forum omdat het niet lukte.

Ik ga er even vanuit dat de ziener wel contact had opgenomen als die nog in het spel zat... Mijn stem gaat naar Tristan. (Omdat er twee verwijzingen naar bescherming in het verhaal staan voor Mitchel.|) Sorry Tris
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Samantha van keulen zo maa 01, 2015 9:56 am

The final stage​

Na de moord op Mark en de daarop volgende nacht waarbij iedereen bleef leven kwam het lot van de groep in handen te liggen van drie mensen. Bij de volgende ochtend aan de rand van de klif zouden Debby, Tristan en Mitchel beslissen over wie er gestraft moet worden voor al het verraad. Al heel gauw besluiten Mitchel en Debby om Tristan van de klif af te duwen. Met smeekbedes probeert hij ze nog op gedachten te brengen, tot dat Debby het zat is en hem een duw geeft met haar geweer waardoor hij van de klif afstort.

Wanneer ze allebei zijn uitgelachen van het zicht van Tristans lichaam op de grond besluiten ze om maar eens te gaan zoeken naar aanwijzingen. Wanneer ze de tas van Tristan doorzoeken vinden ze allerlei brieven van Maria Reynosa. Zij blijkt hem een huwelijk beloofd te hebben als hij de anderen weet te vermoorden.

Nadat ze met de brieven in het dorp aankomen en de bewijzen aan de politie overleveren besluiten ze zich in de hacienda te gaan volgooien met allerlei Corona en Sangria. Wanneer ze de volgende ochtend wakker worden in hun hotelkamer hopen de twee ouderen dat het allemaal een boze droom is geweest, maar bij het ontbijt blijkt dat helaas niet zo te zijn. Ze besluiten om naar snel naar huis te gaan en daar de anderen te herdenken.

Dat was het verhaal. Gefeliciteerd Debby en Mitchel
2 punten: Debby en Mitchel.
1 punt: Timo, Rebecca, Mark en Eline.
0 punten: Samantha, Kevin en Tristan.

De Rollen:
Samantha: wolf
Kevin: wolf
Tristan: sjamaan
Mark: ziener
Debby: jager
Rebecca: heks
Timo: pyromaan
Mitchel: beschermengel
Eline: necromancer
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget - Pagina 2 Empty Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum