The Hunt for Shapeshifters

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

The Hunt for Shapeshifters

Bericht  Natsirt! op ma maa 02, 2015 8:31 am

Beste medejager,

Bij deze schrijf ik u om u op het grote gevaar te wijzen. Zoals u waarschijnlijk weet zitten er in Europa vele gevaren, weerwolven, vampiers en geesten zijn hier maar een paar van. Het grote gevaar nu is echter de shapeshifter.
Jarenlang hebben deze wezens zich verborgen gehouden uit angst en maar af en toe kwamen ze in beweging om mensen aan te vallen. Ik ben er met gevaar voor mijn eigen leven achter gekomen dat deze wezens zich hebben verzameld onder één leider.
Ik weet niet precies waar die leider zit, maar het moet ergens in Duitsland zijn.
Het lijkt mij verstandig om samen te komen om samen een strategie te bedenken.
Het leek mij handig om zo snel mogelijk af te spreken.
Op de achterkant vind je het adres.

Zie u snel.

Jaag ze,
T-Ford
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 28

Profiel bekijken http://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: The Hunt for Shapeshifters

Bericht  Natsirt! op do maa 05, 2015 6:02 am

De ervaren T-Ford, zoals hij genoemd werd, zat in een grote houten hut in Duitsland. Hij zat daar in de woonkamer naar het open haard te kijken. Op zijn tafel lagen negen dossiers. Het enige dat hij wist was de sterkste punten waren van de verschillende jagers.

De eerste was een jager die de gave had om in de toekomst te kijken. Hierdoor kon die jager ontdekken waar het gevaar te vinden is en waar dit vandaan komt.

De tweede jager was altijd te vinden met een shotgun in zijn/haar hand. Deze jager stond dan ook bekend als de grote spokenjager die er voor kiest om voornamelijk op spoken te jagen.

De derde jager had zijn/haar specialiteit van een demon gekregen. Nadat hij/zij een deal met die demon sloot werd de demon vermoord. Om niet verder in de problemen te komen besloot deze jager om zichzelf te beschermen met behulp van de koning van hel.

De vierde jager was de persoon die gevraagd werd om lichamen of lichaamsdelen van overledenen te verbranden en daardoor de spoken te verjagen.

De vijfde jager schijnt bezocht te zijn door een bezoeker van bovenaf. Sindsdien kon deze jager niet gedood worden en was hij/zij veilig voor demonen.

De zesde jager was niet zo geliefd. Deze jager stond er om bekend dat hij/zij bij het vernietigen van spoken vaak dingen meenam en voor zichzelf behield. Hij/zij had daardoor vele rijkdommen gekregen en leefde dan ook in rust.

Er waren echter ook drie jagers die jarenlang verdwenen waren en toen uit het niets weer terug waren gekomen. Van deze drie word dan ook verwacht dat ze zijn overgenomen door shapeshifters of een assistent van de shapeshifter.

Nacht 1 gaat in:
Deadline is zondag 21.00

Er is 1 nieuwe rol die de gave heeft om doden te bekijken en hun rol over te nemen.
Natsirt!
Admin

Bericht  Natsirt! op ma maa 09, 2015 8:46 am

T-Ford zat in zijn huisje toen hij rond een uur of tien in de avond een auto hoorde. De auto stopte en twee deuren sloegen open en dicht.
‘Hou toch eens je mond. Ik heb het ook gezien,’ hoorde T-Ford een vrouwenstem zeggen.
Op dat moment kwamen er twee mensen binnen. De eerste was de Franse jager Eline Q, een ervaren jager die veel plezier heeft in het jagen op verschillende wezen. De tweede was de nieuwe jager Steven Metsästäjä die met veel plezier alles vertelde wat hij maar kon bedenken.
’Wat is er gebeurd?’ vroeg T-Ford.
Steven vertelde dat de andere drie auto’s op elkaar zijn geknald en dat hij maar net op tijd aan de kant kon om het ongeluk te vermijden. Wat er precies gebeurd is wist hij niet.

Het drietal wachtte totdat de rest van de groep aankwam. Als eerste kwamen de Vlaamse jager Timo en de Waalse jager Debby die samen in een heftige discussie waren. Timo reed in de tweede auto en gaf Debby de schuld omdat zij opeens op de rem had gedrukt. Debby probeerde de schuld te verschuiven naar de andere passagiers in haar auto. Dit waren Kevin en Luke. Zij kwamen op dat moment net binnen gelopen en gooide boos hun bagage op de grond.
’It’s just not fair,’ zei de uit Noord-Ierland afkomstige Kevin toen hij de wonden op zijn arm bekeek.
Luke schudde zijn hoofd en liep vervolgens naar de openhaard om een vuurtje te stoken.
’Wie komen er nog?’ vroeg T-Ford.
Eline vertelde dat in de tweede auto Mark nog zat en dat Samantha en Mitchel in de derde auto zaten. Zij kwamen na een uur ook eindelijk aangelopen.
’Waarom zo laat?’ vroeg Timo.
Mark mompelde wat en keek toen boos naar Mitchel.
’Iemand moest die kat toch begraven!’ zei Mitchel in zijn verdediging.
Mitchel had nog nooit tegenover een shapeshifter gestaan maar was in Nederland de enige jager die nog niet de dood had gevonden. Mark daar en tegen was de enige jager die uit het oosten van Europa kwam. Hij vertelde dan ook vaak hoe hij in Transylvanië de echte Dracula tegenkwam en met alleen een zaag wist te verslaan. Samantha, afkomstig uit Griekenland, ging languit op de bank liggen en zei daarna niets meer.
’ Und was jetzt?‘ vroeg Luke aan de groep.
Mitchel schreeuwde meteen dat Luke in het Nederlands moest praten maar de Zwitserse Luke had daar geen zin in. De rest van de avond gebeurde er niets en de groep vertelde een paar van hun verhalen aan elkaar.

Er is niemand dood.
Stemmen voor Burgemeester.
Deadline: Woensdag 22.00
Natsirt!
Admin

Bericht  LTO op di maa 10, 2015 3:40 am

Fransen zijn altijd te vertrouwen en ze houdt van jagen. Ik stem op Eline.
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 27

Profiel bekijken

Bericht  Phoenix90 op di maa 10, 2015 12:30 pm

ik zie niemand die zich verkiesbaar stemt. ondanks dat mark het al geweest is denk ik dat ik op hem stem gewoon omdat hij het ook wel kan volgens mij.
Mocht er verandering in komen dan kan ik m'n stem natuurlijk altijd aanpassen.
Phoenix90

Aantal berichten : 179

Profiel bekijken

Bericht  Samantha van keulen op di maa 10, 2015 12:36 pm

Geen idee op wie ik zou moeten stemmen omdat ik hoop dat een vrouw een keer burgermeester mag worden stem ik op eline
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Bericht  MarkV op wo maa 11, 2015 10:04 am

Of ze het nu wil of niet Wink zoals ik op facebook had beschreven, vind ik mezelf alleen als back-up geldig, daarom stem ik zelf op Eline
MarkV

Aantal berichten : 278

Profiel bekijken

Bericht  Debby op wo maa 11, 2015 11:33 am

Ik stem op Samantha... zodat ze toch een minikansje heeft de burgemeester te worden!
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 41

Profiel bekijken

Bericht  JeOmaOpEenFiets op wo maa 11, 2015 12:49 pm

Ik stem op Mark. Om het spannend te maken.
JeOmaOpEenFiets

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Natsirt! op wo maa 11, 2015 3:16 pm

Halverwege de dag werd er toch besloten om een keer een leider aan te wijzen.
‘Het is nodig om een leiding te hebben om de shifters te pakken‘ volgens T-Ford.
Al snel werd er over en weer geroepen en uiteindelijk werd er voor de stille Eline Q gekozen.  Om de woorden van Samantha Parati̱ri̱tí̱rio te herhalen: ‘Er moet een vrouw de leiding krijgen.’
Debby die graag iemand anders aan de macht had gezien liep naar Mitchel en vroeg hem de verwarming uit te doen. ‘Het is hier al heel warm!’
Mitchel deed dit en begon toen een gesprek met Kevin over jagen en wat het handigste is om te gebruiken. Al snel begon het te regenen en werd er gevraagd wie ze moesten aanvallen deze avond. De Zwitserse Luke Schwalbe besloot om in de regen te gaan lopen om na te denken. Hij pakte een lange bruine regenjas en deed de deur open.
‘Mag ik mee?’ vroeg de Finse Steven.
Luke stond dit toe en samen verlieten ze het hutje om rond te lopen. Samantha en Debby gingen samen in gesprek in de kleine eetkamer en ook Mitchel en Kevin besloten om zich even terug te trekken, maar gingen naar de keuken. Mark ging languit op de bank liggen terwijl Timo en Eline samen een gesprek aan gingen over spoken. T-Ford was moe en besloot om naar zijn kamer te gaan. Hij vertelde tegen Eline dat hij wakker gemaakt moest worden als iedereen klaar was om te stemmen. Mark mompelde bevestigdend en viel ook in slaap.
De rust was aanwezig in en rond het hutje, maar iedereen wist wat er komen ging.

Eline is BM gefeliciteerd.
Stemmen voor ophangen!
Deadline: Vrijdag 22.00 (Ik post na training Very Happy)

De eerste strikes worden uitgedeeld aan:
Eline, Kevin en Mitchel. (Zij kunnen voor ophanging geen tweede krijgen. De rest wel zijn eerste).
Mocht je echt niet kunnen stemmen laat het weten of vraag of iemand anders het voor je plaatst!
Natsirt!
Admin

Bericht  JeOmaOpEenFiets op vr maa 13, 2015 11:41 am

Ik kan niet goed doordacht een stem uitbrengen maar puur en alleen om de opmerking van Samantha kies ik voor haar.
JeOmaOpEenFiets

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Phoenix90 op vr maa 13, 2015 12:14 pm

gezien er geen enkele echte verdachte is stem ik op Mitchel voor de redenen die gegeven zijn in de chat kat vermoorden enzo Smile
Phoenix90

Profiel bekijken

Bericht  LTO op vr maa 13, 2015 12:15 pm

Ik ga ook voor Mitchel vanwege mijn eigen verklaring
LTO

Profiel bekijken

Bericht  Lien op vr maa 13, 2015 12:20 pm

Ik stem op Mitchel.
Lien

Aantal berichten : 327

Profiel bekijken

Bericht  Samantha van keulen op vr maa 13, 2015 1:23 pm

hmm ook mijn stem gaat uit naar mitchel
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Bericht  Natsirt! op vr maa 13, 2015 2:46 pm

Mark: Mitchel
Natsirt!
Admin

Bericht  Natsirt! op vr maa 13, 2015 2:52 pm

Toen Luke en Steven terug kwamen van hun rondje in de bossen zagen ze hoe Mitchel het raam uit sprong.
‘Iemand een wapen met een zilveren kogel?’ vroeg Eline aan de groep.
Kevin pakte zijn rifle en schoot uit het raam op Mitchel. Ze zagen hoe hij op de grond neer viel en niet meer bewoog.
‘Hoort er bij een shapeshifter niet op ze minst iets te roken?’ vroeg Mark, die net wakker werd en snel het raam uit keek.
Boos legde Kevin zijn wapen weg en keek hij naar Eline. Eline keek snel weg en staarde naar Debby die naar haar voeten staarde. Vervolgens bekeek ze Samantha en Timo in de hoop op bij val.
‘Best. Misschien was hij geen shapeshifter!’
Luke wees de groep er echter op dat hij wel hun hulpje had kunnen zijn. De rest knikten en leek het hier mee eens te zijn. Eline besloot vervolgens om de groep maar naar hun kamers te sturen. Samen met Debby en Samantha liep ze naar de grootste kamer.
‘Ik neem de bank wel.’ zei Mark en hij plofte weer op de bank.
Timo moest hier om lachen en liep naar een kleine slaapkamer en moest dit delen met Steven. Kevin pakte een slaapzak uit zijn koffer en legde het op de grond en ging daar slapen. Luke liep het kleine houten ladder op en besloot om op zolder te slapen. Niemand in de groep had er aan gedacht om bij T-Ford te kijken of hem wakker te maken.

Mitchel is dood.
Hij was geen shapeshifter.
Avond-activiteiten zijn nu!
Deadline: Zondag 22.00
Natsirt!
Admin

Bericht  Natsirt! op zo maa 15, 2015 3:34 pm

T-Ford werd de vorige dag wakker en liep door het huisje. Hij zag Mark op de bank liggen en tikte hem aan. Mark schrok wakker en keek geergerd naar T-Ford.
‘Wat?’ vroeg hij boos.
T-Ford vroeg hem wat er was gebeurd en Mark vertelde hem alles. Er klonk een gil vanuit één van de kamers en Mark en T-Ford rende erheen. Timo stond in de gang en wees geschokt naar de buitendeur. Steven stond er al en zag bloed aan de muur naast de deur.
‘Iemand is hier naar buiten gesleurd!’
Snel rende het viertal naar buiten en daar vonden ze Samantha met in haar armen Kevin. Kevin’s ogen staarde glazig voor zich uit. Zijn keel was opengesneden. Mark hielp Samantha overeind en daarna liep hij samen met haar terug. T-Ford besloot samen met Steven en Timo het lichaam te begraven.
Binnen stonden Eline en Debby in de keuken en samen keken ze naar de met bloed besmeurde Samantha. Ze maakten wat thee voor haar en hielpen haar om te relaxen. Mark liet de vrouwen hun gang gaan en liep naar het ruim en staarde naar buiten.
‘Misschien moeten we voortaan in één kamer samen slapen.’
Na tien minuten kwamen de drie heren binnen vol met modder en ze gingen bij de groep zitten.
‘We moeten weer iemand aanpakken!’ zei Eline.
De rest was het hier mee eens totdat T-Ford zei: ‘We missen iemand! Waar is Mitchel?’
‘Die is dood.’ zei Debby.
‘Waarom staat hij daar dan?’ vroeg T-Ford en wees naar het raam.
Daar stond Mitchel met een glimlach. Hij liep weg uit het raam en deed de deur open. Hij kwam naar binnen en legde een zilveren kogel op tafel.
‘Gelukkig bleef hij haken in mijn jas,’ zei Mitchel opgelucht.
‘Gelukkig maar,’ zei Samantha ongemakkelijk.
De rest van de groep was stil totdat ze een stuk hout hoorde kraken vanuit de gang. Iedereen staarde die kant op en Eline pakte een klein pistooltje uit haar zak. Ze wilde net schieten tot dat ze besefte dat het Luke was. Hij deed zijn handen in zijn zakken en staarde naar de groep.
‘Kevin is dood en Mitchel terug? Dat ik dat gemist hebt,’ zei Luke rustig en hij gaf Mitchel een klap op zijn schouder.

Jullie mogen weer stemmen!
Deadline voor ophangen is dinsdag 22.00
Kevin is dood en hij was geen ShapeShifter.
Mitchel is terug.

Voor de volgende geld de eerste strike:
Mitchel
Debby
Eline
Natsirt!
Admin

Bericht  Lien op ma maa 16, 2015 2:28 am

Ik stem voor ophanging op Samantha. Ik vind haar verdacht.
Lien

Profiel bekijken

Bericht  Debby op ma maa 16, 2015 3:48 am

Mark... hij lag in dezelfde kamer als Kevin en hij kan allerlei details vertellen aan T-ford terwijl hij net wakker is, dat vindt ik best verdacht!
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 41

Profiel bekijken

Bericht  LTO op di maa 17, 2015 3:51 am

Ik stem op Mark.
LTO

Profiel bekijken

Bericht  Phoenix90 op di maa 17, 2015 4:28 am

Ik stem op eline
Phoenix90

Profiel bekijken

Bericht  Lien op di maa 17, 2015 9:55 am

Op verzoek van wat mensen verander ik mijn stem naar Mark.
Vanwaar jouw stem Timo?
Lien

Profiel bekijken

Bericht  MarkV op di maa 17, 2015 9:55 am

Ik stem op eline
MarkV

Aantal berichten : 278