A Mexican vacation you will never forget

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

A Mexican vacation you will never forget

Bericht  LTO op vr feb 06, 2015 2:24 pm

Een groep Europese toeristen in Mexico.

Het is februari in Europa en overal heeft men last van winterweer. Sneeuw, ijzel en hagel teisteren  het continent. Op een donkere avond, wanneer de wind en regel tegen de ramen beukt. Krijgt een groep Europeanen een uitnodiging van een reisorganisatie genaamd Agencia de los Espiritus uit Playa del Carmen. Zij beloven de toeristen forse kortingen op hun reis en ze beloven dat het een reis zal worden die men nooit vergeet. Tenminste als ze het durven na te vertellen.

De reismaatschappij biedt op een reisgemaakte vakantie aan door het schiereiland van Yucatan naar de schatten van de Maya’s. Ze bieden zelfs een vind garantie aan voor Maya goud. Maar ja wat staat daar tegenover. Deze vraag zal de groep zich de komende dagen nog een paar keer door het hoofd gaan spoken. Maar eerst lekker slapen aan boord op weg naar wat de vakantie van hun leven moet gaan worden. De vraag reist echter of het van hun leven of de vakantie van het leven wordt. Playa del Carmen ligt in het gebied in het gebied van de familie Reynosa. Deze naam zal voor eeuwig in het geheugen van Europa gegrift worden.

Maar eerst geniet iedereen nog lekker van een hapje en een drankje aan boord van de lijnvlucht naar Cancun. Direct na de landing, wanneer de groep met de bus vertrekt valt meteen het verschil in mensen op tussen de resorts aan de kust en de lokale inwoners in de  buitenwijken. Helaas vertrekt de bus door deze wijken heen. De grootste schok echter blijkt echter de stad Playa del Carmen te zijn. In Europa staat deze stad bekend als surf hotspot en een prachtige kustplaats, maar niets blijkt minder waard. Bij binnenkomst in de stad zien de toeristen overal gewapende mannen staan.  Direct na aankomst bij het hotel aan de kust pakt de buschauffeur de microfoon en hij wenst iedereen een fijne vakantie. Daarna laat hij gauw de spullen uit en scheurt weg. De groep kijkt elkaar verschrikt aan en besluit het lokale hotel maar binnen te gaan op weg naar een droomreis door Mexico. Fijne nachtrust iedereen. Morgen zal de reis gaan beginnen.

Pasa buenas vacaciones!

Deadline voor het doorgeven van je eerste nachtactie is zondag om 21.30.

Deelnemers:
Debby
Eline
Kevin
Mark
Mitchel
Rebecca
Samantha
Timo
Tristan

Rollen: 2x wolf, 1x sjamaan, 1x ziener, 1x heks, 1x engel, 1x jager, 1x pyromaan en 1x necromancer

LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 27

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

The body of Playa beach

Bericht  LTO op zo feb 08, 2015 1:07 pm

De volgende ochtend wordt de groep toeristen vroeg wakker door felle zonnestralen die door de kleine gordijntjes naar binnen glijden. Wanneer iedereen zijn of haar bedje verlaat ruiken ze de geur van de Mexicaanse pepers al uit de ontbijtruimte. Dit voorspeld weinig goeds voor de Europeanen. Als eerste komt de Ierse accountmanager Timo aangelopen. Als Ier zijnde denkt hij wel tegen wat pit te kunnen. En anders zullen de Katholieke priesters uit dit erg gelovige land er wel voor zorgen dat andere hem niks aan kunnen doen. Daarom ook dat grote kruis om zijn nek.

Na het zwaar pittige ontbijt besluit iedereen om even naar het beroemde surfstrand van Playa del Carmen te lopen. De redenen voor deze trip is voor sommige mensen verschillend. Toch waren de Britse Eline en de Vlaamse Kevin het gauw met elkaar eens om eens te gaan kijken naar de surfer dudes zelf. Dit leidde echter wel tot wat jaloerse blikken bij de Spaanse Rebecca en de Duitse Samantha die het niet durfde om naar de dudes toe te gaan. Uiteindelijk dwong Eline de andere dames om met haar mee te gaan, omdat ze niet alleen met Kevin op pad wilde. Rebecca lachte Eline een beetje uit en dit lokte bij Eline een nogal nonchalante reactie uit, want zij heeft in het leven in ieder geval een tweede kans gehad in de liefde.

De overgebleven heren die niet echt op zoek waren naar een surf dude besloten om ook maar naar het strand te gaan om een beetje te zonnen. Mark daarintegen was meer gericht om ook een golfje te pakken. Mark was afkomstig uit het kustplaatsje Albufeira in Portugal. Hier was hij opgegroeid met de golven en hij keek er dan ook naar uit om de beroemde Mexicaanse golven te gaan trotseren.

Als laatste kwamen de wat oudere van de groep aangelopen. Dit waren de Waalse Debby en de Nederlandse Mitchel. Zij waren druk in discussie over alle mogelijke gevaren en de mogelijke manieren om die in Mexico te ontlopen. Volgens Debby was het belangrijk dat je vooral een noodoplossing achter de hand moest hebben, terwijl Mitchel er keihard tegenin ging door te zeggen dat de belangrijkste manier van overleven het beroemde onderduiken was. Volgens Mitchel was het beter om te wachten tot er een ontzettingsmacht zou arriveren en kon iedereen zich het best opsluiten in hun kamer. Dit was een les uit het leger volgens hem die hij als getraind soldaat had meegamaakt.

De enige die niet direct naar het strand was gegaan was de Noorse Tristan. Hij was ook opgegroeid aan de waterkant en had een hekel aan het strand. Hij was veel liever op het water te vinden op zoek naar avontuur met een speedboot. Hij besloot dan ook om er eentje even te lenen van het hotel. Wanneer hij aankomt bij de jachthaven hoort hij ineens een gil bij de pier vandaan komen. Hij besluit er heen te rennen en wanneer hij aankomt ziet hij het roerloze lichaam van Eline liggen op de rotsen. Het lichaam was tegen de rotsen geblazen.

Wanneer de lokale politie aankomt en het lichaam van dichtbij gaat beijken blijkt dat het lichaam eerst is neergestoken en daarna in zee is gegooid. Wanneer ze haar van dichtbij bekijken valt ook op dat er op haar voorhoofd een paar woorden gekerfd staan. Jij bent de eerste, maar zeker niet de laatste. Wij zullen niet rusten, voordat er alleen nog maar aanhangers van de Reynosa familie over zijn. De loklae politie kijkt geschrokken om zich heen en legt aan de Europeanen uit dat de Reynosa een groep meedogenloze mensen smokkelaars zijn. Iedereen kijkt verschrikt om zich heen. Al gauw besluit de groep naar het strand te gaan waar men Eline voor het laatst gezien was. De politie wil graag weten wie haar bij het ontbijt en het strand gezien hebben en ze eisen ook dat de groep een woordvoeder kiest die de groep bij mekaar moet houden.

Eline is dood en was geen wolf. Nog 8 mensen over.

Deadlines
- De nominaties voor het burgemeesterschap dinsdagavond 19.00. Als je al een keuze wilt maken voor het burgemeesterschap mag dit ook alvast.
- Laatste mogelijkheid voor het stemmen voor het burgemeesterschap graag dinsdagavond voor 22.30
- Voor de ophanging donderdagavond 21.00

Discussie graag via facebook gesprek en de definitieve stemming en argumentatie waarom je graag wilt op het forum.

LTO

Profiel bekijken

Re: A Mexican vacation you will never forget

Bericht  Natsirt! op ma feb 09, 2015 12:34 pm

Ik doe maar een blinde stem.
Ik stem op Mark.

Moet toch op iemand stemmen Razz
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 28

Profiel bekijken http://tris-weerwolf.actieforum.com

Bericht  Debby op di feb 10, 2015 9:08 am

Mijn stem is voor... Kevin omdat ik niet op mezelf wil stemmen☺️
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 41

Profiel bekijken

Bericht  Phoenix90 op di feb 10, 2015 12:37 pm

omdat het bijna tijd is en ik geen idee heb op wie te stemmen ga ik maar met Tristan mee en stem op Mark om toch een meerderheid te hebben met iemand.
Phoenix90

Aantal berichten : 179

Profiel bekijken

Bericht  MarkV op di feb 10, 2015 1:19 pm

Mijn stem gaat uit naar Kevin; een man die leiding kan geven moet te vinden zijn (of ik dat ben of Kevin) Very Happy
MarkV

Aantal berichten : 278

Profiel bekijken

Bericht  Samantha van keulen op di feb 10, 2015 2:02 pm

Ik stem op mark
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Bericht  LTO op di feb 10, 2015 2:14 pm

De groep blijkt nog steeds erg geschrokken na de dood van Eline en besluit om het dorp Playa del Carmen maar gauw achter zich te laten. Iedereen laat snel zijn spullen in en de toeringcar vertrekt landinwaarts. Op zoek naar de oude tempels. Toch moet er eerst aan boord een beslissing over het leiderschap van de groep genomen worden.

Toch blijken sommige leden nog te angstig om te stemmen en worden Kevin en Mark aangewezen als leider. Er blijkt een gelijke stand te zijn. Net op het moment dat de twee kemphanen ruziekrijgen om de leiderschapsketting horen ze geschreeuw uit het ruim van de bus komen. De buschauffeur schrikt zo van het kattengejank dat hij verschrikt aan de noodrem trekt.  

De groep met Tristan en Mark voorop besluit maar gauw om te gaan kijken waar dat vandaan komt. Wanneer ze de kleppen van het bagaevak open doen zien ze een grote zwarte vuilniszak bewegen. Deze schijnt er sinds vertrek al te liggen volgens de buschauffeur. Wanneer men de zak open maakt zien ze ineens dat Eline uit die zak omhoog kruipt. Waar zijn die zogenaamde strandvrienden van mij roept ze direct. Samantha die heel dichtbij stond houd haar handen voor haar oren vanwege het geschreeuw van Eline en besluit om snel Mark naar voren te schuiven als groepsleider. De groepsleider moet dit maar oplossen volgens haar. Mark besluit dan ook om het heft in handen te nemen en stopt een gedeelte van de vuilniszak in Eline haar mond.

Mark besluit dan ook direct om te kijken wat de rest van de groep aan het doen is en ziet dat Debby direct begonnen is met het zoeken naar voedsel. Vergezeld door Mitchel die nog steeds geloofd dat hem niks kan overkomen. De andere leden van de groep zitten eigenlijk een beetje angstig in de bus te wachten tot de buschauffeur terugkomt en de bus weer aan het rijden brengt. Mark heeft echter andere plannen. Hij eist eerst een vergelding voor al deze gebeurtenissen.

Deadline is vrijdag i.p.v. donderdag uit eigen belang. 21.00 gaat er iemand hangen. Eline is teruggehaald door de necromancer. Mark is burgemeester
LTO

Profiel bekijken

Bericht  Natsirt! op vr feb 13, 2015 10:10 am

Ik wil het spel op gang brengen dus stem ik alvast.
Mijn stem gaat naar Samantha.
Ik vond haar gedrag rond de terugkeer van Eline verdacht.
Ik hoop niet dat ik hierdoor wordt vermoord (aangezien ik als eerste stem).
Natsirt!
Admin

Bericht  Wolverine op vr feb 13, 2015 11:03 am

Aangezien ik geen enkele hint uit het verhaal kan halen ga ik op mijn gevoel af + gedrag.
Luke zei op fb dat drie rollen nog niet gestemd hadden. Een paar waren er toen online die zeiden dat we moesten opschieten Razz. Mijn idee was dat daar een wolf tussen moest zitten.
Natuurlijk is dit niet waterdicht, maar wat wel Wink?

Mijn stem gaat naar Samantha. Misschien dat iemand mij nog kan overtuigen te switchen, maar dat moet dan wel snel zijn Razz.
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 30

Profiel bekijken

Bericht  Lien op vr feb 13, 2015 11:16 am

Ik stem ook op Samantha.
Lien

Aantal berichten : 327

Profiel bekijken

Bericht  Samantha van keulen op vr feb 13, 2015 11:48 am

en bedankt voor t vertrouwen

ik stem op Mitchel
omdat ik hem verdacht vind en hij ook op mij heeft gestemd
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Bericht  kwerkhoven op vr feb 13, 2015 11:57 am

ik stem toch op rebbeca ligt mij allemaal iets teveel voor de hand dat Samantha het gedaan heeft.

kwerkhoven

Aantal berichten : 7

Profiel bekijken

Bericht  Phoenix90 op vr feb 13, 2015 11:59 am

Ik ga simpelweg met de meerderheid mee sorry Samantha het kan best dat je het niet gedaan hebt maar ik kan geen verdere hints vinden. mijn stem gaat ook naar Samantha
Phoenix90

Aantal berichten : 179

Profiel bekijken

Bericht  rebecca8 op vr feb 13, 2015 12:02 pm

Laat ik in dat geval maar op van kwerkhoven stemmen? Ik weet niet van iedereen de naam. Mja. Actie/reactie..

rebecca8

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-02-15

Profiel bekijken

Bericht  LTO op vr feb 13, 2015 1:57 pm

De burgemeester wil geen bloed aan zijn handen

Nog steeds geschrokken van de terugkomst van Eline besluit de groep om iemand te slachtofferen. Als de Reynosa familie aan zijn handen wilt hebben, wij dan ook maar roept burgemeester Mark. De hele groep is het met hem eens, behalve Samantha. Zij heeft al gemerkt dat er vele mensen zijn die haar het liefst zouden ophangen. Net op het moment dat Eline wil beginnen met het lynchen van Samantha grijpt de burgemeester in. Hij est een democratisch proces en dat er dus een stemming komt. Uiteindelijk blijkt de coalitie van Timo, Tristan, Mitchel en Eline de overhand te hebben en Mitchel en Eline wrijven al in hun handen. Uiteindelijk blijkt de burgemeester niet te stemmen. Ik weiger bloed aan mijn handen te nemen. Ik heb andere kwaliteiten en laat het vuile werk graag over aan de loopjongens.

Net wanneer Samantha denkt dat ze toch nog een tweede kans krijgt, omdat de groep niet ingrijpt loopt Mitchel naar voren met een zakmes en snijdt haar keel door. Het lichaam van Samantha valt direct op de grond en komt onder het bloed te zitten. Debby moet direct lachen en zegt dat daar geen leven meer in zit en dat zei het niet beter had kunnen doen en dat zij graag de kans wilt hebben om dat ook nogeens te doen.

Dan loopt Rebecca naar de bus en zegt dat de groep Samantha haar spullen moet doorzoeken, want anders weten we nog niet of ze slecht was. Mark en Tristan pakken de spullen en gooien haar tas leeg. Al gauw valt hun oog op een klein pocket boekje met het logo  van de Reynosa familie erop. Wanneer ze het boekje openmaken komen e halverwege een brief geschreven in bloed tegen. Na een hoop regels over bloed verwantschap komen ze uiteindelijk bij het stuk waar alles om draait. de Reynosa familie eist het hoofd van iedereen die niet in de illegale handel naar Europa wilt zitten. Ook staat er een belangrijke aanwijzing in. Jullie drie moeten de rest maar uit de wegruimen, voordat er dingen misgaan.

De groep kijkt elkaar verschrikt aan, want er moeten blijkbaar nog twee verraders zijn. Maar niemand heeft enig idee wie helaas. Dan komt de buschauffeur aanlopen en komt met het idee om het lichaam maar aan een boom te hangen met een tekst erop. Eline rent direct op Mitchel af en geeft hem een zet en pakt het mes af en kerft een waarschuwing aan de Reynosa familie in het met bloed doordrenkte lichaam van Samantha. Zo nu ben ik niet de enige met een unieke tekst op mijn lichaam lacht Eline. Kevin en Debby die het schouwspel van een afstandje hadden bekeken lopen ook naar het lichaam toe en nemen Eline mee naar de bus. Dan rijdt de bus naar het kleine dorpje Hueco de los Muertos. Letterlijk het centrumdorp van de dood. Daar gaat iedereen de bus uit en lekker slapen in een klein appartmentje naast de kerk. God zal ze beschermen hopen ze, maar ja is God aanwezig in dit dorp. Daar zal men speodig achterkomen.

Samantha is dood en was een Reynosa aanhanger.
Het is weer nacht. deadline is Zondagavond 21.00 voor iedereeens actie als je die hebt tenminste.
LTO

Profiel bekijken

Bericht  LTO op zo feb 15, 2015 12:46 pm

Een wilde nacht in Hueco de los Muertos

In deze nacht hadden de meeste mensen van de groep last met het vatten van slaap. Dit kwam aan de ene kant door het verlies van Samantha, uit angst voor wat gaat komen en het last hebben van kakkerlakken. Wanneer de meesten leden van de groep genoeg beestjes hebben doodgetrapt komt de groep erachter dat alleen Rebecca er geen problemen mee heeft. Volgens haar zijn het natuurlijk beesten die goed van pas kunnen komen.

Dan horen ze ineens een gil komen uit de kamer van Kevin. Wanneer iedereen in zijn kamer aankomt zien ze Kevin vastgebonden vast liggen in zijn bed. Hij verteld de groep dat ie niet wilde gaan kijken wat er allemaal aan de hand was en dat er toen iemand binnenkwam die hem vastbond en zei dat ie terugkwam om hem te vermoorden. Haha maar wel geboeid zegt Mitchel meteen. Kevin maakt met hulp van Eline de boeien los en gooit ze naar Mitchel die ze goed weet af te weren. Haha ik wordt toch nooit geraakt, maar volgens Kevin was de dader net zo lang als Mitchel.

Dan wordt de kamerdeur ineens open gegooid door de lokale priester die een kruis neergooid op de grond en iedereen eerst ritueel wil zuiveren, voordat ze wegmogen. Hij dwingt iedereen zijn mouwen op te stropen, omdat daar volgens hem een logo van de Reynoa familie gekerfd moet staan. Helaas blijkt dat niet zo te zijn en zitten er volgens de priester nog twee loopjongens van de familie in, omdat niemand een logo heeft.

Dan besluit de leider van de groep dat iedereen met de priester mee moet naar de kerk en daar het ritueel van de eeuwige bloedverwantschap moet ondergaan. De ideale manier om een vijand te ontdekken volgens burgemeester Mark. De priester wil echter eerst met de groep een tocht door de kerkers van het dorp maken om te laten zien dat de familie Reynosa al eeuwenlang over deze dorpen heerst. Hier gaat iedereen zichzelf even mentaal op voorbereiden op Debby en Tristan na. Deze twee mensen hebben ervaring met gevaar en zijn dan ook bereid om voorop te lopen door de kerkers op zoek naar een mogelijke handlanger.

Er is niemand dood, gefeliciteerd denk ik dan maar.

Er mag weer iemand opgehangen worden voor dinsdagavond 21.30 graag een slachtoffer toewijzen
LTO

Profiel bekijken

Bericht  Natsirt! op di feb 17, 2015 12:12 pm

Ik zit zelf erg te twijfelen tussen Mark en Kevin.
Ik denk dat ik dit keer met Debby mee ga en voor Mark ga (hopen dat dit goed is).
Anders volgende keer Kevin?

Mijn stem:
Mark

Stem van Debby:
Mark

Laatst aangepast door Natsirt! op di feb 17, 2015 12:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Natsirt!
Admin

Bericht  MarkV op di feb 17, 2015 12:18 pm

Mijn stem:

Rebecca
MarkV

Profiel bekijken

Bericht  rebecca8 op di feb 17, 2015 12:25 pm

Ik stem mark..

rebecca8

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-02-15

Profiel bekijken

Bericht  Natsirt! op di feb 17, 2015 12:27 pm

Ik besluit toch maar met de BM mee te gaan.
Ik heb hem namelijk gekozen (zou wel een slechte kiezer zijn om hem niet 1 keer te geloven).

daarom stem ik met hem mee op Rebecca.
Als Rebecca goed was (sorry) zeker als Mark slecht blijkt te zijn.
Natsirt!
Admin

Bericht  kwerkhoven op di feb 17, 2015 12:28 pm

Ik ga ook voor rebecca

kwerkhoven

Aantal berichten : 7

Profiel bekijken

Bericht  LTO op di feb 17, 2015 1:32 pm

The second victim

Vlak voordat de groep de kerk inloopt om naar de ondergrondse kerkers te lopen draait de priester zich om en loopt naar burgemeester Mark. Hij eist dat er eerst iemand gestraft wordt, voordat ze op zoek gaan naar de verborgen grotten. Al snel wijzen de dames Debby en Rebecca naar Mark, omdat hij niet te vertrouwen was. Tristan besluit ze te steunen en Mark voelt de straf al naderen. Daarom besluit hij Tristan mee te nemen achter het altaar voor een onderonsje en wanneer ze teruglopen besluit Tristan om met Mark en Kevin mee te stemmen tegen Rebecca. De rest van de groep kijkt geschrokken toe en Mitchel en Eline proberen zich te verstoppen achter het Mariabeeld, omdat ze niet als schuldige aangewezen willen worden.

Wanneer de uitslag duidelijk is loopt de Mexicaanse priester op Rebecca af en neemt haar mee naar achteren. Na een lange stille vijf minuten hoort de groep ineens een gil komen uit het hokje van de priester. Direct daarna komt de priester naar buiten en hij kijkt niet vrolijk. Hij verteld dat ze geen aanhanger van de Reynosa familie was. Dan stormen Debby en Timo het kamertje van de priester binnen om het lichaam te bekijken en ze zien het aan een vleeshaak aan het plafond hangen. Wanneer de rest ook binnenkomt, legt de priester lachend uit dat hij het moest zeker weten en dat hij de antwoorden letterlijk uit haar heeft getrokken. Na de verbaasde blikken pakt hij uit een zilveren schaaltje een tangetje met daarin de tong van Rebecca. Debby loopt woest op de priester af en pakt het tangetje af, want ze vind dit mensonterend. Volgens de priester moest hij haar aan het praten krijgen en omdat ze niet luisterde was dit het gerechtvaardigde gevolg.

Maar nu Rebecca onschuldig bleek te zijn besluit de groep om maar snel weg te gaan uit deze kerk en ze laten het lichaam achter bij de lachende priester. Hij biedt aan om er goed voor te zorgen. Mark en Tristan leiden de groep naar de aangewezen deur die naar het ondergrondse gangenstelsel moet lopen. Voordat ze naar beneden gaan merkt Eline op dat de tocht naar het eeuwenoude Maya stadje Palenque. Ze wijst erop dat de groep dus zal moeten overnachten in de tunnels. Eline verteld dat zij zich niet zoveel zorgen maakt net zoals Mitchel en Timo direct zeggen, omdat zij de kaart hebben bekeken. Maar de anderen niet legt ze uit en dat is toch wel jammer voor een leider van de groep.

Na een paar uur lopen komen ze bij een grote splitsing uit met allerlei kleine ruimtes die eeuwen geleden gebruikt waren door de Maya arbeiders om uit te rusten. Hier in deze oude compleet versierde ruimten kan hen toch niks overkomen denken Debby en Kevin. Dit is zo mooi dat niemand hier iets zou durven uithalen.

Het wordt weer nacht en daarna gaat de tocht naar Palenque verder. Rebecca was geen Reynosa lid. (ze is dus geen wolf).

Iedereen graag voor donderdag 21.30 doorgeven wat je wilt
LTO

Profiel bekijken

Bericht  LTO op do feb 19, 2015 12:54 pm

Om vijf uur in de ochtend wordt de groep ineens wakker door een schreeuw bij Timo vandaan. Wanneer ze daar aankomen zien ze het lichaam van Timo onder het bloed op de grond liggen met het logo van de Reynosa familie gekerfd op zijn buik. Iedereen kijkt verschrikt om zich heen en dan verteld Mark dat hij wel in zijn onderbewustzijn iemand had horen lopen. Hij wordt meteen op zijn plaats gezet door Eline die dit complete nutteloze informatie vindt en een beetje slecht getimed.

Mark die er tegenin wilt gaan wordt door Tristan, maar tot stilte gemaand, doordat Eline toch altijd het laatste woord wilt hebben en dat ie die verbale strijd toch nooit kan winnen. Dit leidt tot humor bij Debby die Tristan een schouderblokje geeft met haar mes van haar bestek wat ze heeft  meegenomen, omdat ze net wilde gaan ontbijten. Maar Mitchel die hier zo snel mogelijk weg wilt, doordat hij als legerveteraan weet dat je niet te lang bij een lijk moet blijven. Hij roept dan ook iedereen op om zijn spullen te pakken. Dit leidt echter tot geirriteerde reacties bij Kevin en Eline die dit nogal oneerbiedig vinden. Volgens Kevin kan er nu toch niks meer gebeuren met hem, want er is al iemand dood en er is nog nog nooit een tweede slachtoffer gevonden in 1 nacht. Dit wordt bevestigd door Mark die als nachtwaker nog nooit meer dan 1 persoon voorbij heeft horen komen.

Dan besluit de groep maar om weer in de benen te komen met Mark en Mitchel voorop, omdat zij zo snel mogelijk wegwillen naar het moment om weer iemand te gaan ophangen. De rest van de groep kijkt er inderdaad ook naar uit om weer iemand te gaan vermoorden, maar de vraag blijft wie natuurlijk. Al zijn er natuurlijk nog vele kandidaten over. Wanneer de groep aankomt bij het einde van de tunnel loopt Mark meteen naar buiten, want hij staat bekend als iemand die geen angsten heeft. In tegenstelling tot Eline die juist altijd achteraan wilt lopen, zodat ze zich snel strategisch kan terugtrekken zoals zij het noemt.

Wanneer Iedereen naar buiten is vallen meteen de inmens begroeide tempels op. Dit moet de oude vervloekte stad van Palenque zijn. Waarom zijn we hier naartoe gegaan roept Debby boos. Hier zijn al heel wat onschuldige zielen gestorven volgens haar. Dan kan er volgens Eline nog wel eentje bij roept ze met een lach op haar gezegd.

Mitchel, Kevin, Eline, Mark, Tristan en Debby leven nog. Timo is dood en was geen wolf. Deadline is zondag 21.00, want ik ben er zaterdagavond niet.
Oh en voor de duidelijkheid. Eline en Rebecca waren geen wolven dat is wat ik heb gezegd.
LTO

Profiel bekijken

Bericht  MarkV op za feb 21, 2015 2:55 am

I.v.m. mijn vakantie (morgen vertrek ik) geef ik mijn stem alvast:
Ik stem op Kevin
MarkV