Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roanoke 1590 The people are starving

+4
Samantha van keulen
Wolverine
Natsirt!
LTO
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Roanoke 1590 The people are starving - Pagina 2 Empty Re: Roanoke 1590 The people are starving

Bericht  Natsirt! ma sep 15, 2014 1:02 pm

Het is voor mij iene miene mutte.
Alle drie zouden het kunnen zijn en twee van jullie zijn het.
Het zou geweldig knap zijn als ik een goede dood Very Happy
Ik stem bij deze toch maar op Mitchel.
Niets persoonlijks ofcourse.
Ik hoop dat Steven gelijk had.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Roanoke 1590 The people are starving - Pagina 2 Empty Re: Roanoke 1590 The people are starving

Bericht  Lien ma sep 15, 2014 1:23 pm

Ik stem ook op Mitchel. Het is nu wel duidelijk.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Roanoke 1590 The people are starving - Pagina 2 Empty Re: Roanoke 1590 The people are starving

Bericht  Wolverine di sep 16, 2014 1:46 am

Natsirt! schreef:Het is voor mij iene miene mutte.
Alle drie zouden het kunnen zijn en twee van jullie zijn het.
Het zou geweldig knap zijn als ik een goede dood Very Happy
Ik stem bij deze toch maar op Mitchel.
Niets persoonlijks ofcourse.
Ik hoop dat Steven gelijk had.


Ja heel knap Tristan :p.
Je beseft toch wel dat als je de verkeerde aanwijst dat de goeden het potje verliezen Wink.

Dit is mijn laatste verdediging, hoop dat je het nog eenmaal wilt overwegen:
Als het voor jou iene miene mutte is dan is het misschien handig om te kijken naar de hints in het verhaal + het gedrag van de spelers.

1. Ik wilde Samantha dood hebben omdat ik vermoedde dat zij een wolf was. Eline en Debby hebben toen beiden niet gestemd. Toeval of niet? Daarbij meegenomen zou het van de sjamaan niet slim zijn om direct een vermoeden van een wolf op fb te gooien, maar juist deze in de nacht bekijken Wink.

2. Op het moment dat Steven mij beschuldigde heb ik hem geprobeerd te overtuigen. Door nog eens extra aan te geven dat ik hem wel vertrouwde heb ik op Eline gestemd. Eline stemde doodleuk met jou en Timo mee... waarom? Daarvoor beschuldigde ze tenslotte mij nog en steunde ze Steven daarin. Valt het jou niet op dat ze eerst Steven steunt en die daarna ophangt? Nu steunt ze weer jou. Het is duidelijk dat ze gewoon met jou mee stemt om haar eigen hachje te redden. De kans is aanwezig dat ze hierna jou pakt, net zoals bij Steven.

3. Waar in het verhaal komt naar voren dat ik slecht zou zijn? Ik zie het niet!


Misschien lees je het nog en misschien niet. Het is aan jou de keuze. Als burgermeester heb jij nu de doorslaggevende stem.


Mijn stem gaat naar Eline. Haar gedrag in het verhaal is verdacht, net zoals de hierboven genoemde reden omtrent haar stemgedrag. Daarnaast kan haar hint natuurlijk ook een valse zijn of eentje die ze zelf op deze manier een draai heeft gegeven. Je weet het niet.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Roanoke 1590 The people are starving - Pagina 2 Empty Re: Roanoke 1590 The people are starving

Bericht  Debby di sep 16, 2014 5:05 am

Ik stem bij deze op Eline... kijk wat Tristan en Mitchel zeggen klopt beide! Omdat er 4 mensen in het spel zitten, 2 goede en 2 slechte en ik uitga van mijn eigen rol en daarbij reken dat Tristan alleen teruggehaald kan worden als hij goed is, dan moet Eline haast wel diegene zijn die we zoeken, juist omdat ze een heel politiek spelletje speelt deze keer!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

Roanoke 1590 The people are starving - Pagina 2 Empty Re: Roanoke 1590 The people are starving

Bericht  LTO di sep 16, 2014 11:02 am

Nadat de groep een eindje in stilte heeft gelopen komen ze aan bij een riviermonding. Gelukkig de grot kan niet ver meer zijn kreunen Debby en Eline heel hard. Aan de horizon zien ze gelukkig een grote hoop tenen opdoemen. "Daar moet het zijn" roept Mitchel heel enthousiast. Na een minuut of twintig komen de overig leden van de groep Eline, Mitchel, Debby en Tristan onder leiding vna kapitein Grenville aan bij de grot. De groep heeft eindelijk de bakermat van het kannibalisme gevonden.

De groep loopt behoedzaam naar binnen en al na de eerste bocht wordt kapitein Grenville in zijn nek gebeten door een kannibaal die behoedzaam wordt vermoord door Eline. Helaas zakt kaitein Grenville in mekaar en de groep besluit om eerst een verandwoordelijke aan te wijzen en te vermoorden. Al gauw blijkt dat het twee versus twee wordt tussen Eline en Mitchel, maar de kardinaal besluit om zijn macht te gebruiken en de doorslag te geven.

Eline die Mitchel al een paar klappen had gegeven dit avontuur, omdat ze daar veel voldoening uithaald. Nu gebruikt ze echter haar blote handen niet meer, maar een steen die ze op de grond heeft gevonden. Mitchel zakt gauw in mekaar en in zijn zakjes vinden ze een brief voor een vrijgeleider van de Croatoan. In de briek stond dat hij iedereen moest uitleveren en dan mocht hij heersen over Roanoke Island.

Debby die altijd een intieme verbinding met Mitchel had wordt zo boos en vliegt op Eline af. Eline kan niet op tijd reageren en wordt gebeten in haar nek en zakt ook in mekaar. Kardinaal Tristan gelooft nog steeds dat hij de enige vertegenwoordiger van God op Aarde is en steekt de etende Debby met zijn staf recht door het hoofd. Debby die de aanval van de kardinaal niet eens heeft zien aankomen valt over het lichaam van Eline heen.

Kardinaal Tristan weet dat hij de enige is die de opdracht nu nog kan afmaken besluit verder te trekken. Dieper de grot in. Wanneer de grot steeds nauwer begint te worden weet de kardinaal dat hij zo aankomt op het eindpunt van de grot. De kardinaal ziet echter dat er geen levenden meer over zijn en dat die enige nog levenden de rest moet hebben opgevreten. Hij ziet echter wel een enorme ruimte met kaarten en lichamen van allerlei ouderdom. Maar hij ziet ook een trap naar boven en besluit deze te beklimmen. Weg uit dit vervallen hoofdkwartier met allerlei vlaggen, maar vooral het woord Croatoan overal geschreven. Bovenaan de trap ziet de kardinaal de buitenlucht weer en hij merkt dat hij op het hoogste punt van het eiland is aangekomen.

Nu snapt hij ook eindelijk waar het woord vandaan kwam. Hij ziet namelijk een grote rode vlag met daarop het woord Croatoan gekalkt. Het blijkt een strijdkrijt te zijn geweest waarbij de kannibalen onderling aangaven waar vijanden te vinden waren. Hij besluit terug naar de kerk te lopen om daar het zware gouden kruis op te halen uit het lichaam van Samantha. Hij sleept het kruis mee terug de heuvel op en plant het boven de omgetrapte vlag van de kannibalen. "Ik claim dit land voor Jezus en zal hier een pelgrimsoord gaan opbouwen". Helaas wordt dit bericht nooit ontvangen in Rome en uiteindelijk sterft de kardinaal een eenzame dood op het uitgestroven Roanoke Island.

Gefeliciteerd Tristan

De rollen:

Samantha - Kannibaal
Debby - Kannibaal
Mitchel - Sjamaan
Eline - Dokter
Steven - Beschermengel
Tristan - Heks
Kevin - Ziener
Timo - Pyromaan

Hints:

Debby, kannibaal:
- De beroemste kannibaal van Engeland komt uit Berwick.
- Wanneer de groep halverwege het bruggetje draaien Eline en Debby zich ineens om en houden de rest tegen. "In de Middeleeuwen testen we of er heksen waren door ze met een ketting aan het been van een brug af te gooien. Als de vrouw weer boven kwam was ze geen heks. Het is nu tijd voor gerechtigheid en ik denk dat dit ook voor kannibalen moet werken" legt Debby heel enthousiast uit.

Samantha, kannibaal:
- haar achternaam was inderdaad het beroemde moordenaars echtpaar uit Engeland.

Mitchel, sjamaan:
- "en hij zorgde er altijd voor dat men stormen kon ontwijken. Wanneer hij het schip afloopt valt hem direct de vuurtoren op. "Als cartograaf kijk ik natuurlijk eerst naar de vuurtoren om te zien waar we precies zijn".

Steven, beschermengel:
- Steven Moore volgde Samantha op de voet en keek direct in het rond op zoek naar een teken van leven van één van de inwoners. Dan hoort hij achter zich een emmer omhoog komen in de centrale waterput en ziet dat Eline het wilt gaan drinken. "Nee, misschien is het niet veilig""Ohja stom van me"
- doordat Steven Moore vanuit zijn slaapplaats op de eerste verdieping een schot lost. "Waar was dat voor nodig roept iedereen" Maar als iedereen naar buiten gaat om te kijken waar Steven nou eigenlijk op geschoten heeft vinden ze de voormalige politieman van de kolonie met een lege cold in zijn hand. "Hij moet één van ons hebben aangevallen. Zeker met de kennis dat er geen jager in zit.
- "Waar kwam dat vandaan" schreeuwd Steven. Die meteen het shirt openscheurt en een verband begint aan te leggen rond de middel van de getroffen man uit Southampton. Ja Mitchel je leefde nog dankzij Steven.

Tristan, heks:
- Het is tijd dat er iemand voor god gaat verschijnen en ik ben graag bereid om iemand te vermoorden om hem naar God te brengen"

Timo, pyromaan:
- "Ik weet wel hoe ik met al die pittig vurige drankjes hier moet omgaan.... Iemand een whisky?
- Jullie zijn wel heel enthousiast om iemand te verzuipen. Vroeger verbranden we mensen

Kevin, ziener:
- Ah, ze was een kannibaal en ze sliep naast mij op het schip. Hoe heb ik dit nauw nooit kunnen merken toen ik iedereen in de gaten hield.
- Ik zei toch dat we weg moesten gaan, ik had jullie toch al gewaarschuwd

Eline, dokter:
- Wanneer Eline als eerste naar het lichaam toe loopt om het van dichtbij te bekijken ziet ze tot haar afgrijzen dat er stukken van het lichaam ontbreken


Laatst aangepast door LTO op di sep 16, 2014 11:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Roanoke 1590 The people are starving - Pagina 2 Empty Re: Roanoke 1590 The people are starving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum