Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2014: Amerika, on the eve of a civil war!

+5
JeOmaOpEenFiets
kwerkhoven
Samantha van keulen
Puringa
LTO
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO di apr 01, 2014 11:28 am

Het is eind maart 1861. Vlak voor het begin van de Amerikaanse burgeroorlog komen er verschillende plantage eigenaren bijeen in New Orleans in Louisiana. De bedoeling: het voorkomen dat de slavernij wordt afgeschaft in de zuidelijke staten. De noordelijke staten willen dat er een verbod komt op het houden van slaven, hierdoor dreigen de zuidelijke staten alle katoen en tabaksplantage te moeten sluiten.

De groep plantage eigenaren moeten de bedriegers uit het noorden opsporen. Deze noordelingen willen de economie van het zuiden om zeep helpen. Iedereen krijgt een eigen stad en jullie zijn de grootste plantage eigenaar uit die stad. Jullie hebben allemaal eigen belangen, maar ja wie is te vertrouwen?

De jacht gaat beginnen in de villa van de al 50 jaar geleden overleden barones Comte-de Rochambeau. Jullie mogen het huis en de plantage pas verlaten als de vijanden van de confederatie zijn ontmaskerd. Jullie mogen allemaal een stad uit de onderstaande lijst uitzoeken:

AUGUSTA, GEORGIA
AUSTIN, TEXAS                                
BATON ROUGE, LOUISIANA
CHARLESTON, SOUTH CAROLINA
COLUMBIA, SOUTH CAROLINA
GERALDTON, TEXAS                          
MONTGOMERY, ALABAMA
NATCHEZ, MISSISSIPPI
PENSACOLA, FLORIDA
SAVANNAH, GEORGIA
SHREVEPORT, LOUISIANA
TUSCALOOSA, ALABAMA
VICKSBURG, MISSISSIPPI

De inschrijving staat open tot vrijdagavond 21.00.

Patrick, Austin Texas
Tristan, Geraldton Texas
Eline, Baton Rouge Louisiana
Samantha, Pensacola Florida
Mitchel, Tuscaloosa Alabama
Debby, Montgomery Alabama
Kevin, Shreveport Louisiana
Steven, Savannah Georgia


Laatst aangepast door LTO op za apr 26, 2014 1:23 am; in totaal 6 keer bewerkt
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Puringa di apr 01, 2014 11:31 am

Austin, Texas voor mij!

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Samantha van keulen di apr 01, 2014 11:37 am

Pensacola, florida voor mij Smile
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  kwerkhoven za apr 05, 2014 5:04 am

doe mij maar SHREVEPORT, LOUISIANA :p als die nog nie bezet is:p

kwerkhoven

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 04-02-14

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  JeOmaOpEenFiets ma apr 14, 2014 9:53 am

Ik doe mee als het kan. SAVANNAH, GEORGIA voor mij graag.
JeOmaOpEenFiets
JeOmaOpEenFiets

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-04-14

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO wo apr 16, 2014 12:20 pm

Chattanooga Tennessee,

Vlak voor het begin van de avond op 04 April 1861 komen er acht plantage eigenaren bijeen om te praten over de mogelijke afschaffing van de slavernij. De bijeenkomst in georganiseerd door een oude Franse Markies genaamd Luke de la Bretoniere in zijn landhuis. Dit landhuis is al eeuwen familiebezit. Er gaan in de wijde omgeving rare geruchten over de familie de la Bretoniere en hun landhuis. Maar het hardnekkigst is het gerucht over de geest van de overleden schoonmoeder van de Markies die hier nog zou rondzwerven op zoek naar haar vermoorde geliefde.

Maar terug naar het leven van de Markies. Hij heeft zijn kennissen uit het zuiden bijeen geroepen om de afschaffing van de slavernij te voorkomen. De Markies bezit zelf de grootste plantage in Tennessee en voert hier een schrikbewind. Ongehoorzaamheid wordt met brute kracht bestraft door de medewerkers. Toch nodigt de Markies iedereen uit om over het lot te beslissen. Hij heeft echter ook vernomen dat er een aantal overlopers zitten binnen zijn kennissenkring die gauw ontmaskerd moeten worden, voordat iedereen zijn slaven en inkomen verliest.

De deadline voor de nacht is vrijdag 20.30.
We spelen deze ronde mrt acht mensen: Steven, Kevin, Tristan, Patrick, Mitchel, Debby, Eline en Samantha.
De volgende rollen zitten in het spel: 2x wolf, sjamaan, necromancer, ziener, engel, heks en de jager.

Veel succes
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO za apr 19, 2014 1:34 pm

een onrustige nacht in Chattanooga!

De aankomst van de plantage eigenaren verliep niet erg rustig. Als eerste kwam met veel kabaal Patrick Wried aan uit Austin Texas. Hij was bekend in de omgeving van de stad als een gevreesde plantage eigenaar die wrede straffen kan uitdelen aan ongehoorzame slaven. Hij wordt gevolgd door Samantha di Grassi uit Pensacola Florida. Zij is als enige vertegenwoordiger uit Florida gekozen, omdat zij bekend staat als een objectief iemand die open staat voor ideeën van andere plantage eigenaren.

Een uur later komt Eline du Crezier uit Baton Rouge Louisiana. Zij is vooral in de moeras gebieden bekend als iemand die het leuk vind om slaven los te laten in het moeras om er dan met een groep honden op te jagen. Zij komt samen met Mitchel Wright uit Tuscaloosa Alabama. Deze cowboy staat bekend als een wat vreemde man die de neiging heeft om in de nacht actief te zijn en dan met andere plantage eigenaren bijeen te komen en dan hun verschillende ideeën ten toon spreid. Daarachter komt een lange man aangelopen. De Markies kende deze plantage eigenaar uit Geraldton Texas al. Dit was Tristan de Havilland. Deze man uit de kuststreken van Texas is vooral bekend vanwege zijn grote vissersvloot en plantages waar hij gebruik maakt van vooral slaven die door de Nederlanders aangevoerd worden. Deze zijn namelijk kwalitatief altijd beter in zijn ogen.

Wanneer de Markies omkijkt hoort hij nu al geruzie. Hij wist direct dat dit twee mensen uit Alabama en Georgia moesten zijn. De mensen uit deze staten kunnen het nooit goed met elkaar vinden wist hij. Wanneer hij goed kijkt herkent hij Debby Rossier uit Montgomery. Hij kende deze vrouw van een grote nachtelijke jacht op gevluchte slaven. Zij was hierin berucht vanwege haar hobby om van alle slaven hun vingers af te snijden als zij ze gevangen had. Zij bewaarde de vingers in een aquarium als bewijs van een goede jacht. Ook was zij bekend, omdat zij nog nooit gewond was geraakt, terwijl haar collega's wel dingen overkwam. Of lag dat misschien aan haar uiterlijk wat de mannen afleidde? Zij was aan het Ruziën met Steven Haley uit Savannah Georgia. Deze kleine gezette man is een oorlogsveteraan die als vrijwilliger heeft gevochten in Europa. Hij kwam depressief terug uit deze tijd en heeft toen met zijn verdiende geld een stukje land gekocht. Een stuk land waar later olie werd gevonden. Waardoor hij nu schatrijk is geworden.

Als laatste komt Kevin Stockcart uit Shreveport Louisiana aangelopen. Deze man uit de graslanden van Louisiana staat erom bekend dat hij altijd te laat komt, maar meestal met een goede reden. Hij verteld dan een verhaal over een goede jacht met veel alcohol en alles is hem weer vergeven. Wanneer de Markies iedereen heeft binnen gelaten in zijn beroemde villa ziet men direct een bloedspoor. De Markies rent erop af en ziet het lichaam liggen van de man uit Austin. Gelukkig heeft de Markies een AED in huis. Hij heeft al vaker iemand gezien die in coma is geslagen of die was flauw gevallen in zijn huis. Hij sluit het apparaat direct aan op het lichaam en begint te reanimeren. Na één minuut komt Patrick Wried weer bij. "Ik wilde even naar de WC en toen kreeg ik een mep met een zware knuppel." "Heb je gezien wie het geweest is?" roept Debby direct. 'Nee, ik heb niks gezien. Alleen gevoelt". Naast het lichaam vinden ze een busje met cyanide. Iemand probeerde hem te vergiftigen, maar door de snelle reanimatie en een verkeerde manier van toedienen leeft Patrick nog.

"Iedereen nu snel naar je kamer. Ik wil dat jullie een leider kiezen voor de volgende ochtend. Morgenochtend gaan we stemmen. Ook hoop ik dat jullie eens goed nadenken over deze moordaanslag"

Patrick is gered door de necromancer.

Ik wil een leider van de groep voor maandagavond 20.30 en dan is de ophanging voor woensdag 20.30 tenzij het eerder beslist is.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! ma apr 21, 2014 5:30 am

Iemand die BM wilt worden?

Anders stem ik op de enige veilige optie in het spel.
Patrick.

Dus graag hoor ik wat!

Op dit moment stem ik dus op Patrick.
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Wolverine ma apr 21, 2014 5:41 am

Tristan een goede oplossing Smile.
Ik moet zeggen dat ik wel begrijp dat weinig mensen nu kijken omdat het Pasen is Wink.

Maar mijn stem gaat ook naar Patrick...niet omdat ik hem meteen blind vertrouw hoor. Natuurlijk, de kans is miniem dat hij een wolf is, maar hij kan nog wel altijd de sjamaan zijn Wink.
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Samantha van keulen ma apr 21, 2014 5:49 am

Hmm, nog geen idee wie goed of slecht is op dit moment, omdat ik vind dat er meerdere keuzes moeten zijn voor bm gaat mijn stem naar Eline
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Lien ma apr 21, 2014 11:03 am

Ik stem op Samantha, simpelweg omdat zij op mij stemde.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO ma apr 21, 2014 1:27 pm

Een battle tussen de sekses bij het ontbijt.

Wanneer de eigenaren wakker worden door een wake-up call van de Markies om 04.00 in de ochtend zijn de gemoederen hoog opgelopen. De meeste eigenaren zijn gewend aan een luxe leven en zijn niet gewend om rond deze tijd op te staan. De eerste plantage eigenaren die binnenlopen zijn Eline en Samantha. De reden dat zij als eerste arriveren is dat hun de superieure slaapkamers bezitten met directe toegang tot de eetzalen en de keuken. Allemaal met een grote luxe privé badkamer met jacuzzi natuurlijk. De andere gasten liggen boven.

Debby had gehoopt dat zij ook een kamer zou krijgen, maar de Markies heeft het niet zo op mensen uit Alabama. De twee mensen uit Alabama Mitchel en Debby liggen allemaal in een klein kamertje wat normaal als schoonmaakhok gebruikt wordt. Zij komen samen met de twee mensen uit Texas aangelopen. Deze twee heren delen een kamer met stapelbed op zolder. De heren uit Texas voelen zich altijd zo verheven boven de rest dat de Markies besloot ze bovenaan te leggen.

Dan komen de laatste twee aangelopen. Steven en Kevin bezitten allemaal een grote kamer. Waarbij vooral de kamer van Steven een bijzondere is. Hij wilde graag een kamer in de tuin, omdat hij van avond en ochtend wandelingen houd waar hij de zonsopgang en ondergang kan zien. Ook houdt Steven van dagenlange wandelingen met zijn Texaanse renpaarden in het donker waar hij de sterrenhemel kan zien. Kevin daarentegen houdt van kamers onder het dak. Hij houdt ervan even aan de dagelijkse sleur te kunnen ontsnappen. Ook vindt hij het heerlijk om mensen te laten schrikken door ineens voor hun raam te verschijnen.

Wanneer men aankomt bij het ontbijt staat er nog geen eten op tafel. De Markies heeft besloten de plantage eigenaren pas wat te eten te geven als iedereen gekozen heeft. Hij hoopt hierdoor een snelle conclusie te bereiken. Samantha en Eline die het vaak met elkaar eens zijn sinds ze hier zijn besluiten op elkaar te stemmen. "Er zijn hier helaas te weinig vrouwen, maar een vrouwelijke leider is wat wij nodig hebben". "Never" roept Tristan direct. Hij besluit om Patrick te nomineren, want hij moet wezen. Hij krijgt hierin steun van Kevin en Mitchel. "Ik stem op elke man om te voorkomen dat een vrouw wint" zegt Kevin.

Patrick is heel dankbaar voor deze titel en hoopt dat iedereen hem dan ook blijft steunen. Daarna wordt het eten opgediend, maar niet voor een uitgebreid gebed. We zijn natuurlijk wel in het Katholieke zuiden van de Verenigde Staten. Wanneer iedereen is uitgebeden kijkt men elkaar aan. Er moet namelijk iemand opgehangen worden en dan het liefst iemand uit die de protestanten uit het noorden steunt. Kevin zegt "Tsja, dan hadden we misschien beter kunnen spieken wie er niet mee deed aan ons Katholieke gebed"

Ophanging voor woensdagavond 21.00. Veel plezier.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Lien di apr 22, 2014 2:19 am

Superieure kamer met jacuzzi, kijk iemand weet wat ik leuk vind. Nou burgemeester, al een idee wie er een Yank is?
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Wolverine wo apr 23, 2014 10:25 am

Niemand heeft nog gestemd :S?
Vanavond is de deadline, dat schiet niet op mensen.

Ik weet zelf echt niet op wie ik moet stemmen. Als ik ervan uit moet gaan dat Patrick niet de sjamaan is die Tristan (als wolf) heeft gezien, dan zou ik ze in theorie moeten kunnen vertrouwen :p. Anders ben ik genaaid haha.

Met dit idee in mijn achterhoofd heb ik voor nu mezelf, Kevin, Patrick en Tristan geschrapt (hoop echt dat ik het zo goed doe). Dan blijven er nog enkele spelers over, Debby, Eline, Samantha (alle vrouwen dus) en Steven.

Ik denk dat ik dan maar op Samantha stem. De reden is dat misschien Eline en Samantha beiden wolf zijn en daarom op elkaar stemmen? Misschien vooraf afgesproken, ik weet het eerlijk waar niet. Het is en blijft een gok. Daarbij las ik de argumentatie van Patrick en die zou het nog kunnen onderbouwen...

Misschien dat de dames nog een goed argument kunnen geven waarom ik er faliekant naast zit Razz?
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Debby wo apr 23, 2014 10:45 am

De stem voor het ophangen van vandaag gaat naar Steven, hij is een depri oorlogsveteraan, die kennelijk heel rijk is, maar geen slaven heeft! Hij is net als een wolf in het echte leven een groot fan van zonsondergang en opgang en sterrenhemel en heeft speciaal een kamer afgezonderd van de rest in de tuin... over gelegenheid gesproken. Bovendien komt hij met een argument over Kevin aan (op facebook) terwijl ze tegelijk aankomen lopen naar het ontbijt. Als ik de stukjes lees en een wolf moet aanwijzen is Steven de enige die in allebei de stukjes als wolf aan te merken is!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Debby wo apr 23, 2014 10:49 am

Nou Mitchel... goed lezen, mijn rol lig er dik bovenop!
Debby
Debby

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Assendelft

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Lien wo apr 23, 2014 10:50 am

De argumentatie van Debby klinkt tot nu toe beter dan die voor Mitchel.
Ik stem ook op Steven.
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Puringa wo apr 23, 2014 10:57 am

Ik stem ook op Samantha. Hoewel ik ook een onderbuikgevoel heb bij Tristan zie ik Samantha door haar stemgedrag toch als hoofdverdachte. De rest van de argumentatie staat op facebook.

En nogmaals: de necromancer krijgt van tevoren te horen of degene die dood gaat goed of slecht is, dus de necromancer heeft gezien dat ik goed ben. Waarom zou hij/zij me terug halen als ik slecht was? xD

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Samantha van keulen wo apr 23, 2014 11:20 am

Ik ga mee metde vrouwen en stem ook op steven
Samantha van keulen
Samantha van keulen

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krommenie

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! wo apr 23, 2014 11:26 am

Ik heb beide argumenten gelezen en heb besloten om op Steven te stemmen.
Het ligt er bij hem wel dik boven op.

Ik heb de tekst van Luke een paar keer doorgelezen en vond alleen een hint over mijn eigen rol Very Happy
Gelukkig toch iets gevonden Wink

Ik wil ook nog even beargumenteren waarom ik vandaag anders speel dan het vorige potje.
Ik ben op zoek naar een speelstijl waarin ik niet steeds het zelfde doen.
Op deze manier hoop ik niet snel te lezen te zijn.
Echter duurt het even voordat mijn stijl perfect is Very Happy
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO wo apr 23, 2014 1:18 pm

Iedereen moet het achterste van zijn tong laten zien!

Na een vermoeiende wandeling over de katoenplantage begint het te stormen in Tennessee. De lucht wordt helemaal donker zwart dicht en het beginnen keihard te waaien met onweer erbij. Net wanneer het grote landhuis opdoemt komt het met bakken uit de hemel. De eigenaren rennen gauw naar het landhuis en komen helemaal doorweekt binnen. Dit leidde direct tot veel irritatie bij de verschillende mensen en dan breken er ook gauw discussies los tussen de verschillende mensen. Vooral tussen de mensen uit één en dezelfde staat komen de irritaties naar boven. Dit zijn vooral irritaties die al langer dooretteren in de staten Texas, Alabama en Louisiana. Vaak zijn het familievetes die uitgevochten moeten worden. Waarbij vooral Mitchel en Debby uit Alabama een hoofdrol spelen. Beide hebben een bloedig verleden met veel moorden en ontvoeringen achter hun naam. Maar beide zijn altijd in staat geweest om hun eigen families te beveiligen.

Direct daarna komt de Markies binnengelopen en alle aandacht is dan ook direct op hem gericht. Maar net nadat hij aan een algemeen verhaal over zijn familie is begonnen slaan alle luiken en deuren dicht. Direct valt ook het licht uit. Iets wat niet echt ongewoon is in Tennessee. Na een paar minuten weten Eline en Samantha een aantal kaarsen aan te steken, maar dat wordt direct gevolgd door een helse stem die oproept om iemand aan te wijzen om te sterven. Deze helse stem was echter nog niet klaar. Hij riep de groep op om deze persoon te offeren aan de oude barones de la Bretoniére. De overleden eigenaresse van het landhuis.

Al heel besluiten de vrouwen om samen te spannen tegen Steven en zijn worden daarin gesteund door Tristan. Kevin, Mitchel en Patrick waren het er echter niet mee eens en wilde een vrouw ophangen. Zij zien de stem van Tristan dan ook als verraad, maar hadden de dames gelijk. Al gauw blijkt wanneer men Steven doorzoekt dat zijn spullen erg anti-slaaf zijn. Zie je wel. Hij was een verrader in de ogen van de vrouwen.

De nacht gaat weer beginnen. Jullie hebben tot vrijdag 20.30.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  LTO za apr 26, 2014 1:21 am

Wie is de volgende?

De storm bleek de gehele nacht rond te gaan in het landhuis. De meeste plantage eigenaren konden daardoor de slaap ook maar moeilijk vatten. Op twee na echter. Eline en Samantha konden goed slapen, omdat ze op de begane grond lagen en, omdat ze het gevoel hadden dat ze allebei niks zou overkomen. De andere plantage eigenaren waren vooral aan het nadenken. de één over het vrouwen complot en de andere over de moord op Steven. Wie zou de volgende zijn?

Dan horen ze ineens een gil van de zolder verdieping komen. Wanneer de meeste eigenaren binnen rennen zien ze daar het lichaam van Kevin liggen. "Ik heb het lichaam al onderzocht. Hij was betrouwbaar". Roept Mitchel die al eerder dan de rest was binnen gekomen/ Kevin was vermoord door een simpele kogel door het hoofd. Zoals alleen een koelbloedige moordenaar dat kan doen. Maar dan vind Debby naast het lichaam nog een buisje met gif. Het blijkt een leeg busje te zijn. Maar wij heeft hem dan vermoord? Het gif of toch de kogel.

"Dat is toch wel een beetje overbodig. We weten dat ze in Shreveport Louisiana niet zo geliefd zijn, maar een dubbele moord". Roept Patrick. De groep vertrouwde Kevin dan ook totaal niet. Zowel uit goede als uit kwade hoek wilde men hem liever kwijt. Of was het gewoon een afrekening om zijn land in bezit te krijgen? "Tsja, wie zou er belang bij hebben om het land van Shreveport in bezit te krijgen?" roept Samantha. "Ik in ieder geval niet. Ik kom uit Texas en Shreveport is veel te ver weg". reageert Tristan meteen.

Het is weer tijd voor een ophanging. Jullie hebben tot maandag 20.30.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Natsirt! zo apr 27, 2014 1:15 pm

Iemand een idee voor ophanging?

Ik heb dit potje me voornamelijk gericht op de hints die ik van Luke verwacht en heb er nog niet veel gevonden Very Happy
Alleen voor mijzelf dan he Razz

Ik hoor het wel he Wink
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Wolverine zo apr 27, 2014 2:38 pm

Ik vermoed dat we om de tuin geleid worden. De andere wolf heeft ook meegestemd op de eerste wolf denk ik.

Zelf was ik vrij zeker dat Kevin slecht was, maar die bleek na een dubbele moordpoging toch onschuldig te zijn Razz.
Patrick is tot leven geroepen, dus we mogen er vanuit gaan dat die ook goed is.

Om mezelf te bewijzen zou ik eventueel naar een hint kunnen verwijzen, dus ga natuurlijk niet mezelf beschuldigen Wink.

Naja, wie blijven er dan over en wie is daar waarschijnlijk de slechterik?
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Puringa zo apr 27, 2014 2:53 pm

De afwijkende speelstijl van Tristan is me te opvallend, dus mijn stem gaat naar hem.

Puringa

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-02-14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

2014: Amerika, on the eve of a civil war! Empty Re: 2014: Amerika, on the eve of a civil war!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum