Weerwolf
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

+6
Isabeau
TheWhiteWanderer
Lien
LTO
Natsirt!
MarkV
10 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 za dec 24, 2011 3:28 am

Afwezigheid op het forum hoeft niet altijd te betekenen dat we met een wolf te maken hebben.
Maar ben wel met Natsirt en TWW eens dat Buffy weinig zegt.
En uit vorige potjes is wel gebleken dat stille wateren diepe gronden hebben (meestal waren de nietszegers de wolven).

Het hoeft natuurlijk niet weer zo te zijn, maar het kan.
Ik wacht ook nog even af op wat Scooby te melden heeft.
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO za dec 24, 2011 3:37 am

Ik wil nog even verder nadenken tot vanavond omdat ik mijn argumenten niet meteen prijs wil geven. Maar het enige wat ik nu even wil zeggen is dat ik niet op Buffy ga stemmen. Dit is om de eenvoudige reden dat Buffy sinds dinsdag niet meer online is geweest en dus kan ze niks zeggen. Misschien moet de verteller of iemand anders haar even aansporen via Facebook.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer za dec 24, 2011 3:39 am

Volgens mij is Isabeau op een soort vakantie gegaan naar de zee...
Dat dacht ik tenminste op facebook te lezen.

Maar verder zou ik niet weten wie we zouden moeten verdenken. Eigenlijk wil ik jouw argumenten lezen, want het lijkt erop dat je die wel hebt. Laughing
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! za dec 24, 2011 6:15 am

Ik stem alleen maar op haar omdat ik totaal geen idee heb!

En even ter verdediging over mijn stem op Scooby, dat was een pay-back voor het Sovjet-Unie ronde.
Waarbij ik geen BM wilde worden maar dat wel werd!

Vandaar Wink
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO za dec 24, 2011 9:01 am

Zo jammer weer Natsirt! Dat mislukte wraak plan van je

Maar ik stem op Anya / Moondalian omdat zij vroeger een demon is geweest en die staan nog steeds aan de kant van een hellgod in dit verhaal.

ik ben vanavond niet thuis dus ik verander niet meer en bedankt burgemeester voor het vertrouwen.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Moondalian za dec 24, 2011 9:35 am

Serieus? Je verdenkt me omdat mijn karakter een ex-demon is? Dan kan je ook wel zeggen dat Buffy onmogelijk een weerwolf kan zijn omdat zzij de held van het verhaal is of dat Oz de tweede weerwolf moet zijn omdat hij dat is in de serie. Zo'n redenatie is gewoonweg belachelijk

Maar goed, zelf heb ik geen idee wie er dan wel een weerwolf is, dus ga ik voorlopig mee met de stemmen naar Isabeau. Er zijn niet echt veel argumenten tegen haar maar ik heb geen zin om later beschuldigt te worden van niet actief genoeg zijn en niet meestemmen.
Moondalian
Moondalian

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 21-02-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Heerhugowaard

http://www.fanfiction.net/~Moondalian

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer za dec 24, 2011 10:30 am

Hmmm... Scooby, iemand beschuldigen aan de hand van zijn personage is in mijn ogen niet echt een sterk argument...

Ik stem op Isabeau, maar als blijkt dat zij geen weerwolf is worden Oz en Anya mijn twee hoofdverdachten. Als wel blijkt dat zij een weerwolf is word jij dat, want jij hebt geprobeerd om haar te beschermen met het argument dat ze niet online is geweest.

We zullen het dus zien!

TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  vee02 za dec 24, 2011 11:54 am

Ik stem bij deze ook op Isabeau.
De reden heb ik aangegeven: in het verhaal horen we niet veel van haar wat kan wijzen op een geheim.

De burgemeester heeft in het vorige potje goed werk verricht, dus ik ga gewoon mee met zijn plan.
vee02
vee02

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! za dec 24, 2011 2:16 pm

TheWhiteWanderer mag ik vragen waarom ik opeens hoofdverdachte ben omdat ik als enige de ballen heb iemand aan te wijzen?

Niemand deed wat en ik koos maar iets!
Zeker omdat ik zoals ik al zei totaal geen idee had en dus daarom de gok maakte!

Wie zou ik anders hebben moeten uitkiezen?

Ik hoop nu dat Isa de wolf is en anders ben ik dus verdacht. Dus we zien wel!
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer za dec 24, 2011 2:24 pm

Niet meteen zo fel reageren als ik je aanwijs, Natsirt!
Dat helpt namelijk niet...
Ik heb jou inderdaad genoemd, maar naast zo'n beetje iedereen in dit spel! Het valt wel op dat je je meteen aangesproken voelt. Laughing

Jij zegt dat je Scooby terugpakte voor het Sovjet-Unie potje, maar als ik mij niet vergis won je toen en was je een slechterik. Daar komt bij dat wat voor Buffy geldt, ook voor jou klopt: je wordt amper genoemd in het verhaal.
Maar aan de andere kant, en dit moet ook gezegd worden, ik wordt ook amper genoemd in het verhaal. Dus dat argument is twijfelachtig.

Maar vooralsnog krijg je mijn stem nog niet, wees maar niet bang. Hopelijk is Isabeau idd de wolf.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Moondalian za dec 24, 2011 2:38 pm

Eerlijk gezegt ben ik het eens met Natsirt, en het helpt niet dat je mij ook als verdachte ziet om een onzinige reden. Ik vindt jou op het moment een stuk verdachter omdat je zulke argumenten gebruikt terwijl je dat nog nooit heb gedaan.
Moondalian
Moondalian

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 21-02-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Heerhugowaard

http://www.fanfiction.net/~Moondalian

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer za dec 24, 2011 2:51 pm

IEDEREEN is een verdachte, jongens. Vat het allemaal toch niet zo persoonlijk en beschuldigend op.
Ik zeg slechts hoe ik denk dat de kaarten ervoor liggen. Voortaan zal ik dat wel voor me houden. Laughing

Moondalian, het argument van Scooby is niet voldoende om jou definitief als een verdachte te zien, want hier was het inderdaad veel te zwak voor. Echter, waarom zou hij jou noemen als hij daar geen reden voor had? Misschien is hij wel een wolf en probeert hij ons allen te misleiden, maar misschien heeft hij wel echt iets te zeggen.
Natsirt!, hetzelfde geldt voor jou!
Het ligt er echt aan hoe het spel zich zal ontwikkelen wie ik meer als verdachte zal gaan zien, want het is nog te vroeg om definitief mensen aan te gaan wijzen. Daarom wacht ik tot Isabeau opgehangen is.

Oh, en mij ophangen, mochten jullie dat van plan zijn, zal jullie zeker niet helpen. Het zal niet perse jullie ondergang zijn, maar het brengt jullie zeker niet dichter bij de overwinning...

Consider this before you take another step towards chaos...

Mijn stem ligt nog steeds bij Isa en heeft daar altijd gelegen deze ronde.
Het spijt mij als hier onduidelijkheid over gekomen is; dat was niet mijn bedoeling.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO zo dec 25, 2011 1:33 am

Dit is dus de reden dat ik geen zin heb om veel argumenten te gaan geven
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer zo dec 25, 2011 2:03 am

Je hebt helemaal gelijk, Scooby, of je nou een wolf bent of niet...
Ik zwijg nu maar even.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  MarkV zo dec 25, 2011 9:40 am

sorry dat ik wat later was! Kerst, schoonfamilie en gourmettten Razz

het verhaaltje:

Spike zorgde ervoor dat iedereen ging zitten in een kring. De personen die over zijn: Xander, Riley, Giles, Sid, Oz, Buffy en Anya. Iedereen is nog erg geschrokken van wat er is gebeurd. Angel, Joyce, Tara en Willow zijn dood gegaan in een korte periode. Spike is de enige persoon die niet gaat zitten en kijkt naar Sid, de leider van de groep en vraagt of hij een idee heeft wie er dood gemaakt kan worden. Sid antwoordt "het is verdacht dat Buffy stil is en nog niets heeft gezegt." Ze is te geschrokken om wat te zeggen en zit nu nog steeds trillend op de stoel. "ik heb sterk het gevoel dat Buffy niet is wie ze is, ze is vroeger ook wel is bezeten geweest!" Anya stemt instemmend en vind het raar dat Buffy normaal gesproken altijd de leider is en nu ontzettend stil is. Nog steeds antwoordt Buffy niet. Oz en Riley zijn het met Sid en Anya eens en willen Buffy testen of zij een hulpje van Glory is. Twee personen blijven stil tijdens dit gesprek. Sid vraagt aan Giles wat hij vindt en Giles antwoordt dat hij Anya nooit vertrouwt heeft. "Hoewel ze mijn zaak beheert in de Magic Shop blijf ik haar als een demon beschouwen. Ze is 1000 jaar een demon geweest, dus wie zegt dat ze nu niet nog steeds een demon is in dienst van Glory!" Xander is de enige die stil blijft en merkt dat het weinig zin heeft om op iemand te stemmen. "Ik zal nooit een leven pakken dat onschuldig is!" Ik heb niets gezien dat Buffy slecht is en ik ben haar beste vriend, als ze slecht zou zijn dan zou ik het weten..
Riley en Oz kijken Spike aan of het zo ver is en Spike loopt al richting Buffy. Buffy is nog steeds erg geschrokken en biedt geen weerstand meer. Zodra Spike dichtbij is springt Buffy op en geeft ze hem een knal in zijn gezicht. "Ik zal nooit een leven pakken dat onschuldig is! IK BEN GEEN FAITH!!" Terwijl ze naar Spike toeloopt en hem wilt slaan, staat Riley achter haar en draait d'r nek om.. Ze valt op de grond en beweegt niet meer. Riley bukt rustig en kijkt of ze een kaartje in haar zak heeft zitten zoals Angel dat had... Maar helaas, er zat niets in.
Spike loopt naar Riley toe die beseft wat hij gedaan heeft en barst in tranen uit. Nog voordat Spike bij Buffy in de buurt komt zakt hij neer op de grond. Eén voor één vallen ze op de grond neer en Oz als laatste, nog voordat hij slaapt ziet hij een gestalte op de trap staat. Hij probeert beter te zien en knijpt zijn ogen samen, maar kan niet meer zien wie daar staat..

--> Buffy is dood en was geen Hulpje van Glory (weerwolf)
--> Avond twee begint, en vanwege de kerst zal ik het naar dinsdag 9 uur verzetten. Dan hebben we rustig de tijd om te reageren!


1. Buffy ----------------------- Isabeau
2. Willow --------------------------- Lien
3. Anya --------------------- Moondalian
4. Angel -------------------- Wolverine
5. Oz ---------------------- Natsirt
6. Sid --------------- TheWhiteWanderer
7. Giles ----------------- Scooby
8. Xander ------------------ ShounenSuki
9. Riley --------------------Vee02
MarkV
MarkV

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Katwijk aan Zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer zo dec 25, 2011 10:48 am

Verdomme! Ik hoopte echt dat zij het was...

Wel, wel, Scooby... Dan denk ik dat jij wel te vertrouwen bent omdat je ons afraadde om haar te doden... Dat, of zij was natuurlijk een Sjamaan.
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO zo dec 25, 2011 12:05 pm

Dank je. Ik hoop dat mensen nu wat meer vertrouwen zullen hebben.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Wolverine ma dec 26, 2011 12:51 am

Mensen ondanks dat ik dood ben, wil ik jullie nog even via weerwolven fijne feestdagen toewensen Wink.


Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Kerstvrouwen1
Wolverine
Wolverine

Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 29-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO ma dec 26, 2011 1:43 am

Hoi Iedereen,

Zal ik dan de kerstwensen maar overbrengen van de mensen die nog leven?

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Kerst

LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer ma dec 26, 2011 3:46 am

Shocked

Mooie plaatjes, jongens! Laughing
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Natsirt! ma dec 26, 2011 3:49 am

Laat ik maar een afbeelding posten van kerst voor iedereen, dus ook de dames op het forum!

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Christmas-star-wars
Natsirt!
Natsirt!
Admin

Aantal berichten : 498
Registratiedatum : 25-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

https://tris-weerwolf.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Lien ma dec 26, 2011 3:58 am

Dankje Tris! Die is inderdaad een stuk leuker dan die andere smakeloze plaatjes.
Vrolijk kerstfeest iedereen! I love you
Lien
Lien

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Noord-Scharwoude

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer ma dec 26, 2011 5:11 am

Nou, zal ik ook maar een gezellig kerstkaartje doen. Van onze goede vrienden aan de andere kant van de oceaan!

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 We-will-kill-you-in-your-sleep-on-christmas

Wie weet waar dit over gaat is een held. Laughing

Merry Christmas!
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  LTO ma dec 26, 2011 5:20 am

Het gaat over de oversteek van de rivier de Delaware tijdens de Amerikaane onafhankelijksoorlog door George Washington. Hier vielen de Amerikanen de troepen van Hessen aan in hun slaap die de Engelsen steunden. Dit gebeurde op kerstavond 1776.

Ik heb een presentatie gegeven over de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog over gegeven vandaar.
LTO
LTO

Aantal berichten : 481
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  TheWhiteWanderer ma dec 26, 2011 5:23 am

Inderdaad!

Wat een held, of niet? Die George Washington...
Maar het was wel nodig voor de Revolutie; de Britten hadden daarvoor de troepen van Washington keer op keer in de pan gehakt. Met deze overwinning op de troepen van het Duitse Hessen werd het moraal van de Amerikanen weer wat opgekrikt.

Maar was het erg eervol, wat belangrijk was in die tijd? Nee...
TheWhiteWanderer
TheWhiteWanderer

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 19-06-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : No Man's Land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven 23: Buffy the vampire slayer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum